Beutyblogtopic XL #11

Ik verwacht eigenlijk gewoon een ‘ik ben 10 jaar op YouTube, ik heb zoveel meegemaakt, dank voor al jullie support’-video

2 likes

Waar wordt het grappig? Ben nu op de helft en vind het heel traag gaan en niks grappigs aan

Zo, Monica heeft de centjes weer verdiend en heel veel mensen een oor aan genaaid…Kassa :money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

1 like

Dit filmpje is een jaar oud, dit was toen een relletje indd.

Mas bestelt voor vier mensen HF ipv twee zodat ze er dan ook mee kunnen lunchen en is vervolgens verbaasd dat de zak spinazie en de bak pasta groter zijn. ‘het is gewoon net even wat meer’ ja gek he meid wat een dolle boel, zo maak je toch nog eens wat mee

122 likes

Aranka heeft paginagrote ‘stem FVD’ banners op haar blog staan :flushed:
Zou dat betaalde spon zijn?

2 likes

Kunnen partijen/bedrijven dat niet gewoon inkopen via Google?

Ja geen idee, dat vraag ik me dus af?
Het is zo’n ding dat als je door een artikel scrollt je op die paginavullende advertentie komt, en als je dan weer verder scrollt kom je weer in het artikel.
Met politieke partijen kan ik me voorstellen dat je niet zomaar elke partij op je blog wilt maar ik weet niet hoe dit werkt, of er echt plek aangevraagd wordt of dat het inderdaad via google gaat en je niet weet wat er komt

Ik zei het als vraag, maar volgens mij kan dat dus. Dan nemen ze een hele website over met alleen maar dezelfde advertenties, in dit geval FvD dus. Porterenee (een blog over financiën) is daarmee gestopt nadat ze steeds takeovers kreeg van bedrijven waar ze helemaal niet achter stond.

1 like

Cynthia heeft een artikel over urenregistratie, waarbij ze per 15 minuten bijhoudt wat ze doet…ik denk alleen maar wie doet dit vrijwillig?

Ik moet voor mijn werk ook mijn uren schrijven en heb er zo’n hekel aan, ken niemand die dir vrijwillig doet behalve Cynthia :sweat_smile:

27 likes

Per 1,5 minuuuuuuut :scream::exploding_head: dan ben ik langer met mn registratie bezig dan actual work. Haha no thanks!

Edit: is het niet 15 minuten? Dat vind ik nog aannemelijk

Ja denk idd dat het 15 minuten moet zijn, schrijf zelf ook per 15 minuten maar vind dat nog steeds veel werk…

1 like

En Cynthia vindt in een hotel chillen of uiteten gaan ook werken. Of op vakantie gaan.

Ze heeft het in elk geval goed voor zichzelf geregeld.

10 likes

Ze huurt dat hotel toch om in te werken? Dan zou ik er na afloop ook gebruik van maken en daar gaan chillen.

En ik snap haar ook wel dat ze zo haar uren bijhoudt, lijkt me makkelijk werken, en je ook wel inzicht geven, waardoor je weer beter kan plannen. Ik heb bijvoorbeeld de neiging te overschatten wat ik in een dag kan doen/ onderschatten hoelang bepaalde taken duren. Ik heb ook een schijthekel aan uren schrijven voor mijn werk, maar dat komt omdat er met budgetten gewerkt wordt / facturen uitgestuurd worden.

1 like

Als je ondernemer bent moet je kunnen aantonen dat je minimaal 1225 uur per jaar aan je onderneming werkt. Ik heb het artikel niet gelezen, maar waarschijnlijk houdt ze het daarom bij?

1 like

Ze gaf aan het zelf bij te houden zodat ze inzicht heeft in hoelang ze bezig is met bepaalde taken en dan ook kan bekijken wat ze slimmer kan aanpakken.

Wist niet dat je als ondernemer ook moest aantonen dat je minimaal 1225 uur aan je bedrijf hebt gewerkt. Leer nog is wat :slight_smile:

2 likes

:sweat_smile: ik ben misschien te gemakzuchtig maar ik rond het gewoon af op een kwartier zelf. Voor die 1225 uur komt het echt niet op de minuut aan

Ik zou het zelf de moeite niet vinden, maar goed als het voor haar werkt why not.

1 like

No thank you
Geloof ik heeft de oogschaduw ook heel veel fall out.

20 likes

Oei die bovenste swatch ziet er niet best uit

1 like

Off topic maar welke pillen zijn dit? Mijn kat heeft jeuk en de medicatie van nu werkt niet :sob: