ik ben misschien te gemakzuchtig maar ik rond het gewoon af op een kwartier zelf. Voor die 1225 uur komt het echt niet op de minuut aan
Ik zou het zelf de moeite niet vinden, maar goed als het voor haar werkt why not.
ik ben misschien te gemakzuchtig maar ik rond het gewoon af op een kwartier zelf. Voor die 1225 uur komt het echt niet op de minuut aan
Ik zou het zelf de moeite niet vinden, maar goed als het voor haar werkt why not.
Oei die bovenste swatch ziet er niet best uit
Off topic maar welke pillen zijn dit? Mijn kat heeft jeuk en de medicatie van nu werkt niet
De kleuren vind ik wel mooi, maar die zitten ook in onderhand elk palette tegenwoordig en de kwaliteit ziet er niet echt denderend uit.
Wat voor een gekke dubbele nagel is dit?!?!
edit: oh ik zie het nu. zijn 2 vingers. haha
Wat een ontzettend spannende kleuren! Heb ze in deze combinatie ook nog nooit eerder gezien. Heel origineel, is ze vast lang mee bezig geweest om dit te bedenken.
Ik heb zo’n palette van Morphe en daar zitten echt 35 van zulke kleuren in.
Ik heb zelf het Morphe pallete 35O NATURE GLOW
Daar zitten wel veel van zulke kleuren in!
Mijn alllllerlievelings palette is het Lorac Pro Palette, de originele zwarte, maar die is niet in NL te koop dus lekkere dode mus. Verder vind ik Morphe goed, maar niet alle paletten. De Jaclyn Hill palettes zijn top, maar bijv een bronze goals 35G is dan weer echt kut. Wat voor kleuren zoek je?
Misschien is dit palette wat voor je van Huda Beauty? (Voel me net een influencer hier, swipe upppppp)
Hmmm Lorac is sinds kort wel te vinden bij Boozyshop!
OMG MEEN JE DIT WAT EEN DROOM
Niet serena die indruk probeert de maken bij haar Corona test door zich te schamen om haar kok reflex. Okaaj
Kiko heeft ook palletjes met die kleuren en goed geprijsd voor een leek/om te testen.
Vind de kleuren wel mooi en die body highlighter ook maar niet voor die prijs. Vind dat bestellen vooraf echt #greenwashing, dat is puur voor eigenbelang toch? Het idee dat dit setje €150 kost is echt lachwekkend
Ben sowieso wel een beetje over influencers die verslag uitbrengen van hun coronatest. Praktisch iedereen heeft er al wel een gehad at this point.
Sorry misschien een overload aan off topic reacties maar onze kat krijgt eczederm en dat werkt goed!
Dit is zowat negatieve reclame joh.
Speelgoedwinkel makeup
Eerste wat ik zie zijn de nagels… Vindt die op de huid ligt er niet charmant uitzien, zo voor zo’n korrelige swatch…