Beutyblogtopic XL #11

De quote die ze erbij had gezet (“Know your worth, then add tax”) vond ik wel zo’n vreselijke FIRE-achtige quote :nauseated_face::nauseated_face:

@Mia Hmm ja maar live heb je natuurlijk wel de mogelijkheid tot vragen te stellen en interactie. Die is er on-demand niet lijkt me

5 likes

Haha jezus wat kut dit. Zo’n cursus is toch juist waardevol omdat je interactie kan hebben? Discussie, gesprek, gedachten uitwisselen en zo tot nieuwe inzichten komen. Als ik zin heb in Mascha die een eind de ruimte in LOA’t zet ik wel een willekeurige vlog op of koop ik haar lelleke boeken wel.

De reden ook dat mensen niet kunnen op bepaalde tijdstippen is echt bullshit. Zo werkt dat bij IEDERE cursus namelijk.

12 likes

Eigenlijk zou ze nu net als iedere Facebook coach een gratis seminar moeten maken.
“Leer binnen een uur alle kneepjes van het vak. Ik leer jou hoe je content maakt en je volgers houdt”

En na een uur kijken ben je nog geen steek wijzer. Wil je meer weten? Volg dan mijn online cursus. Dit kun je doen wanneer het jou uitkomt. Ideaal!! Nu! Voor maar 59,99
Wees er snel bij op=op

12 likes

Ja, ben ik het zelf mee eens hoor, maar ik denk wel dat ze dat als excuus gaat gebruiken om dezelfde prijs te behouden

2 likes

Het is toch logisch dat ze geld vraagt?? Ze werkt al jaren in de sector en heeft kennis op gedaan die wij niet hebben. Kennis kost geld en de tijd die zij in haar webinar/cursus steekt is toch ook wat waard. Me dunkt dat we allemaal jarenlang elke dag gratis van haar vlogs kunen ‘genieten’.

Snap echt niet dat er altijd zoooooo salty wordt gedaan over influences die geld vragen voor werk dat ze doen :sweat_smile: Hoe kwalitatief
dat werk is en wat jij het waard vindt moet je zelf weten. Maar DAT ze geld vragen is toch volkomen logisch? Alsof wij dit allemaal gratis zouden doen

17 likes

Inderdaad, 50 euro is echt een belachelijk laag bedrag. Ze betalen ook nog iets van belasting he

Nee dat net niet maar elke €10 lijkt al te veel, das wel het uitgangspunt.

Tsja ik heb ook studieboeken van €120 moeten kopen, vind €50 geen heel astronomisch bedrag voor zo’n cursus eigenlijk. Hoeveel uur aan beeldmateriaal krijg je er voor terug?

3 likes

De live masterclass duurde 1,5 toch? Waarvan een half uur Q&A en een pauze, dus een niet live masterclass zou dan 3 kwartier duren? Tenzij ze nog meer zou vertellen dan in de live klassen natuurlijk.

Oke ik dacht aan andere Aranka.

2 likes

Jokkie? Wat is dat? Een jongen? :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

omdat Serena en dr zusjes Utreg als identiteit voeren (hoewel ze in Houten woont) is het een variatie op het hier veel gebruikte Jochie (en wijffie als meisje)

Edit: zie hier

afbeelding

17 likes

Oh mi gado. Weer wat geleerd vandaag hahah

6 likes

Serena heeft een winactie, althans er staat WIN EEN MERCEDES CABRIO voor kinderen. Maar hij is stuk? Ik snap dat ze hem verloot en goed dat het niet gelijk wordt weggegooid enzo maar ik vind het toch een beetje… apart.

44 likes

Lol classic Serena

60 likes

Tenminste verkoopt ze het niet. :money_mouth_face:

4 likes

Hahah dit moet naar het topic over gierige acties :joy:

5 likes

Hahahah goh nou idd. Ik snap ook dat ze het misschien weg wil geven aan iemand maar noem het dan geen winactie haha

1 like

Jaa op zich zullen er echt nog genoeg mensen/kinderen zijn die het willen, maar het voelt alsnog skiiiiiirrrrrr. Hoop dat iemand het wint waarvoor zo’n aankoop normaal echt onmogelijk is

3 likes

Wow. Ik ben even gaan checken of dit écht waar is. Oh my… dat je dan een story plaatst van he helaas is deze kapot, maar als je handig bent kun je hem wel maken wie doe ik er een plezier mee? Maar nee ze brengt het als een echte winactie en alsof ze iets heel speciaals verloot :sweat_smile:

In de reacties trouwens iemand die zich afvraagt of het alleen voor jongens is of ook voor meisjes kan. Uhhhhh?

17 likes