Zou ze net zoals Kim kardashian ook haar vinger natlikken voor een betere swatch?
Even rewind.
Hahaha ik ga echt stuk om dit filmpje, die edits Licky Licky, custom Licked
Dat is toch gewoon chunky glitter? Dat swatched altijd zo, kan wel heel mooi op het oog zijn.
Hahahahahaha hardop lachen. Mijn vriend meteen uitgelegd waarom, hij vindt het fantastisch. Hij vindt ze allemaal verschrikkelijk, dus hij geniet hier nog meer van dan ik.
Misschien interessanter is het feit dat ze slechts 100 uur aan blogposts heeft besteed. Dat is zo’n 2 uur per week (als ik aanneem dat ze iedere week van het jaar werkt). Vind het wel opvallend hoe ze met zo weinig input nog altijd de blog laat bestaan. Voor mijn gevoel zijn er hobby bloggers die er meer uren in steken!
Ja maar als je 3 keer per jaar hetzelfde recept opnieuw online zet, dan red je die 2 uur per week wel hoor.
Zo lang niks gepost hier.
Ik mis echt de tijd dat dit een hot topic was dat haast niet bij te houden was.
2 dagen niets gepost in dit topic… de beautyblog/blog tijdperk is officieel voorbij.
Mascha gaat haar social-media cursus niet meer live aanbieden omdat niet iedereen aanwezig kon zijn op haar aangeboden tijden.
Je kunt straks een vooraf opgenomen workshop “kopen”
Want ze doet het niet gratis.
Hoeveel denk je dat dit zal kosten?
0 stemmers
Wel slim van haar want je neemt het 1x op en je kan het net zo vaak verkopen als je wilt met maar 1x werk qua opnemen en af en toe wat reclame maken.
Natuurlijk met een spetterende coaching zin als: de deuren gaan weer open alleen nu van €999 voor €250!
(Ik snap de marketing er achter maar ik vind het altijd zo suf want als je iemand langer volgt weet je dat die cursus/coaching nooit voor de volle prijs wordt verkocht)
Ik denk gewoon net zoveel als de live cursus, “want er veranderd bijna niks”.
De quote die ze erbij had gezet (“Know your worth, then add tax”) vond ik wel zo’n vreselijke FIRE-achtige quote
@Mia Hmm ja maar live heb je natuurlijk wel de mogelijkheid tot vragen te stellen en interactie. Die is er on-demand niet lijkt me
Haha jezus wat kut dit. Zo’n cursus is toch juist waardevol omdat je interactie kan hebben? Discussie, gesprek, gedachten uitwisselen en zo tot nieuwe inzichten komen. Als ik zin heb in Mascha die een eind de ruimte in LOA’t zet ik wel een willekeurige vlog op of koop ik haar lelleke boeken wel.
De reden ook dat mensen niet kunnen op bepaalde tijdstippen is echt bullshit. Zo werkt dat bij IEDERE cursus namelijk.
Eigenlijk zou ze nu net als iedere Facebook coach een gratis seminar moeten maken.
“Leer binnen een uur alle kneepjes van het vak. Ik leer jou hoe je content maakt en je volgers houdt”
En na een uur kijken ben je nog geen steek wijzer. Wil je meer weten? Volg dan mijn online cursus. Dit kun je doen wanneer het jou uitkomt. Ideaal!! Nu! Voor maar 59,99
Wees er snel bij op=op
Ja, ben ik het zelf mee eens hoor, maar ik denk wel dat ze dat als excuus gaat gebruiken om dezelfde prijs te behouden
Het is toch logisch dat ze geld vraagt?? Ze werkt al jaren in de sector en heeft kennis op gedaan die wij niet hebben. Kennis kost geld en de tijd die zij in haar webinar/cursus steekt is toch ook wat waard. Me dunkt dat we allemaal jarenlang elke dag gratis van haar vlogs kunen ‘genieten’.
Snap echt niet dat er altijd zoooooo salty wordt gedaan over influences die geld vragen voor werk dat ze doen Hoe kwalitatief
dat werk is en wat jij het waard vindt moet je zelf weten. Maar DAT ze geld vragen is toch volkomen logisch? Alsof wij dit allemaal gratis zouden doen
Inderdaad, 50 euro is echt een belachelijk laag bedrag. Ze betalen ook nog iets van belasting he
Nee dat net niet maar elke €10 lijkt al te veel, das wel het uitgangspunt.
Tsja ik heb ook studieboeken van €120 moeten kopen, vind €50 geen heel astronomisch bedrag voor zo’n cursus eigenlijk. Hoeveel uur aan beeldmateriaal krijg je er voor terug?
De live masterclass duurde 1,5 toch? Waarvan een half uur Q&A en een pauze, dus een niet live masterclass zou dan 3 kwartier duren? Tenzij ze nog meer zou vertellen dan in de live klassen natuurlijk.