Beutyblogtopic XL #11

Ik verbaas me er sowieso keer op keer weer over hoe snel bedrijven tevreden zijn met de content die influencers voor ze maken. Ze betalen daar echt grof geld voor. Kijk nou alleen al naar de “content” van Spa. Er wordt 0 moeite voor gedaan. Dit kost je echt 5 minuten aan tijd om het te schieten.

Zijn wij als forum nu zo kritisch? Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat de marketingafdeling van Spa denkt: joh dat was best prima!

21 likes

Dat is inderdaad wel waar!

Hahahaha ‘Ik kijk sindsdien nooit meer hetzelfde naar water’ ook :confused:

21 likes

Maar vooral niet de reden geven waarom ze dan anders naar water kijkt. Wat is het verschil???

6 likes

Ik snap het ook niet, ze moet nu toch de reden geven waarom we nu allemaal spa thee moeten zetten??

2 likes

Ja inderdaad. Daarnaast hebben we in Nederland zo ongeveer het beste kraanwater van de wereld.

10 likes

Maar ze kiest alleen samenwerkingen die bij haar passen en waar ze achter staat hoor…

1 like

Conclusie als je van sterkte thee houdt moet je het niet zetten met SPA

11 likes

Ik spa deze even over

103 likes

Hoeveel badjassen hebben jullie eigenlijk en hoe vaak koop je een nieuwe? Laat het even achter in de comments want ik ben er echt benieuwd naar!

1 like

Ik heb er 2 maar 1 was van mijn oma en die draag ik nooit. De andere heb ik in november 2018 gekocht en ik koop een nieuwe als ie kapot gaat.

Oh en ik was ‘m eens per maand ofzo, dat is wel vaker dan mijn gordijnen hoor.

Ik denk dat bedrijven vooral kijken naar de volgers. En ondanks dat Mas haar spondeals altijd erg lelijk en goedkoop in beeld worden gebracht verkoopt het volgens mij wel als een tierelier

4 likes

Ik snap nog steeds niet wat er slechter is aan thee met kraanwater maken.

8 likes

Er was een keer een theesommelier op mijn werk en zij gebruikte ook alleen spa blauw voor haar thee, het mocht ook geen Chaudfontaine of een ander merk zijn. Volgens mij was dat omdat er nauwelijks kalk in spa zit en dat is beter voor de smaak. Maar goed, beetje suf inderdaad dat Mascha nu niet de clou deelt haha.

2 likes

Maar dat is toch ook niet te vergelijken. Dat je dat als theesommelier bij een proeverij doet snap ik nog wel, maar je gaat toch niet thuis thee zetten met Spa blauw hahaha. Net als dat je in een restaurant soms dure wijn drinkt maar thuis liever een fles van de Lidl achterover kiept. Het is ook algemeen bekend dat het kraanwater in Amsterdam vrij veel kalk bevat, maar daar is ook niks mis mee.

5 likes

Wie gaat haar vertellen dat kalk in water zit en het niet de schuld van de waterkoker is :stuck_out_tongue:

21 likes

Ondertussen staat de volgende spon er ook alweer op na vanochtend de Spa reclame, wat nergens over ging. Nu een mascara met een geweldig resultaat, aldus onze Mas

2 likes

Haha er is niks van over gebleven van die “achter de schermen” spon voorbereiding…
Mja sneaky eigenlijk omdat het ook in de vlog zit en ik toen wel dacht: hmm moet ik die mascara ook proberen?
Het was gewoon een vooropgezet plan.

Ideetje: We gaan op influencer staking :sweat_smile:

Een heel weekend ontvolgt iedereen hier massaal alle influencers als protest tegen al deze onzin spon.

24 likes

Ik gebruik gewoon kraanwater voor mijn thee, niks mis mee. “Kook” het wel altijd op 80 graden (groene thee), dat doet de smaak al zoveel ten goede ten opzichte van het laten koken.

6 likes