Beutyblogtopic XL #11

Oke ik dacht aan andere Aranka.

2 likes

Jokkie? Wat is dat? Een jongen? :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

omdat Serena en dr zusjes Utreg als identiteit voeren (hoewel ze in Houten woont) is het een variatie op het hier veel gebruikte Jochie (en wijffie als meisje)

Edit: zie hier

afbeelding

17 likes

Oh mi gado. Weer wat geleerd vandaag hahah

6 likes

Serena heeft een winactie, althans er staat WIN EEN MERCEDES CABRIO voor kinderen. Maar hij is stuk? Ik snap dat ze hem verloot en goed dat het niet gelijk wordt weggegooid enzo maar ik vind het toch een beetje… apart.

44 likes

Lol classic Serena

60 likes

Tenminste verkoopt ze het niet. :money_mouth_face:

4 likes

Hahah dit moet naar het topic over gierige acties :joy:

5 likes

Hahahah goh nou idd. Ik snap ook dat ze het misschien weg wil geven aan iemand maar noem het dan geen winactie haha

1 like

Jaa op zich zullen er echt nog genoeg mensen/kinderen zijn die het willen, maar het voelt alsnog skiiiiiirrrrrr. Hoop dat iemand het wint waarvoor zo’n aankoop normaal echt onmogelijk is

3 likes

Wow. Ik ben even gaan checken of dit écht waar is. Oh my… dat je dan een story plaatst van he helaas is deze kapot, maar als je handig bent kun je hem wel maken wie doe ik er een plezier mee? Maar nee ze brengt het als een echte winactie en alsof ze iets heel speciaals verloot :sweat_smile:

In de reacties trouwens iemand die zich afvraagt of het alleen voor jongens is of ook voor meisjes kan. Uhhhhh?

17 likes

Boeiend dat ze er een winactie van maakt. Kost nog best veel zo’n ding en is toch gewoon goed dat ze er op deze manier een ander blij mee kan maken…

Hahaha deze had ze ooit van dat pink Hot media bureau gekregen, leuk om te lezen voor haar media bureau dat deze nu wordt weggegeven als prijs

Van deze Janine dus

7 likes

Hahaha wauw, een winactie online zetten voor iets wat nog gerepareerd moet worden en dan ook nog vermelden dat het opgehaald moet worden bij haar thuis. Zero effort.

16 likes

Dan geef je dat kapotte ding gewoon weg aan de kringloop, of je zet dat ding aan de straat met een bordje erbij ‘compleet naar de klote, neem maar mee’

Of je vraagt wie van je volgers een gratis kapotte kinder auto wil komen ophalen.

Een “winactie” maken van een te barsten kadootje van de vader van je koters slaat echt helemaal nergens op.

48 likes

Ik vind dit altijd schattige reacties. Mensen die bij media- of pr-bureaus zitten geven niet hun eigen spullen van thuis weg op werk hoor, dat is allemaal reclame. En ze gaan ook de gegeven producten niet voor altijd volgen om te zien wat er mee gebeurt later, echt they don’t give a sh*t :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Serena is zo lekker tellsell in die post daarvoor. Met die idiote fles met een geurfilter. Hoop echt dat ze volgende week de Nicer Dicer of de Magic Bullet doet.

7 likes

Ze heeft ook echt een Tell sell lach waarbij je ziet dat ze eigenlijk denkt “wat een onzin maar ik verkoop het toch maar” :joy:

49 likes

Die Serena is toch ook slechts aan parodie van haarzelf nu? Alles wat ik van haar voorbij zie komen is pure cringe. Hoe schaamteloos iemand kan zijn zeg maar.

49 likes

Hahaha net als Mascha die ook haar typische reclame-stem heeft.