Beutyblogtopic XL #11

Ik las net iets à la ‘I treated us to manis’ en het duurde zo lang voor ik doorhad dat het om manicures ging :sweat_smile: Ik volg Mascha al jaren niet meer (behalve hier dan) en toch nog zo #geinfluenced!

7 likes

Wat een mooi filmpje heeft VeraCamilla als samenwerking op haar instagram over haar lichaam. Ik weet niet of er veel jongeren naar haar kijken, maar ik had echt wel zoiets bodypositiefs willen zien als tiener/twintiger, toen ik zo onzeker was over mijn lichaam en nul diversiteit zag in de media.

44 likes

Echt hè. Ik vind haar zo puur. Als zij die boodschap brengt, voel je gewoon dat ze het meent.

Ze durft zich zo kwetsbaar op te stellen, dat bewonder ik echt! Supermooi filmpje inderdaad

1 like

Ik snap niet waarom zij niet al lang haar eigen badjassenlijn heeft. Dat is echt het enige product waarvan ik meteen zou geloven dat ze het zou doen omdat het echt bij haar past. Volgens mij heeft ze er wel 50.

18 likes

Inderdaad. Een lijn met loungewear zou zo goed bij haar passen. Samen met Josh misschien?

10 likes
  • een vakje voor je periodieke verslaving aan breakfast burritos en een catheter voor het citroen water waar je tanden van uit je bek rotten.

Amazing.

5 likes

Die story’s van Mas over Spa…

???

236e17a73d0ae54a7fa423ee156c3dd5

45 likes

De video vandaag van Mascha… echt hoe krijgt ze het voor elkaar, ze is soms zo niet logisch… :rofl:
Ze kleedt zich helemaal fancy Josh look a like om Mila naar de creche te brengen, daarna gaan ze sporten en moet ze zich weer omkleden en heeft ze geen tijd gehad om te kolven.

Ze begint met benoemen dat ze vaker zo’n link in beeld gaat zetten, infocard, die verwijst naar een oude vlog.
“zoals het voorbeeld hier links” … NIKS te zien Mascha! :woman_facepalming:

Dan kun je met haar meekijken hoe ze een reel gaat opnemen en welke volgorde ze moet aanhouden en wanneer welk shot, hoe chaotisch was dat?

En dan als resumé in de auto komen ze erachter dat ze de halve planning niet hebben gehaald, en dan denk ik: je kind gaat een hele dag naar de opvang, en dan noem je jezelf nog de die hard planner blabla?

Ik vind haar soms zo ongeloofwaardig…

42 likes

Haha jaa klopt, ze was volledig in het gebroken wit :wink:

Huh, wat is ook het punt van deze test? “Het water is anders!!!” Ja maar op wat voor manier? Ik zie inderdaad dat het water van Spa helderder is, maar maakt dat uit? Smaakt het nu anders? Huh?

24 likes

Ik verbaas me er sowieso keer op keer weer over hoe snel bedrijven tevreden zijn met de content die influencers voor ze maken. Ze betalen daar echt grof geld voor. Kijk nou alleen al naar de “content” van Spa. Er wordt 0 moeite voor gedaan. Dit kost je echt 5 minuten aan tijd om het te schieten.

Zijn wij als forum nu zo kritisch? Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat de marketingafdeling van Spa denkt: joh dat was best prima!

21 likes

Dat is inderdaad wel waar!

Hahahaha ‘Ik kijk sindsdien nooit meer hetzelfde naar water’ ook :confused:

21 likes

Maar vooral niet de reden geven waarom ze dan anders naar water kijkt. Wat is het verschil???

6 likes

Ik snap het ook niet, ze moet nu toch de reden geven waarom we nu allemaal spa thee moeten zetten??

2 likes

Ja inderdaad. Daarnaast hebben we in Nederland zo ongeveer het beste kraanwater van de wereld.

10 likes

Maar ze kiest alleen samenwerkingen die bij haar passen en waar ze achter staat hoor…

1 like

Conclusie als je van sterkte thee houdt moet je het niet zetten met SPA

11 likes

Ik spa deze even over

103 likes