Hoeveel badjassen hebben jullie eigenlijk en hoe vaak koop je een nieuwe? Laat het even achter in de comments want ik ben er echt benieuwd naar!
Ik heb er 2 maar 1 was van mijn oma en die draag ik nooit. De andere heb ik in november 2018 gekocht en ik koop een nieuwe als ie kapot gaat.
Oh en ik was ‘m eens per maand ofzo, dat is wel vaker dan mijn gordijnen hoor.
Bij het bedrijf waar ik werk werken we ook met influencers. Met een instagrammer als Mascha zouden wij nooit samen werken maar ik kan me we voorstellen dat bedrijven zo iets hebben van “maakt niet uit, als ze het maar toont”.
En zoals iemand al eerder aangaf, bedrijven die met haar in zee gaan weten wat voor type reclame die ze maakt…
Ik denk dat bedrijven vooral kijken naar de volgers. En ondanks dat Mas haar spondeals altijd erg lelijk en goedkoop in beeld worden gebracht verkoopt het volgens mij wel als een tierelier
Ik snap nog steeds niet wat er slechter is aan thee met kraanwater maken.
Er was een keer een theesommelier op mijn werk en zij gebruikte ook alleen spa blauw voor haar thee, het mocht ook geen Chaudfontaine of een ander merk zijn. Volgens mij was dat omdat er nauwelijks kalk in spa zit en dat is beter voor de smaak. Maar goed, beetje suf inderdaad dat Mascha nu niet de clou deelt haha.
Maar dat is toch ook niet te vergelijken. Dat je dat als theesommelier bij een proeverij doet snap ik nog wel, maar je gaat toch niet thuis thee zetten met Spa blauw hahaha. Net als dat je in een restaurant soms dure wijn drinkt maar thuis liever een fles van de Lidl achterover kiept. Het is ook algemeen bekend dat het kraanwater in Amsterdam vrij veel kalk bevat, maar daar is ook niks mis mee.
Wie gaat haar vertellen dat kalk in water zit en het niet de schuld van de waterkoker is
Ondertussen staat de volgende spon er ook alweer op na vanochtend de Spa reclame, wat nergens over ging. Nu een mascara met een geweldig resultaat, aldus onze Mas
Haha er is niks van over gebleven van die “achter de schermen” spon voorbereiding…
Mja sneaky eigenlijk omdat het ook in de vlog zit en ik toen wel dacht: hmm moet ik die mascara ook proberen?
Het was gewoon een vooropgezet plan.
Ideetje: We gaan op influencer staking
Een heel weekend ontvolgt iedereen hier massaal alle influencers als protest tegen al deze onzin spon.
Ik gebruik gewoon kraanwater voor mijn thee, niks mis mee. “Kook” het wel altijd op 80 graden (groene thee), dat doet de smaak al zoveel ten goede ten opzichte van het laten koken.
Kom er dan niet zo’n schuimlaagje op de thee?
Ik weet dat theewater niet te heet hoort te zijn maar ik laat het daarom altijd afkoelen (niet dat ik zo’n theeexpert ben ik vind het anders ook gewoon te heet om te drinken. Oh en ik heb alleen een gewone waterkoker dus standaard 100 graden)
Nee nog nooit gehad! Ook nog nooit van gehoord dat dat een ding is
Ik weet wat voor schuimlaagje je bedoelt! Uit ervaring kan ik zeggen, die komt niet op groene thee maar wel als je 80 graden water voor zwarte thee(soorten) gebruikt. Vind het er altijd naar uitzien. Trouwens, groene thee is minder bitter als je het op 80 graden laat trekken ipv 100.
Ik drink vooral kruidenthee daarmee gebeurt het ook, maar ik laat het water dus afkoelen of doe er vooraf wat koud water bij (en dan gebeurt het niet)
Het kan weinig kwaad volgens mij maar het ziet er inderdaad niet zo lekker uit.
Jij woont ook in BE toch? Vind dat ze daar echt vaak nog “flessenwater” gebruiken. Zo ook op de kinderafdeling waar ik werk. Ik wilde al bijna gewoon (gefilterd) kraanwater pakken maar dat mocht niet oops …! Alleen spa dus. Maar dat met flesvoeding is een ander verhaal.
Volgens mij is het water uit de kraan gewoon goed om te drinken, maar sommige huizen/gebouwen hebben nog loden leidingen en dat is slecht voor je.
Ik weet nog wel dat mijn oom uit Amsterdam het water minder lekker vindt dan in Dordrecht waar hij vandaan komt ;).
Ooh ja mijn vriend woonde echt in een crappy anti-kraakwoning in Utrecht, maar dat kraanwater
Ik vulde soms gewoon een extra fles voor ik naar huis (ams) ging haha.
Ik vind soap brows op getatoeëerde wenkbrauwen not a good look… Het is het één of het ander, denk ik. Was bij Mo ook al geen succes toen ze het probeerde.
Volgens mij heeft mas wel door dat het wat minder gaat. Ineens een abonneerknop in de vlog, belofte om andere video’s te linken (doet dan vervolgens niet, as usual), al die swipe up links en Ali samenwerkingen. Misschien toch lastig om haar levensstijl te bekostigen met minimale inzet.