Kan niet wachten op een wekelijkse podcast waarin mas allerlei dingen beweert gebaseerd op 1 ervaring en Greg er vervolgens doorheen gaat wauwelen en haar op vaderlijke toon verkeerd uitlegt hoe de vork in de steel zit.
En tussendoor nog even een stofzuiger door de kamer haaltâŠ
Hahah zo iconisch al deze uitspraken/gebeurtenissen 
Mascha en Gregor: bestellen friet met een hele lading kaassaus
Also Mascha en Gregor: ieuw de friet is âsoggyâ
Oh ja love it Mas, tuurlijk willen we je verhalen over de orgietent op Burny nog eens horen
Sorry heb de vlog niet gezien maar dit vind ik echt een ongeloofwaardig verhaal hoor
Dat noemen ze toch minstens drippy stringy cheesy fries oid 
âJe moet verder naar ACHTER! Verder doorlopen naar achterrrrrrr!!!â 

Hahahahah dit blijft echt zo cringy en grappig 

GA NOU NIET HIER PLUKKEN! Ik zeg toch naar ach-ter!!!
Never forget
Dat Mascha die video nog niet op privé heeft gezet. 
Sowieso Gregor die zit te brabbelen en tegelijkertijd denkt dat hij Confucius 2.0 is.
Hij wordt te goed bekekenđ
Nu heb ik die mukbang ook gekeken. Ze vragen of de smakgeluiden irritant zijn. Maar minstens zo irritant is dat Mascha altijd eet alsof haar tanden los zitten of uitvallen. Of let ik daar alleen opâŠmisschien een andere vorm van misofonie maar dan met hoe het uitziet ipv hoe het klinkt.
Heb de video niet gezien en kan ook niet kijken want lig in bed en dan wordt mân vriend wakker.
Probeer me nu zo hard voor te stellen hoe dit eruit moet zien maar ik heb echt geen idee
Ze eet sowieso wel een beetje apart als ik me goed kan herinneren, maar alsof haar tanden eruit vallen? 
Ben erg nieuwsgierig dus ga straks wel even kijken wat je bedoelt 
Mascha in de vlog van vandaag âOMG!!! VEGA VLEES IS IN DE BONUS!!! Net als je yoghurt!! En OMG DE PANNENKOEKEN OOK!!! Zou dat komen omdat we al zo lang (twee weken) geen boodschappen hebben besteld?!!!â
Zucht nee niet de hele wereld draait om jullie.
Deze week is het de week zonder vlees en is het in de bonus voor iedereen.
Hahaha ik kijk dit nu maar echt hoor, hoe self centered kun je zijn. Maar ja hun wereld bestaat ook maar uit drie personen natuurlijk.
Hoe spon ik Serena ook vind, vind ik dit wel leuk nieuws voor haar! 
Wel typisch Sereen om het icm een spon te vertellen