Ik vond het ook slecht bedacht/gepland van haar/haar manager om twee gesponsorde posts op een dag te doen gisteren, die rare Spa stories en de mascara. Maarja not surprised want Max
Sereen rolt ook van de ene insta-ad in de andere vandaag
Ja dat is inderdaad wel zo. Ik heb altijd uit de kraan gedronken, maar in mijn oude stad vond ik het water uit de kraan ook wel echt hard. Huisgenoten dronken ook vooral flessenwater.
In Antwerpen is het bij mij dan weer gewoon normaal! Geen chloorgeur of opvallend veel kalk.
Mascha is gewoon altijd net-niet.
jezus ze lijkt wel opgebaard hier
Dacht ook dat het de filter was, ik wordt een beetje kriegelig van de trend van omhooggekamde wenkbrauwen, dan wil ik ze plat wrijven of netjes doen ofzo.
Mas en Greg hebben al JA-REN een idee, een podcast! Toevallig dat dit jarenlange idee nu iedereen een podcast heeft misschien wel in praktijk gezet wordt!
Deze mensen echtâŠ
Laat me raden, ze waren zeker een van de eerste met het idee? Ze luisterden al naar podcasts voordat het cool was?
Waar gaan ze het dan over hebben? Baby tips? Eten?
Happy Love Life, nav het boek van jaaaaren geleden.
Ze luisterden al naar podcasts voordat er podcasts bestonden!!!
Dus moet je nagaaaaan hoe lang het idee al in hun hoofd zit
Kan niet wachten op een wekelijkse podcast waarin mas allerlei dingen beweert gebaseerd op 1 ervaring en Greg er vervolgens doorheen gaat wauwelen en haar op vaderlijke toon verkeerd uitlegt hoe de vork in de steel zit.
En tussendoor nog even een stofzuiger door de kamer haaltâŠ
Hahah zo iconisch al deze uitspraken/gebeurtenissen
Mascha en Gregor: bestellen friet met een hele lading kaassaus
Also Mascha en Gregor: ieuw de friet is âsoggyâ
Oh ja love it Mas, tuurlijk willen we je verhalen over de orgietent op Burny nog eens horen
Sorry heb de vlog niet gezien maar dit vind ik echt een ongeloofwaardig verhaal hoor
Dat noemen ze toch minstens drippy stringy cheesy fries oid
âJe moet verder naar ACHTER! Verder doorlopen naar achterrrrrrr!!!â
Hahahahah dit blijft echt zo cringy en grappig