Beutyblogtopic XL #11

Ja zo zag mijn kamer er uit toen ik 13 was. Het ergste is nog dat er zoveel op de grond ligt dat je er een kledingkast mee kunt vullen en ze daarna nog 3 volle kledingkasten heeft. Waar haal je al die zooi vandaan en waar laat je het überhaupt (ja op de grond dus)

8 likes

Ik ben benieuwd wanneer Mascha haar dochter niet meer herkenbaar in beeld gaat brengen, ik vind haar namelijk best wel herkenbaar nu (in de zin van eerst was het gewoon een baby en nu zie je meer dat het Mila van vloggloss is). Had echt niet verwacht dat ze haar kind ging inzetten voor de vlogs.

5 likes

Brengen ze nou ook Mila naar de opvang zodat ze kunnen sporten en ze allebei hun kledingkast uit kunnen zoeken? En natuurlijk is ze niet eens klaar, maar dat maakt niet uit want ze heeft de afspraak dat het niet altijd perse af moet. Aha.

Waarom zou je soep eigenlijk in een slowcooker doen? Heeft dat echt toegevoegde waarde bij soep?

Wat is er precies mis mee om je kind naar de opvang te brengen om te gaan sporten?

30 likes

Er is niet perse iets mis mee, maar het kan net zo goed wanneer Mila thuis is. Uiteindelijk is Gregor alsnog alleen aan het sporten omdat Mascha iets anders doet. Er zijn daarnaast super lange wachtrijen voor de opvang en dan brengen zij Mila voor iets wat de meeste mensen in hun vrije tijd moeten doen, niet eens omdat ze moeten werken.

Maar goed, moeten ze natuurlijk zelf weten.

1 like

Ja, eigenlijk wel. :sweat_smile:

3 likes

Ik vind dit een beetje in de categorie ‘‘hun kind, hun leven’’ vallen. Aan de andere kant is Mila ook thuis als zij ‘‘werken’’.

1 like

Dit is een beleidsprobleem en niet iets wat individuen op hoeven te lossen door hun gedrag aan te passen.

31 likes

Maar mag je dan alleen je kind naar de opvang brengen als je iets gaat doen wat niet met kind kan?
En wat als je een vaste dag hebt dat je je kindje naar de opvang brengt, moet je dan per se iets gaan doen wat niet kan als ze thuis is?

Ik denk niet dat we jou nu allemaal moeten gaan aanvallen hierop :sweat_smile: maar ik ben het echt niet eens met de (algemene) negativiteit die er hangt om het naar de opvang brengen van je kind. Alsof dat alleen in uiterste noodzaak (whatever that is) zou mogen?

11 likes

Zeg anders hou je even je mond? Dit soort comments zou ik dus echt slecht op gaan.

3 likes

Hahaha comments over kledingsmaak zou ik van me af kunnen laten glijden. Tenzij iemand zegt over mijn lichaam.

Dit is wel irritant:

10 likes

Dan kan je het gewoon op laten staan en weggaan zonder dat je bang hoeft te zijn dat je huis afbrandt. Je gooit 's ochtends alles in de pan en 's avonds is het zonder omkijken klaar, ideaal.

1 like

Nou ja, ze reageert wel met iets van ‘ja dat is nou eenmaal mijn figuur’ :broken_heart: vet kut

2 likes

Kun je wel nog chips eten en een serie kijken als ze baby thuis is? Vraag ik voor een vriendin trouwens

65 likes

Vind het zielig dat Mas erop reageert dat niks haar mooi staat omdat “haar lichaam een propje is”.

Ten eerste niet waar en ten tweede gewoon sneu dat je constant op je uiterlijk moet letten en er kennelijk onzeker van wordt.

11 likes

Whiskey op het tandvlees voor doorkomende tandjes.

Kan je het best met 2 weken al mee beginnen en volhouden tot de 18 jaar.

4 likes

Ja vind ik ook sneu en daarnaast ook niet waar. Vind persoonlijk de joggingbroek ook niet zo flatteus, maar dat ligt aan de broek en niet aan haar figuur.

Snap überhaupt nooit waarom mensen de noodzaak voelen om zoiets in de reacties onder haar vlog te zetten. Het is onvermijdelijk dat je soms ergens een (niet zo aardige) mening over hebt, zoals bijv. kledingkeuzes, maar ik heb echt nog nooit de noodzaak gevoeld om dat in een comment te plaatsen. Als een vriendin een broek aanheeft die ik niet zo flatteus vindt dan zeg ik dat toch ook niet, tenzij ze specifiek aan me zou vragen wat ik van haar broek vindt.

Ik snap dan nog beter dat je iets zou zeggen over de combi joggingoutfit + nette jas, aangezien ze daar tenminste nog zelf over begint dat veel mensen het niet zo leuk vinden, maar dat zij het zelf juist wel leuk vindt. Dan open je nog een soort van zelf de discussie, maar die roze broek is gewoon een kledingstuk wat ze aan heeft, hoezo zou je dan gaan reageren dat die broek echt niet kan. Laat haar lekker die broek dragen.

3 likes

Vind dit ook sneu om te lezen, maar ook heel herkenbaar. Ik heb eenzelfde figuur (hulde aan pcos) en ik heb dat gevoel ook, juist omdat mn buik niet in proportie is met de rest van mijn lijf heb ik altijd het idee dat die buik opvalt, met wat ik dan ook draag.
Ik denk wel dat Mascha soms keuzes maakt die het extra benadrukken, zoals zo’n broek met een korte trui erop of een shirt erin, maar dat maakt nog niet dat mensen mogen reageren. Als zij dit wil dragen, laat haar.

Waar baseer je dat op? Ben nieuwsgierig

Ja ik denk ook dat ze vaak kledingkeuzes maakt waarmee haar appelfiguur juist benadrukt wordt. En dat is natuurlijk helemaal prima, ben pro dragen wat je wil en leuk vindt en niet ‘wat bij je figuur past’. Ik denk wel dat als het haar stoort en ze het liever wat meer wil verhullen dat daar echt wel manieren voor zijn. Volgens mij is het een ‘probleem’ waar best veel vrouwen mee kampen en waar een goede styliste je echt mee kan helpen.