GA NOU NIET HIER PLUKKEN! Ik zeg toch naar ach-ter!!!
Never forget
Dat Mascha die video nog niet op privƩ heeft gezet.
Sowieso Gregor die zit te brabbelen en tegelijkertijd denkt dat hij Confucius 2.0 is.
Hij wordt te goed bekekenš
Nu heb ik die mukbang ook gekeken. Ze vragen of de smakgeluiden irritant zijn. Maar minstens zo irritant is dat Mascha altijd eet alsof haar tanden los zitten of uitvallen. Of let ik daar alleen opā¦misschien een andere vorm van misofonie maar dan met hoe het uitziet ipv hoe het klinkt.
Heb de video niet gezien en kan ook niet kijken want lig in bed en dan wordt mān vriend wakker.
Probeer me nu zo hard voor te stellen hoe dit eruit moet zien maar ik heb echt geen idee Ze eet sowieso wel een beetje apart als ik me goed kan herinneren, maar alsof haar tanden eruit vallen?
Ben erg nieuwsgierig dus ga straks wel even kijken wat je bedoelt
Mascha in de vlog van vandaag āOMG!!! VEGA VLEES IS IN DE BONUS!!! Net als je yoghurt!! En OMG DE PANNENKOEKEN OOK!!! Zou dat komen omdat we al zo lang (twee weken) geen boodschappen hebben besteld?!!!ā
Zucht nee niet de hele wereld draait om jullie.
Deze week is het de week zonder vlees en is het in de bonus voor iedereen.
Hahaha ik kijk dit nu maar echt hoor, hoe self centered kun je zijn. Maar ja hun wereld bestaat ook maar uit drie personen natuurlijk.
Hoe spon ik Serena ook vind, vind ik dit wel leuk nieuws voor haar!
Wel typisch Sereen om het icm een spon te vertellen
Ah dit vind ik leuk voor Sereen!
Misschien was ze ook wel gesponsord door een datingapp
En wie weet bedoelt ze gewoon verliefd op een apparaat of ding of ⦠en worden we alsnog misleid haha
Omg echt hĆØ
Ik denk dan nog eerder de satisfyer
3 uur later zit ze met George en de kinderen een borrelplankje te eten⦠zou het over hem gaan?
Nee, dat verwacht ik niet. Maar vind het wel heel positief dat 'ie daar lekker aan tafel zit. Het maakt voor de kinderen alle verschil of ouders normaal met elkaar omgaan.
Aaaaaah stopppp