Hahaha Mascha doet een dagdeel over het filmen van haar campagnes??? Dus bijv die Spa campagne doet ze een dagdeel over??? Als je onder dagdeel ook 10 minuten verstaat dan kan ik me dat voorstellen ja
Onderschat niet hoe lang het duurt om water op te warmen in de magnetron!
Pff ik erger me daar na al die jaren nog steeds zo aan bij vloggers/bloggers. Leonie is ook altijd âalle ballen hoog aan het houdenâ volgens haar insta stories. Van mij hoeft echt niet iedereen het druk te hebben hoor, in tegendeel zelfs ik zou graag zien dat ârustiger aanâ doen meer de norm wordt. Maar âopscheppenâ over je druk druk drukke leven terwijl je gewoon normale dingen noemt vind ik echt onnodige aanstellerij en vreselijk irritant.
Ja kruisje zit linksboven, I know, maar ik vind het gewoon een typische uiting van influencers die verwijderd zijn van het normale volk.
Hier ben ik me de laatste jaren ook heel erg aan gaan ergeren, dat iedereen het altijd maar druk heeft.
âHoe gaat het met je?â
âJa goed, druk druk, en met jou?â
Ik betrapte mezelf hier ook heel vaak op, âdrukâ als gemoedstoestand gebruiken en heb dat er echt een beetje uit moeten forceren. Ik wil helemaal niet druk zijn en ik wil ook niet uitdragen dat dat iets goeds is. Een rustig leven is veel fijner haha.
Ja, mee eens. Mascha doet dit inderdaad ook heel erg. Je kledingkast opruimen hoort geen onderdeel van je werkdag te zijn? Dat is een huishoudelijke taak. Super chill dat jij dat tijdens je werktijd kan doen (omdat je het filmt en dan âwerkâ noemt) maar voor de meeste mensen is dit geen optie en moeten ze dit in hun vrije tijd doen. De meeste mensen krijgen bijvoorbeeld maar een half uurtje pauze en dan hebben ze ook geen tijd om een uitgebreide lunch te maken, terwijl de meeste vloggers dat wel doen.
Vloggloss begs to differ
Moet je nagaan dat Gregor de vlogs vaak edit. Ze werken dus met 2 mensen aan de vlogs en nog is het bagger.
Lol ik zou er mn handtekening niet onder zetten. Camera die nooit stil wordt gehouden, nooit meerdere hoeken, nooit een andere overgang dan knip-plak.
Voor alle shit die Alwin in het andere topic over zân smaak en eten krijgt, zou ik wat hij doet editten noemen. Zit altijd moeite in, meerdere hoeken, goeie overgangen, âsfeerbeeldenâ.
Die van mas kan ik met paint ook nog wel âedittenâ.
Mascha zou net zo goed over kunnen stappen op vloggen met haar telefoon. Je ziet toch niet dat het met een dure camera geschoten is en qua editten is het een kwestie van alle beelden achter elkaar plakken. Dat kan ook op je telefoon.
Echt gĂȘnant gewoon die vlog van Mascha vandaag. Die enorme hoeveelheid kleding die over de vloer verspreid ligt en Mascha die daar een beetje lacherig over doet. Wat een hoop meuk hebben die mensen
Ik zat laatst naar de instagram volgers van Mascha en Serena te kijken, maar die dalen enorm
Anna Nooshin ook had ik het idee. Ik dacht dat zij altijd 1 miljoen volgers had, maar laatst keek ik en toen stond het op 990.000
Ja zo zag mijn kamer er uit toen ik 13 was. Het ergste is nog dat er zoveel op de grond ligt dat je er een kledingkast mee kunt vullen en ze daarna nog 3 volle kledingkasten heeft. Waar haal je al die zooi vandaan en waar laat je het ĂŒberhaupt (ja op de grond dus)
Ik ben benieuwd wanneer Mascha haar dochter niet meer herkenbaar in beeld gaat brengen, ik vind haar namelijk best wel herkenbaar nu (in de zin van eerst was het gewoon een baby en nu zie je meer dat het Mila van vloggloss is). Had echt niet verwacht dat ze haar kind ging inzetten voor de vlogs.
Brengen ze nou ook Mila naar de opvang zodat ze kunnen sporten en ze allebei hun kledingkast uit kunnen zoeken? En natuurlijk is ze niet eens klaar, maar dat maakt niet uit want ze heeft de afspraak dat het niet altijd perse af moet. Aha.
Waarom zou je soep eigenlijk in een slowcooker doen? Heeft dat echt toegevoegde waarde bij soep?
Wat is er precies mis mee om je kind naar de opvang te brengen om te gaan sporten?
Er is niet perse iets mis mee, maar het kan net zo goed wanneer Mila thuis is. Uiteindelijk is Gregor alsnog alleen aan het sporten omdat Mascha iets anders doet. Er zijn daarnaast super lange wachtrijen voor de opvang en dan brengen zij Mila voor iets wat de meeste mensen in hun vrije tijd moeten doen, niet eens omdat ze moeten werken.
Maar goed, moeten ze natuurlijk zelf weten.
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind dit een beetje in de categorie ââhun kind, hun levenââ vallen. Aan de andere kant is Mila ook thuis als zij ââwerkenââ.
Dit is een beleidsprobleem en niet iets wat individuen op hoeven te lossen door hun gedrag aan te passen.