Beutyblogtopic XL #11

Nou beter dat mijn hypothetische baby van chips houdt, anders weg ermee

3 likes

Dan moet je dus je chips delen hĂš, weet wat je zegt

4 likes

Doordat ik de vlog kijk en zie wat ze draagt en dan zie als zij een hoge broek met een shirt erin draagt, haar buik meer benadrukt wordt, dan wanneer ze een jeans of legging met een blouse draag. En een stuk eigen ervaring, dat ik met mijn buikje ook zie dat zulke outfit niet perse flatteus staan.

1 like

Ze is nu ook gewoon een chill outfit thuis he, ik denk dat veel vrouwen er niet echt op der mooist uitzien in een chill outfit thuis, ik niet tenminste. Ja het enige is zij filmt haar zelf, maar het is wel echt. Niet zo gemaakt. Vaak heeft ze in de zomer wel jurkjes aan die haar meer flatteren, dus denk ook dat ze er niet heel erg mee bezig is als ze gewoon een bunker dag heeft.

4 likes

Ik snap echt niet dat ze nu zeggen: “Ja er komt een moment waarop we stoppen met haar in beeld brengen maar we weten nog niet wanneer”, uhm
nou wat dacht je van per direct??? Volgens mij gelooft ze zichzelf niet eens als ze dat zegt, anders was het niet elke vlog Mila, Mila, Mila. Als ze er echt zo over denkt was ze er allang mee gestopt.
Denk dat het meer is: We wachten tot Mila meer van huis is en Corona voorbij is, want anders kan ik letterlijk helemaal niks ‘interessants’ meer filmen.

28 likes

Jaa zo’n broek staat alleen leuk en hip als je een mega smalle taille hebt, met van die gesquatte ronde billen. Misschien 2% van de vrouwen dus.
Denk dat de meeste mensen thuis in hun chill outfit er niet op zo’n flatteust bijlopen. Als Mas naar een leuk event of feestje gaat is ze juist van de spanx en blote benen/ jurkjes en heel vrouwelijk. Dat staat super maar weinige mensen gaan doorgaans a la Josh V elke dag compleet in te steigers.

1 like

Jennie from the blog had een tijdje geleden toch een lijstje met ‘gratis businessideeĂ«n’, o.a. boshuisjesmakelaar worden en de moestuintelefoon.
Sereen sla je slag zou ik zeggen :thumbsup:

8 likes

Een slowcooker leek me opzich best handig altijd. Maar nu ik Mascha er eentje zie gebruiken snap ik eigenlijk de toegevoegde waarde niet. Je kunt soep maken en klef ontbijt
 en daar moet je dan 5 uur op wachten?

4 likes

Nee je kunt hier zoveel meer mee! Nog steeds zo blij met die van mij en soep en ontbijt is juist hetgeen wat ik er absoluut niet in maak haha

7 likes

Met melk?! Cola light!
Of rum+cola. Dan slapen ze goed

Normaal is het dus wel handig omdat je hem dan aan kan zetten en veilig naar werk kan. Maarja nu we allemaal thuiswerken kan je het gewoon op het vuur zetten en af en toe roeren en zorgen dat het huis niet afbrandt. :thumbsup:

3 likes

Misschien kan ze weer gaan bloggen, ik vind het zo jammer dat iedereen er mee stopt of het laat doodbloeden, maarja :money_mouth_face:

4 likes

De omelet ziet zoo hard en taai uit.

Ik vind een slowcooker vooral handig voor stoofvlees en vlees dat lang moet garen. Ik maak er hachee in, pulled pork, spareribs, kippendijen. Echt super lekker allemaal.

Veel kan ook in de pan en oven, maar ik kan dit gewoon aanzetten zonder er verder op te letten en dat is echt fijn. Ik denk dat dit naast de airfryer mijn beste keukenaankoop ooit is!

12 likes

Ach gossie brengen die glazen kastjes en omajurken niet genoeg geld in het laatje? De talloze Na-kd reclames waarvoor ze niet eens schoenen aantrekt?

3 likes

Vergeet de geurkaarsen met vieze boemboemdingen niet

5 likes

Nee die telt niet, want die bestellingen had ze niet goed bevestigd naar de kopers toe, dus hun geld werd teruggestort!

3 likes

Huh is er juice over die geurkaarsen?

1 like

Kom maar door met welke type slowcooker en recepten graag.

Ik kook niet graag maar eet wel graag lekker. Ideaal!!

1 like

Haha yes, dat werd in feb hier besproken. Dit was toen de insta stories die Serena postte.

5 likes