Maxime meiland had afgelopen vrijdag ook live koken. Dus zal wel marketing campagne zijn van hello f.
Ja is zeker marketing want het stond vorige week in mijn Hello Fresh box.
Ik kijk ook! Maar vond make-up cup stiekem veeel leuker haha
Natuurlijk moet ze het zelf weten, maar oh wat vond ik cynthia’s before foto van de kapper prachtig! Donker bovenin…daarna lichtbruin en een beetje blond bij de punten…zo mooi! En nu weer knalrood haar.
Ik vind alleen Remy leuk, ook al jankt hij steeds haha! En hebben jullie de broer van Monica ook gespot gister ?
Ja het is vanaf 3 jaar zei ze.
Ja!
Mila kan dat vast al.
Ik ga echt zo slecht op die eindeloze verheerlijking van dat kind, ik bedoel tuurlijk ben je trots als ouder op je kind, maar die idioot overdreven reacties over alles wat ze doet? Ze stopt een autootje in de vorm van een taco in d’r mond, Gregor: KIJK ZE BIJT METEEN IN DE TACO!!!11!1
En ik ben nu ook allergisch voor het woord ‘Tijgeren’.
Wat doe ik mezelf ook aan? Stop gewoon met kijken.
ik zet haar vlogs vaak aan puur voor het geluid bij het opmaken ofzo, maar dat gesmek op dat kind continu vind ik zo’n naar geluid
Die verheerlijking sta ik al niet eens meer van te kijken, ik was vooral verbaasd over het feit dat ze een hotel willen boeken omdat de buren aan het klussen zijn. Hoe halen ze het in hun hoofd om te gaan klussen!!!
Hahaha nou al is ik het geld had zou ik dat ook doen hoor joeeee
Ja daarom kijk ik haar vlogs ook niet meer. Ze praat constant over Mila
Nee, meestal gaat het over ‘de/die kleine’
Of “iemand”
“Mevrouw”
Echt allergisch voor dat woord…
Dat buik masseren ziet er zoooo pijnlijk uit!! Kan me niet voorstellen dat dit fijn is??
Wil ze nou ook niet zeggen op wie ze gestemd heeft, omdat veel mensen haar volgen en ze geen invloed wil hebben op wie haar kijkers stemmen?
Hoeveel invloed denk je dat je hebt en in hoeverre denk je nog invloed uit te kunnen oefenen op het stemgedrag van mensen… een week na de verkiezingen? Zeg dan gewoon dat je het niet wil zeggen vanwege een discussie, wat fair is.
Die vrouw zegt ook: hier kan je wel tegen is net zo pijnlijk.
Mascha: nee doet niet zoveel pijn… - aaahwuu auw.