haha ja, maar daarna zegt Mascha ook als ze klaar is ooh zo fijn, maar ze ging gewoon echt auw auw zeggen inderdaad…dus niet echt fijn lijkt mij?
Soms is pijn fijn.
Eens, love it als de fysio me weer mishandelt, zijn gewoon de beulen van deze tijd
Pijnlijk maar effectief denk ik?
Mascha zei dat die vrouw veel kan doen voor d’r buik. Ik ben wel benieuwd of het platter wordt daardoor. Ik zou dat ook wel willen doen dan.
Dit is echt ultra Mascha on steroids
Als iemand me zou vragen om haar te beschrijven, zou ik alleen dit gifje doorsturen.
€100 per uur, da’s nie mis
Zo’n bindweefselmassage is echt mega pijnlijk.
Ik vind een mega harde sportmassage wel goed te doen, dat is fijne pijn, misschien omdat het spieren zijn die je ff kunt terugpakken en het los krijgt.
Maar zodra je die huidlagen zo kapot gaat rekken verga je gewoon.
Nondeju, why pay €100 when not giving a fuck is free.
Ook dat theezakje in dat sojasausbakje ipv de saus hahaha
Sowieso is bijna alle sushi hier ontheiligd met die XXXXXL boten, sausjes, crunchy dingen, neongroene zeewiersalade etc.
Ik vind het best slim, ik doe de saus altijd in een bakje maar ik kan dan totaal niet inschatten hoeveel ik nodig heb, doe er standaard te veel in en vervolgens kan ik 3/4 weggooien. Is dit toch wat efficiënter haha. Plus, minder afwas!
En vervolgens bij je dure bodyfix horen dat je veel vocht vasthoudt haha
Ik krijg trek in sushi van je beschrijving
Maar dit hahaha. Deed ze bosyfix en soja eten op een dag?? Dat is wel zonde hoor haha
Ik heb zojuist sushi besteld nadat ik het gifje zag
Ik ga hier helemaal stuk om
Hahah ik doe dit ook. Moet dit in het opbiechttopic?
Ik haal dus wel eens sushi bij een supermarkt, wel een fancy supermarkt waar je eten en broodjes kunt bestellen enzo. Maar het zit dan in zo’n plastic bakje en ik eet het vaak in de auto en dat sauszakje schenk ik er dan ook à la Mascha overheen. Veel makkelijker.
En ik doe het thuis ook wel eens omdat ik maar een beetje soya saus wil en soms valt mijn sushi wel eens in het bakje en is dat hele stuk verpest.
De ware heiligschennis vind ik mensen die gember en wasabi in de soya saus doen!!
Ik had eens een collega die altijd zn wasabi door de soyasaus mengde (even goed roeren met de eetstokjes) onder het motto ‘lekker makkelijk’.