Nee want die “klem” je alsnog tussen je stokjes en plakt ook ah rijst, alleen het stukje wat uitsteekt, dip je
(Vind ik toevallig ook het lekkerst, niet omdat dit nou per se moet)
Ik snap sowieso nooit zo goed waarom mensen dit doen, vallen al die kleine stukjes dan niet door de gaten van je vork heen? Het lijkt mij vrij onhandig. Ik eet trouwens spaghetti met een lepel en dat mag schijnbaar ook niet dus no judgement verder
Nee want je snijdt het klein en dan eet je het met een lepel
Ik had al zin in sushi maar door al die berichten te zien kreeg ik nog meer zin, heb net naar mijn vriend gestuurd dat hij vanavond sushi moet meebrengen
Ik zal vanavond aan jullie denken als ik mijn sushi in de sojasaus dompel
Wasabi zou eigenlijk al in de sushi moeten zitten. Als je extra wil kan je gewoon met je chopstick er nog wat op doen.
Maar in NL is de sushi altijd zonder wasabi dus moet je het zelf doen haha.
Thank god, ik vind wasabi echt naar pittige zeep smaken.
grappig mijn huisgenootje was precies hetzelfde, ze kon alleen niet zo goed koken maar check de parmezaan uit Italie, de chocobroodjes bij het ontbijt oh en ze was een ontzettende hypochonder maar of dat echt Italiaans is? (grapje he)
Ach ja, bij de loodgieter thuis lekt de kraan.
Thank you! Ik vind de smaak van wasabi gewoon echt niet lekker, maar als ik dat zeg dan roepen mensen altijd dat ik gewoon niet tegen pittigheid kan. Terwijl ik de meest pittige sambal heerlijk vind
Leuk gezegde dit.
Het is ook een compleet ander soort pittigheid, wasabi is een paar tellen scherp maar je houdt er geen brandende mond aan over zoals bij pittigheid van pepers etc.
Ben er ook geen fan van.
Ik doe overigens mijn gember door de sojasaus, zo lekker. Ik wil nu sushi.
Haha barbaar
Dit is het echt beste ooit als je brak bent. Als ik brak ben, wil ik echt alleen dit en het is zo lekker, veel beter dan een vette hap
Ohhh ja dit doe ik ook!
Aint nobody got time for spaghetti met een vork op een lepel rollen ofzo
Ik stop gewoon mijn vork erin en bungel de handel als een soort haring boven mijn mond en laat het naar binnen glijden.
Dit klinkt zo fout.
I do
Ik dacht dat dit de meest nette manier was eigenlijk?
Ik dacht inderdaad juist dat spaghetti met een lepel eten helemaal Italian
was. Hoe ‘moet’ het dan?
Alleen met een vork volgens mij, je vork erin draaien en dan in je mond
Ik dacht alleen om je vork rollen, zonder lepel!
Altijd als ik spaghetti ging eten met vriendinnen dekten ze de tafel met mes en vork maar ik wilde een vork en lepel :@ en ze vergaten het aaaaaltijd