Heb ik geprobeerd, ik weet niet of ze daar hele stroeve spaghetti hebben maar bij mij floebert alles er dan weer af.
Ja ik kan het ook niet, daarom snijd ik het gewoon. Mij te veel gedoe anders
Hahah ik dus ook (dacht ook dat dat moest ).
Totdat er een keertje iemand kwam eten die echt helemaal ontvreemd was dat die spaghetti zo kort was.
Ik knip het na het afgieten met mân keukenschaar in korte stukjes. Lekker boeiend, haha.
Hoe vaak wassen jullie je spaghetti?
Ik doe ze wel in de trommel met mijn gordijnen.
Ik prak mijn spaghetti als een Hollandse pot en gebruik het vervolgens als gatenvuller voor mijn muren.
Saus gebruik als wasmiddel.
Weer een spetterende titel voor de vlog van Mascha vandaag: âWat onze baby van 8 maanden eet op een dagâ.
Valt me nog mee dat er niet âdie kleineâ staat.
Begrijp wel dat haar inspiratie op is na meer dan 2000 vlogs
Nog altijd beter dan haar vorige titels âASMR bolletjes indrukdingâ of âIk heb vannacht rechtop geslapenââŠ
Mascha, kap met die gerpesonaliseerde badjassen en pyjamaâs spam. Lijkt alsof ze elke dag reclame maakt voor die dingen.
De spaghetti moet je idd op je vork draaien op de rand van het pastabord. Daarom hebben pastaborden zoân brede rand.
Volgens mij is het echt bullshit hoor.
Ughhhh die voicememo van tat in de vlog ik krijg er helemaal rillingen van. niet van het âwalgwoordâ maar van de manier waarop zij praat parliament
Waarom worden Cynthiaâs blogposts ook op Goodreads gepost? Heel relevant, zoân post over je cyclus charten tussen alle boekenupdates .
Oh grappig ik breek de spaghetti altijd in tweeën voor het koken. Oh ben late to the party zie ik, het hoe vaak wssen grapje was er al.
Vind dit ook super irritant ja.
Ik geloof dat de meeste Nederlanders hun pasta liever een paar minuten te veel dan te weinig koken, terwijl dat hier het omgekeerde is. Pasta al dente (niet te lang gekookt) blijft inderdaad wat stroever!
@Mol, echt? Ik had geen idee over de rand van pastaborden en hun functie! Ik heb het eigenlijk ook nog nooit iemand zien doen en rol zelf mijn spaghetti in mijn bord.
Ik denk dat ik zo spaghetti maak als lunch, ik heb trek.
Ook al staat er hier gelukkig duidelijk bij âgebruik deze methode alleen als je het niet erg vindt als je toch zwanger raaktâ vind ik het altijd zo onverstandig als er in dit soort blogposts wordt genoemd dat je die cyclusmethode kunt gebruiken als anticonceptie ipv bv condooms.
Net zoals Martine die zei dat ze haar cyclus in de gaten hield en dan dan soms geen condoom gebruikte als ze niet ovuleerde want âdat kan best, heheâ
Porties op verpakkingen slaan toch sowieso 99% vd tijd nergens op, neem gewoon zoveel als jij een portie vindt
Ik vind 80 gram echt bizar weinig (met uitzondering als je een salade voor de lunch maakt waar pasta in zit), zou gewoon je eigen hoeveelheid kiezen! Maar ik ben ook wel een grote eter.