Mas kennende het tweede.
Daâs nou ook niet echt de beste bron, hij heeft volgens verschillende bronnen nooit in een kapsalon gewerkt. En in zijn video waarin hij professionele met drogisterijverf vergelijkt heeft hij duidelijk per ongeluk de hoofden gewisseld, waardoor hij ongewild de drogisterijverf de hemel inprees. Heel genant allemaal.
Hij doet leuke commentary videoâs hoor, maar hij is zeker geen authoriteit (claimde dat zijn cruelty free was maar hij had eigenlijk gewoon het CF logo can Google geplukt).
Herkent iemand dit? Nee meid, jij bent de eerste die zich zo voelt. Pionier dat je dr bent.
Haha ik wilde bijna bloedserieus reageren met âik herken dat wel hoor!!!â
Nee hoor dat herken ik niet de meeste mensen vind ik gewoon stomvervelend
Dit is toch gewoon een super lief berichtje?
Nja ze is gewoon onder de indruk van haar gevoelens, mooi toch. Ik kan hier niet op haten
Huh ben je nu stalkmopjes aan het maken? Beetje ongepast aangezien genoeg vrouwen hier (dat ik al heb gelezen) dit helaas al hebben moeten meemaken. En dit leek niet bepaald grappig te zijn.
Ik denk niet dat dit over Mari zelf gaat maar ook, het leest toch alsof Mari dader was, niet slachtofferâŠ
Mari is een meneer
Maar de uitspraak dekt wel gewoon de lading? De liefde, verantwoordelijkheid en beschermingsdrang die je voelt voor je kind is helemaal wetenschappelijk te verklaren en niet zweverig of zoetsappig.
Ik ben geen fan van de verheerlijking van het moederschap of het idee dat voortplanting het enige doel van je bestaan hoort te zijn, maar uitspraken als âje hebt pas echte liefde gekend als je een kind hebt gehadâ kan ik wel begrijpen omdat daar gewoon een biologische verklaring voor is.
Ja ik verbaas me hier echt over! Zo kwalijk dat iemand met zoân groot bereik (en ook wel een grote invloed denk ik, ik zie Vera zelf normaalgesproken wel als betrouwbaar/authentiek) dit soort meuk promootâŠ
Se7en is ook mijn lievelingsfilm đ„Č
nou ja als jullie goede bedden maken wil ik wel een bed kopen maar wil eerst even voelen/kiezen
mijn duim heeft jouw bericht een smiley gegeven (
)
Maar kan er geen hartje meer van maken?
Kortom ik lach je niet uit hoor!
Maar dat Grip is toch een heel ander verhaal dan die testen van mamaworden. Het zijn medisch goedgekeurde test, je krijgt geen stomme vitamines aangesmeerd, en na de uitslag hoort er een persoonlijk gesprek met een arts bij.
Volgens mij is Grip op een techniek gebaseerd waarin je dmv een druppeltje bloed allerlei uitslagen zou kunnen vinden. Maar dat techniek staat ter discussie. Waarom heb je in het ziekenhuis buizen bloed nodig ⊠Verder kun je uiteraard gratis naar de huisarts bij interesse in je vruchtbaarheid en als je tegen problemen aanloopt tijdens het zwanger raken. Daar heb je geen een of ander website voor nodig die wat beweert.
Ze zeggen zelf dat het dezelfde techniek is die bij stellen wordt gebruikt die moeilijk zwanger raken! Maar inderdaad, als het een druppel bloed is vs een paar buisjesâŠ
Anyway, ik snap de behoefte wel. We worden met zn allen steeds onvruchtbaarder, penissen worden korter, vrouwen beginnen gemiddeld later aan kinderen, en zwanger worden kun je gewoon niet zo goed plannen. Het lijkt me prettig om dan rekening te kunnen houden dat het eventueel wat langer kan duren. Mits het betrouwbare test is uiteraard, met daarna een resultaat wat dan met een arts besproken wordt.
Het probleem met Grip is dat als mamaworden iets verkoopt dat niet bestaat. Dat is net zo goed misbruik maken van een bepaalde onzekerheid die veel vrouwen hebben. Het idee is dat je voor een fors bedrag een prognose over je vruchtbaarheid koopt. Echter: die krijg je niet. Je krijgt te horen hoe het ervoor staat op een paar indicatoren die samenhangen met vruchtbaarheid. Op basis van datgene dat je koopt weet je nog net zo goed niks. Zij erkennen dat zelf ook, maar noemen het bewustzijn creëren. Echter: bewustzijn kan je ook gratis creëren door een fijne website met voorlichting. Het is uiteindelijk gewoon een verdienmodel.