Beutyblogtopic XL #11

Ik ben erg benieuwd naar de reviews van alle influencers die nu die make up lijn van Anna Nooshin toegestuurd krijgen. Ik ben benieuwd of ze er eerlijk over zullen zijn als ze het niks vinden.

2 likes

Ik vond het kaasmasker van een paar jaar geleden nmsvpeer :joy:

12 likes

godverdmmha ja daar zijn ook toen zoveel veenmollen ingetrapt

Edit: wow ik zie nu ineens de veranderingen in m’n getypte tekst ohjeeee godverdmm

12 likes

Het meest hilarische vind ik dat ik niet verscharreld zou zijn als het geen grap was. Die veenmollen (influencers) weten van gekheid niet meer wat ze met hun geld moeten.

8 likes

scharrel

Even dit proberen hoor
B.aas = scharrel geloof ik

5 likes

godverdmm lol ik dacht al is dit een uitdrukking die ik niet ken

5 likes

Serena had een keer best een goeie. Als je bepaalde crème onder je oksel smeerde, dan ging je minder of niet transpireren voor een week. Ook met dat ze het had uitgetest en dat het pas na zoveel tijd smeren ging epibreren. Die vond ik wel nmsvpe, was ook echt tijd ingestopt.

3 likes

godverdmm ik ga echt stuk :joy:. Zie mascha al zitten lekker zelf dr groenten verbouwen en leven off the grid :sweat_smile:

5 likes

godverdmm heel raar. In mijn bericht staat verscharreld, maar als ik op beepibreren klik staat er verscharreld. Het moet verscharreld zijn.

1 juno grap dus

17 likes

Hahgodverdmmhahgodverdmm mn fave is als woorden binnen een ander woord veranderen

Bewe.rken
Verba.azen
Milieuvrie.ndelijk

12 likes

:joy:

4 likes

Hoop dat Jessie Maya het dan gaat reviewen. Die is tenminste écht eerlijk. Ook als het gewoon slecht is. Zoals die make-up van Monica (toch?) toen

PS l.euk (dit werd nmsmvpe) trouwens, de forumgrap dat woorden random veranderd worden lol :joy:

@Zemraluani en v.riend = cavia :rofl:

2 likes

afbeelding

Wisten jullie al dat Cynthia vroeg op staat?

Het zal maar je USP zijn

63 likes

Dit soort passief agressieve uitspraken vind ik zo irritant altijd.
Wil ze er een medaille voor?

12 likes

Nou t wordt wel letterlijk gevraagd aan haar toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

afbeelding

65 likes

Nou ja… ik verdenk haar er sterk van zichzelf deze vragen te stellen met haar structuur junkie account :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Ik zag pas ergens dat je gewoon je eigen vraagsticker kunt beantwoorden (nog niet zelf geprobeerd), en als je dan de vraag in je story zet, ziet toch niemand wie de vraag heeft ingestuurd… zo is het wel heel makkelijk een Q&A te maken met vragen die niemand stelt maar waar je zelf wel graag antwoord op wil geven :wink:

18 likes

Je kan dat format ook gewoon downloaden idd en elke vraag die je wilt invullen, ik deed het voor mijn werk heel vaak zo, stuk sneller want je weet toch al welke vragen je wilt beantwoorden en dan hoef je die 100 antwoorden/vragen niet door te scrollen, staat zoveel onzin ook in :joy:

6 likes

Guilty met mijn werk account :joy:

6 likes