Beutyblogtopic XL #11

Ik heb een paar dingen van Josh en dat valt eigenlijk heel erg op maat, dus dat valt wel mee haha. Volgens mij heeft Mascha ook wel vaker gezegd dat ze meestal L/XL draagt, maar dat ze niet zo veel geeft om welke maat er in het kledingstuk staat, als het maar mooi zit. Dat vind ik altijd wel een hele fijne insteek!

Mascha is toch ook best wel lang, dan is de verhouding toch ook anders dan bij iemand met een gemiddelde lengte

2 likes

Nou, Mascha noemt zichzelf met 1m75 vooral lang.

15 likes

Nou ja, dat gaat natuurlijk moeilijk als Mascha de grootste maat draagt, terwijl zij een heel gemiddeld postuur heeft.

2 likes

Russische vrouwen zijn gemiddeld 163 cm dus ik snap op zich wel waarom ze zichzelf lang noemt, ze zit toch 12cm boven het gemiddelde.

7 likes

Hoe weten jullie dan dat ze 175 cm is? Ik dacht echt minstens 180.

2 likes

Maar dit topic is ook XL, dan is het toch logisch dat Mas XL is?

image

70 likes

Ze roept dit al jaaaaren.

2 likes

Ik vind het grappig dat deze discussie gestart is om verontwaardiging omdat Mascha bij Josh een xl heeft. Dit is letterlijk wat het gross van de merken op de markt doen. Er is niks inclusiefs aan roepen dat Mascha niet de grootste maat zou kunnen hebben als je in werkelijkheid bedoelt dat Mascha een maat 38/40 zou moeten passen en het dan okĆ© is. Terwijl ook dan geldt dat reguliere collecties van de grote meerderheid van de merken ophouden bij een maat 44. De groep die Ć©cht een grotere maat heeft wordt door een zeer selecte hoeveelheid merken volledig bediend (als bijv een leviā€™s een plus collectietje heeft tel ik dat niet als volwaardig). Het probleem is niet dat een op het oog slanke vrouw bij een specifiek merk een groter lettertje in haar broek heeft, omdat dat merk kleinere kleding produceert en haar dus eenmalig ā€˜buitensluitā€™. Iemand als Mascha kan dan namelijk uitwijken naar talloze andere merken.

7 likes

Wisten jullie al dat Aimee lang is???

2 likes

Wist ik wel een soortement van ja

42 likes

Beter dan: en soortement

Zie comment van @spaarlamp nu pas maar dit woord dus haha

3 likes

mijn gordijnen zijn ook lang

7 likes

L of XL?

2 likes

En hoe vaak was je ze?

4 likes

Mascha heeft een telefoon gevonden en zet in de story ā€˜als die van jou is, bel hem dan, hij is bij onsā€™

huh? breng gewoon naar de politie? Alsof heel Nederland Mascha volgt

49 likes

Naja, 10 minuten later had ze de eigenaar al gevonden :smiley: dus haar bereik wordt toch weer onderschat

5 likes

Was het niet misschien gewoon omdat de persoon haar eigen telefoon belde net zoals de meeste mensen zullen doen als ie kwijt is in de hoop dat iemand opneemt.

68 likes

Oja, true haha :sweat_smile:

1 like

Ik hoop dat ze vanavond bij Boulevard mag vertellen over deze goede daad

6 likes