Beutyblogtopic XL #11

Mascha heeft een ad voor Andrelon kleurmasker, maar de reacties eronder zijn heel negatief, dat het echt troep is en kappers het sterk afraden om te gebruiken…

2 likes

“Noem eens een voorbeeld waarbij je influence echt een impact heeft gehad?”
“Nou, ik vond een keer een telefoon…”

En ik zweer je dat ze dit nog met een serieus gezicht zou kunnen zeggen ook.
Het is een lieve meid maar zo delusional. Keek laatst ook haar interview met Robert Rodenburg en het viel me op hoe veel ze praat over niks, ze beantwoord een vraag met een bepaalde attitude dat je denkt “Nou, nu komt er wat!” en vervolgens zegt ze eigenlijk helemaal niks.
(Heb het niet over de momenten waar ze over haar kind praat want dat is wel echt heel gevoelig en oprecht).

16 likes

Ja mijn kapper had dat op insta gedeeld! Ze zei dat het echt kut is om weer uit je haar te krijgen, als je bijv na het bruine kleurmasker blonde highlights oid wil dat je haar neongroen eruit kan komen :flushed:

4 likes

Nee gelukkig nog niet! Blijkt inderdaad echt troep te zijn. Ik vraag aan iedereen waarvan ik denk dat ze het gebruikt kunnen hebben eerst of dat zo is of niet.

Je krijgt het er dus bijna niet uit, vervaagd lelijk en wordt groen of paars met blonderen.

Ik weet dit ook pas sinds kort. Was er eerder zelf ook benieuwd naar maar blij dat ik het niet gekocht heb.

4 likes

Screenshot_20210330-190725_Instagram
:neutral_face:

23 likes

Oeps, ik heb die toevallig gister gekocht, de rode (@Oprah :sweat_smile:), zag het staan in de Kruidvat en het was in de aanbieding en het leek me wel chill, haha. Wilde het vanavond gebruiken maar nu twijfel ik. Aan de andere kant ben ik sowieso niet van plan mijn haar te verven binnenkort, dus dat de kleur hardnekkig is maakt dan eigenlijk niet uit…

1 like

Misschien een beetje een rare vraag omdat jouw post nu niet echt een aanbeveling is :sweat_smile:
Maar ik kende dit spul helemaal niet, zijn de asblond en zomerblond ook zo slecht (op natuurlijk blond haar)? Zou dat een probleem zijn als je het verder nooit verft?
Of zie je daar überhaupt geen resultaat van

Ik vind het ook irritant dat Mascha blijft benadrukken dat het bij haar goed is gegaan. Ja, dat geloven mensen ook wel, maar dat betekent niet dat het bij anderen net mis kan gaan. Als je dan geloofwaardig wilt zijn, zeg dan tenminste dat je het na gaat vragen en eis een verklaring van Andrélon

3 likes

Andrelon is een van Mascha’s grootste partners (en dus een belangrijke inkomensbron lijkt me) dus natuurlijk gaat ze dit verdedigen.

29 likes

Ik zag het ook voorbij komen net, alleeen maar kritische reacties en waarschuwingen eronder. Vraag me af of andrelon zelf niet zoiets geeft van goh laten we het uit de schappen halen. Is het alleen schadelijk als je je haar daarna wil blonderen of is het sowieso troep? Hoor zoveel over dit product, alsof het een mega hype is maar tegelijk ook bij iedereen bekend dat het troep is, maar toch willen mensen het? Lijkt gewoon op een spoeling toch? Ik had daardoor vroeger zo’n paarse of koperen gloed door mijn haar.

Ik kan me niet voorstellen dat Mascha’s kapper, Marriet, dit goed vindt.

9 likes

Zie mijn berichten in het haar topic :joy:
Na meer dan 30 wasbeurten is de rode kleur nog niet uit mijn haar

Edit:
Ik weet niet hoe ik een post moet linken maar het is vanaf 2603 in het haar/kapsel topic

6 likes

Je moet we bepaalde skills hebben om haarmaskers en shampoo te gebruiken ja, is niet weggelegd voor de normale drogisterijklant hoor!

22 likes

Ze gebruikt Andrélon toch al jaaaaaaaren. Hallo.

6 likes

Ja mijn kapper had iedereen ook een mail gestuurd dat je dat écht niet moest gebruiken lol

4 likes

Geen idee eerlijk gezegd! Ben er verder ook niet bekend mee.

@Krabpaal houd dan wel rekening met dat het er sowieso moeilijk uit gaat. Dus ook al ben je niet van plan het binnenkort te verven, als je stopt met dit gebruiken dan loopt het terug naar roze/koper wat er niet/slecht uitgaat. Maar verder als je er niks om geeft kun je het prima gebruiken.

Oh je post tegelijk een bericht hier onder haha.

3 likes

Heb gekeken maar vind het bij jou wel echt heel mooi nu! Maar ja, wel balen natuurlijk als het niet je bedoeling is dat het zo lang blijft zitten.
Ik ga het denk ik toch maar proberen zo, heb toch donker haar dus valt waarschijnlijk toch niet zo op.

@Rozecoupeschaar thanks! :slight_smile: Heb donker haar met in de zon een rode gloed, dus dat is wel prima dan denk ik. :slight_smile:

1 like

Je hebt veel betere producten te koop om zulk resultaat te krijgen die beter zijn voor je haar denk ik. Sorry ongevraagd advies maar na het lezen van al die verhalen denk ik oei…

4 likes

Echt niemand in de comments is positief hierover!

2 likes

Brad Mondo raadt daarom ook aan om in ieder geval kapperskwaliteit (met developer e.d. in plaats van een pakje) te gebruiken als je dan toch al zelf gaat verven, en daar heeft hij echt wel een punt als je dit soort verhalen hoort…

4 likes