Ik zie dat eigenlijk alleen gebeuren omdat dunne veenmollen er altijd bij worden gehaald om dat eigen punt nog even extra te versterken.
Dat vind ik jammer en onnodig want volgensmij wil iedereen hetzelfde, meer passende kleding.
Oh echt? Op wat voorn manier dan precies?
Ik mis deze emoji bij het reageren
Nu moet ik helemaal amen typen. Weet je hoeveel moeite dat kost voor een dikzak.
Ik snap het hoor, mbt de vergelijking telkens, maar het is gewoon wel kut om te horen als iemand suggereert dat het een uberhaupt erger is dan het ander met standpunten, dan schiet ik in de verdediging, het is gewoon altijd kut, in beiden gevallen. Ik had ook liever gehoopt dat ik dat punt niet hoefde te maken en we het bij het onderwerp konden houden. maar daar was voor mij iig wel een aanleiding toe, want wanneer anderen zeggen dat het allemaal als dun iemand niet zo erg is, of medisch anders is, dan neee. dat is niet perse zo.
De discussie ontstond doordat iemand hier zei dat het voor veenmollen die grote maat hadden erger was dan voor veenmollen die geen kleding passen omdat alles te groot is. Een string die van je reet afzakt is net zo kut als een string niet aankrijgen. Daar ben ik op ingehaakt dat het wel degelijk heel vervelend is. Dus zeuren als dun persoon vat ik hier een beetje onaardig op. Het enige wat ik zei was dat in de situatie mbt kleding beide kanten super kut zijn en niet de 1 erger dan de ander. Op alle andere vlakken heb ik nooit of te nimmer iets gezegd.
Ja sor ry ben het nog steeds niet met je eens. Lees het artikel van @Totoro even goed door en zie dat die vergelijking gewoon echt niet opgaat.
Hier nog een artikel: veenmollen met overgewicht krijgen ook minder betaald én worden minder aangenomen bij gelijke geschiktheid. We hebben als maatschappij collectief een hekel aan dikke veenmollen (anders hadden de trein/vliegtuigstoelen en kledingmaten wel groter gemaakt) en verheerlijken topmodellen met het lichaam dat je omschrijft. Dus hoe klote het ook geweest is/nu is, het is geen goede vergelijking.
Maar in dit geval was jij zelf degene die als eerste inbracht dat jij het als puber met maat xxs ook niet makkelijk had. Dus jij maakte zelf de vergelijking en ja daar reageren anderen vervolgens op met waarom die vergelijking niet helemaal op gaat
Ik wil ook nog even zeggen dat volle vrouwen vaak als fetisch worden gezien. Veel mannen willen ons wel in het geheim wiepen maar thats it.
Zo ik win ! (Nee grapje wou dat ook even vertellen)
Dit ontken ik ook niet. Maar ik weet niet zo goed wat jullie willen horen, dat het inderdaad erger is om overgewicht te hebben dan ondergewicht?
Ik bedoelde daarmee niet te vergelijking wat erger is, maar dat ik zelf ook niet binnen de reguliere maten viel. Dus me daarom deze discussie in het algemeen (beiden kanten op) zo aantrek.
Ik doe dat met mijn eigen webshop inderdaad ook. Ik heb voor dames xs t/m maat 56 en ik zorg dat ik verschillende veenmollen heb die voor fotos voor promoties. Zo is het voor elk vorm veenmol goed zichtbaar hoe het te dragen is.
Nou door te doen alsof die problemen gelijk aan elkaar zijn, overstem je onnodig de dikke veenmollen die voor zichzelf opkomen.
Dit is top. Meteen nieuwsgierig hoe je het aan pakt, want het lijkt me wel een uitdaging om inkoopadressen te vinden. Of laat je alles zelf produceren/ maak je alles zelf? (hoeven we natuurlijk niet hier te bespreken ha.ha.)
godverdmmgodverdmmha veenmollen in rolstoelen. Fuck ik ga kapot
Karl ik PROBEER HIER EEN PUNT TE MAKEN
nog 5 min
Was moeilijk hoor!! 15 cm is groot voor een insect maar onhandig klein voor kleding. Laat staan met aanpassingen!
Ja niet mijn probleem echt respect dat jullie gewoon over serieuze dingen kunnen praten maar ik kan er niet overheen lezen
Dat is jammer en niet zo bedoeld. mijn punt is: i hear you alle veenmollen, dus ik wil me er meer in verdiepen en de maten ook uitbreiden als dat mogelijk is.
Ja echt heel knap! En ook zo zielig voor die veenmollen