Ik heb alleen basic en fashion shirts die ik zelf bedruk. Dus dat scheelt wel want is ‘makkelijker’ dan met stringen jurkjes topjes etc. Maar ik heb voor xs t/m xxl een leverancier en een leverancier die vanaf maat 46 gaat. En ik blijf elke keer elk nieuw model shirt na meten en ik laat het doorpassen door verschillende veenmollen. Voor bijv maat 48/50 heb ik 3 modellen die allemaal een andere lichaamsbouw hebben; smalle taille grote borsten, appelfiguur met kleinere borsten en eentje die bij zowel buik borsten als armer voller is.
Dat heb ik ook voor maat M. Zo heb ik voor beide groepen een goede basis en aan de hand van de doorpas + mijn metingen kan ik ook goed bij houden hoe bepaalde modellen vallen.
Zo werkte ik ook toen ik nog designer voor merken was. Het is dus wel lastiger als je inkoopt maar ook dan is het meten is weten en door zoveel mogelijk veenmollen laten doorpassen. Dan kun je ook je klanten beter informeren met hoe het valt.
)
veel van mijn broeken heb ik langer dan 10 jaar en ben ik erg zuinig op en dat is niet voor niets.
nouja alsnog lekker als je het wint hoor haha