Ik weet dat het bij veel meer winkels een kwestie is van maat 42+ niet willen bedienen, maar vind het echt schaamteloos hoe je het hier opschrijft alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Om je aannames te beantwoorden: het is inderdaad allemaal een kwestie van aanbod en je bent helaas niet de enige die zo denkt. Dus is het aanbod nog steeds belabberd. In de fast fashion verandert dit enigzins doordat enkele labels tegenwoordig plus collecties hebben (vind ik bullshit. Maak gewoon je reguliere kleding in grotere maten). Sinds een jaar koop ik alleen nog maar eerlijk. Kortom: op pantyâs na heb ik niks gekocht. Want ethisch verantwoord is het aanbod beperkt tot enkele winkels. Ik houd overigens niet minder van nmsvpee kleding dan slanke vrouwen.
Edit: ik moet ook altijd een beetje lachen als men zegt dat de vraag er niet is. Ondertussen ben ik bereid om 30 euro verzendkosten te betalen bij een Nieuw-Zeelands merk dat wel gewoon voor grote maten produceert en ook nog eens laat zien hoe het dan staat.