Beutyblogtopic XL #11

Hahaha wat???
Sorry maar wat een raar mens. Zei ze er toevallig ook bij dat Mark Rutte er met zijn beukpaal op heeft gezeten?

17 likes

Hier ging het in een ander topic gister over, geloof dat dit bericht niet van haar was. Volg haar niet meer omdat ik liever niet denk aan Rutteā€™s penis

6 likes

Dat was niet haar bank / gesprek, maar een bericht dat ze deelde van Marktplaatsdebielen (een instagram-account).

2 likes

Ah kijk. Dat verklaart het, dankjewel voor de headsup. Al moet ik eerljik zeggen dat het me niet helemaal zou verbazen als ze wel zoiets zou zeggen.

@tessel en @Noor Een instastory erover was al meer dan genoeg, maar op een gegeven moment ging het er iedere week over.

3 likes

Oh okƩ dan had @inezweski me verkeerd gequote denk ik want ik had het over iets helemaal anders haha.

3 likes

Zoals de fles helemaal leeg kunnen maken en plat kunnen drukken zodat die weinig ruimte inneemt in de afvalbak. Ik vind Andrelon echt niks.

2 likes

Wacht, wat?

2 likes

Angel had het in een story over ruttes beukpaal ofzo echt bizar

10 likes

Oh ja, tuurlijk. Dat had ik mee gekregen! Zag even hele andere dingen voor me en toen snapte ik het niet meer :wink: thanks!

3 likes

Nounou wat een goeie 1 apri l grap, zo geloofwaardig :rofl::rofl:
afbeelding

28 likes

Met minimale spullen, en zelf groente verbouwen meest geloofwaardige ooit.

44 likes

Ah ik vind dit echt l.euk bedacht!

4 likes

Ik ben erg benieuwd naar de reviews van alle influencers die nu die make up lijn van Anna Nooshin toegestuurd krijgen. Ik ben benieuwd of ze er eerlijk over zullen zijn als ze het niks vinden.

2 likes

Ik vond het kaasmasker van een paar jaar geleden nmsvpeer :joy:

12 likes

godverdmmha ja daar zijn ook toen zoveel veenmollen ingetrapt

Edit: wow ik zie nu ineens de veranderingen in mā€™n getypte tekst ohjeeee godverdmm

12 likes

Het meest hilarische vind ik dat ik niet verscharreld zou zijn als het geen grap was. Die veenmollen (influencers) weten van gekheid niet meer wat ze met hun geld moeten.

8 likes

scharrel

Even dit proberen hoor
B.aas = scharrel geloof ik

5 likes

godverdmm lol ik dacht al is dit een uitdrukking die ik niet ken

5 likes

Serena had een keer best een goeie. Als je bepaalde crĆØme onder je oksel smeerde, dan ging je minder of niet transpireren voor een week. Ook met dat ze het had uitgetest en dat het pas na zoveel tijd smeren ging epibreren. Die vond ik wel nmsvpe, was ook echt tijd ingestopt.

3 likes

godverdmm ik ga echt stuk :joy:. Zie mascha al zitten lekker zelf dr groenten verbouwen en leven off the grid :sweat_smile:

5 likes