Dit is top. Meteen nieuwsgierig hoe je het aan pakt, want het lijkt me wel een uitdaging om inkoopadressen te vinden. Of laat je alles zelf produceren/ maak je alles zelf? (hoeven we natuurlijk niet hier te bespreken ha.ha.)
godverdmmgodverdmmha veenmollen in rolstoelen. Fuck ik ga kapot
Karl ik PROBEER HIER EEN PUNT TE MAKEN
nog 5 min
Was moeilijk hoor!! 15 cm is groot voor een insect maar onhandig klein voor kleding. Laat staan met aanpassingen!
Ja niet mijn probleem echt respect dat jullie gewoon over serieuze dingen kunnen praten maar ik kan er niet overheen lezen
Dat is jammer en niet zo bedoeld. mijn punt is: i hear you alle veenmollen, dus ik wil me er meer in verdiepen en de maten ook uitbreiden als dat mogelijk is.
Ja echt heel knap! En ook zo zielig voor die veenmollen
godverdmm elke keer dat ik dit lees bedenk ik me gelukkig net op tijd dat hier misschien eerst iets anders heeft gestaan
Ik heb alleen basic en fashion shirts die ik zelf bedruk. Dus dat scheelt wel want is āmakkelijkerā dan met stringen jurkjes topjes etc. Maar ik heb voor xs t/m xxl een leverancier en een leverancier die vanaf maat 46 gaat. En ik blijf elke keer elk nieuw model shirt na meten en ik laat het doorpassen door verschillende veenmollen. Voor bijv maat 48/50 heb ik 3 modellen die allemaal een andere lichaamsbouw hebben; smalle taille grote borsten, appelfiguur met kleinere borsten en eentje die bij zowel buik borsten als armer voller is.
Dat heb ik ook voor maat M. Zo heb ik voor beide groepen een goede basis en aan de hand van de doorpas + mijn metingen kan ik ook goed bij houden hoe bepaalde modellen vallen.
Zo werkte ik ook toen ik nog designer voor merken was. Het is dus wel lastiger als je inkoopt maar ook dan is het meten is weten en door zoveel mogelijk veenmollen laten doorpassen. Dan kun je ook je klanten beter informeren met hoe het valt.
Ik zou dat heel graag allemaal willen maar ik pas nooit in XL door de stofsoorten dus als dat bij jou wel kan stuur link!
En grote kleding kun je nog vermaken, ook irritant maar de mogelijkheid is er.
Ik hou zoveel van Lucy & Yak. Alleen die verzendkostenš„²
@Soy.peor als je ooit een serieus hebt om een webshop te crowdfunden. Ik doneer met heel veel liefde.
Nee want dan ben ik hier niet meer anoniem
Misschien dat ik die ooit een keer hier openbaar deel
Je mag voor mij eens een broek gaan kopen dan veel van mijn broeken heb ik langer dan 10 jaar en ben ik erg zuinig op en dat is niet voor niets.
Toegegeven: voor de rest slaag ik vrij makkelijk. Bloesjes lukken bijna nooit en bij truien vaak te korte mouwen.
Maar het is gewoon voor iedereen die buiten de standaard maten valt frustrerend. Heel kleine voeten of heel klein en smal of heel lang zijn of een maat meer: ze zijn allemaal lastiger om kleren te vinden. Ik vind niet dat je daar de industrie zo hard moet op afrekenen. Ik heb een lijf dat gewoon niet standaard is dus ik snap ergens wel dat het aanbod voor mij kleiner is. De ROI is gewoon lager voor producten dan.
Oke de vlog van Mascha van vandaag maakt me officieel jaloers.
Alll die nieuwe meubels en spullen??
Maar het lijkt ook alsof ze dingen niet zelf hebben uitgekozen?
Bij een lamp zegt ze: ohh kijk deze lamp komt bij ons in de gang, hee het lijkt wel een soort kippengaas.
Alsof ze 'm voor het eerst ziet ofzo.
Enige wat ik echt niet begrijp is dat ze weer voor een ijsblauwe bank kiezenā¦
Ja klopt!
Ik heb oa ook lingerie & swimwear ontworpen dus dan leer je echt alles over pasvormen etc!
En ook dat een b cup niet een b cup is maar wel 20 b cups. Dus voor mijn baan hadden we ook 3 modellen met verschillende b cups om de bhās door te passen. Dat werd wel allemaal op maat gemaakt dus is dan iets āmakkelijkerā. De bedrijven waar ik werkte waren laag-middensegment (denk aan prijs categorie action, zeeman maar ook v&d new yorker bershka etc) en ik durf echt mijn hand in het vuur te steken dat onze pasvorms qua lingerie en swimwear echt perfect was voor alle maten.
Dus als wij dat konden hoezo de duurdere merken niet
Ja ze mochten gewoon aanwijzen wat ze mooi vinden en dat krijgen ze dan? Living the dreaaaaaaam.
En dan een winactie dat je ā¬2000 aan shoptegoed kan winnen. Bij Eijerkamp koop je dan 1 vaas? Die winkel is toch takkeduur nouja alsnog lekker als je het wint hoor haha
Hier zeg je dus precies wat hierboven benadrukt wordt. Je vergelijkt jouw situatie (lastiger slagen in een specifieke categorie, maar verder slaag je makkelijk en als je een broek koopt kan je hem tien jaar dragen) met de situatie van mensen die altijd en niet alleen op dit gebied lastiger slagen. Ik slaag nooit makkelijk. Winkelen is een eeuwige zoektocht. Door mijn bouw slijt een broek veel sneller (de stof heeft bij mijn dijen veel wrijving). Tien jaar een broek kunnen dragen heeft volgens mij niks met zuinigheid te maken.
Daarnaast doe je alsof dikkere mensen behoren tot een zeldzame categorie. Doen ze niet.