Beutyblogtopic XL #11

Mascha legt het er wel heel erg dik op in die vlog hoor, pfffoe. Ze hemelt nog net niet de TL-buizen die aan het plafond hangen op. Maar goed, ze krijgt er een geheel gemeubileerd huis voor terug, dus snap het ook wel.

3 likes

Haha alleen die lamp is ook al duurder dan het bedrag wat je krijgt bij de winactie…

Ja jazus, deze toch:

6 likes

En die komt casually in de gang te hangen? Niet eens als pronkstuk boven de eettafel?

5 likes

Ik denk ook niet dat ze voor 2000 mocht uitzoeken, eerder 20.000

Ik heb heel veel vragen na het zien van de vlog. Ze had toch een styliste? Nu gaat ze zelf een wissewasje van items uitzoeken? Of heeft de styliste al een voorselectie gemaakt met die mensen van eijerkamp ofzo? En moest ze alles in 1 middag uitzoeken? Ik zou die druk niet aankunnen. Je wilt toch over iets nadenken, kijken of het bij elkaar past, staaltjes meenemen, 3 x twijfelen en het dan nog niet weten? Of ben ik zo moeilijk met mijn interieur. Ook al krijgt ze alles, ik zou helemaaal keuzestress krijgen als je nergens op hoeft te letten maar gewoon maar dingen die je leuk vind uit kiest in een paar uur.

10 likes

Cynthia gaat weer hardlopen. Hoeveel dagen zou het duren voor ze 5k kan lopen?

En ja, good for her dat ze weer hardloopt, ik doe het haar uberhaupt niet na

6 likes

De persoon die vertelde over de winactie zei 2.000 euro, vond het zelf ook wel weinig als het een make-over is á la massa :woozy_face:

Edit: ik bedoelde trouwens dat de lamp duurder was dan het bedrag dat een kijker kan winnen, niet wat massa zelf mocht uitkiezen

Ik word zo ongemakkelijk van die vlog

Het is maar net hoe je het bekijkt, vind deze opmerkingen nogal bijzonder. Stel dat je die €2’000 wint, kun je deze lamp voor €11 kopen. Of er is vást iets anders voor €2’000, een bank een stoel of whatever. Is toch een enorm bedrag om te winnen?

5 likes

Oh nee zo bedoelde ik het zeker niet, 2000 euro is inderdaad een groot bedrag om te winnen. Was meer vanuit de verbazing dat ze de reactie gaf alsof ze de lamp voor het eerst zag, terwijl deze best prijzig is en ze erbij vertelde dat de winactie is vanuit het mom “influencers krijgen alles” en de lamp dus al duurder was dan wat de kijker zou krijgen. Bracht het niet duidelijk, maar niets ten nadele van het bedrag van de winactie of de winactie zelf!

2 likes

bij eijkerkamp kan je ook wel een bank kopen voor 2000 euro volgens mij.

2 likes

Ik heb de video even aangeklikt en er reageert iemand onder met eenzelfde opmerking over hoge prijzen zie ik. Mascha reageert dat hun bank €900 is. Dan zou je nog €1100 overhebben.

En dan daarnaast is hun assortiment ook zo groot. Behang, kunst, meubels, accessoires. Joh je kunt echt heel veel kopen als je die prijs wint.

3 likes

ja idd, ik zou er wel heel blij mee zijn! al wil je een bank van 4000, kan je toch mooi de helft al krijgen.

2 likes

Heb je wel gelijk in. Ik heb overigens ook oprecht geen flauw idee hoe de spreiding van de bevolking over de verschillende maten heen is en wat dus de afzetmarkt is per maat. Vraag me nu wel af of bedrijven daar idd voldoende mee bezig zijn.

Even voor de duidelijkheid hoor. String = broek?

ja, gisteren werd het woord broek in string veranderd.

3 likes

dat verklaart een hoop.

2 likes

Oh mijn god ik lees nu pas de hele discussie van gisteren bij en ik ga stuk om alle veenmollen :joy: Respect dat jullie het nog serieus konden houden

11 likes

ik snap niet dat mascha en gregor allebei de ‘klassiek’ stijl woonkamer kiezen in die vlog, maar dat het moodboard voor hun huis vol kleuren en patronen in Burning Man stijl staat. Ehh?

4 likes

Nieuwe leden die zich later aanmelden en oude topics gaan teruglezen krijgen echt een mindfuck.

12 likes