https://www.instagram.com/p/CM2d1UcLNGb/?igshid=rd8w7renwrlz
Wat zijn veenmollen?
mensen
(op 1 april)
Sorry maar er ontgaat mij echt iets
Hahah volgens mij lees jij met heel veel verwarring het forum terug nu haha
Op 1 april werd het woord âmensâ automatisch veranderd in âveenmolâ aka overal waar âveenmolâ staat moet je mens lezen haha. En zoek maar op wat een veenmol is, eng beestje
Thierry baudet
Ooh getver, ik had bij veenmol een soort mol in mijn hoofd, niet zoân vies ding. Nu heb ik jeuk
En bij haar zie je de gatoeëerde dikke streep van haar wenkbrauwen en dan daarboven de getekende haartjes.
Ja oh toen het net vers was vond ik het echt helemaaaaal niet leuk
Ja niet oma klassiek maar een blauwe muur en mooie meubels. Sowieso vond ik al die stijlen redelijk op elkaar lijken haha!
Ik kan me dit nog wel herinneren eigenlijk maar toen deden ze het begin van de wenkbrauw zo tekenen, haartje voor haartje. Ook niet mijn ding
Maar wie ben jij om in te vullen of dat veel of weinig werk was? Misschien is ze uren bezig geweest met die 2 campagnesâŠ
Als je normaal gesproken op dagelijkse basis geen fuck uitvoert, zijn 4 taken inderdaad druk.
Nou ja als je de kwaliteit van dr videoâs zietâŠ
Maar das ook gewoon niet zo handig dan toch haha als je pasta 8 minuten moet koken en iemand er 30 minuten mee bezig is op de een of andere manier is t niet echt indrukwekkend ineens omdat iemand er zo lang mee bezig is geweest
(Vast een slechte vergelijking)
Ach joh, ik vind het vergelijken van hoe zwaar iemands baan is altijd stom maar we weten toch allemaal door jaren de vlogs te volgen dat Gregor en Mascha gewoon niet zo heel veel doen.
Is Debbie van beautyscene hier nog relevant eigenlijk? Ik zie vrij weinig over haar voorbij komen, maar ik vind haar instastoryâs altijd zo passief agressief overkomen.
Nu heeft ze een unboxing van haar sephora bestelling en dan staat er bij:
âTer info: mijn bestelling was na 2 dagen binnen, verzendkosten zijn EUR 5,95. ik ben niet van de sephora klantenservice, dus vragen over hoe je moet bestellen moet je even aan hen stellen â
Maar waarom niet gewoon in 1 keer meteen duidelijk uitleggen?
Heeft ze op de Franse Sephora besteld? Want dan kan ik me wel inbeelden dat ze geen zin heeft omdat uit te leggen haha.