Beutyblogtopic XL #11

Die ‘klassieke’ look in die winkel leek ook meer op een funky hotellounge dan aan iets wat je je inbeeldt bij klassiek toch?

3 likes

Ik vind Mascha sowieso niet zo goed kunnen “acteren”. Ze heeft wel vaker leuke 1 april grappen gehad maar dan gaat ze het er in een filmpje over hebben en dan is ze echt zo aan het over-acteren. Ik vraag me echt af wat ze heeft geleerd op die acteerlessen van haar (voor de rest vind ik Mascha wel heel leuk hoor)

5 likes

Cynthia wil echt heel graag vertellen dat ze 3x per week sport. Ik kijk haar stories niet eens regelmatig maar heb dit al zo vaak voorbij zien komen. En elke dag die wallsit weer delen. Ja we weten het meit :+1:t3:

9 likes

Zo blij dat ik al die mensen ontvolgd heb: Cynthia, Angel, Serena… Mis er niks aan.

43 likes

Het minst van iedereen mis ik Anna haha

4 likes

Die heb ik nooit gevolgd, want voel me alleen maar kut door zulke mensen.

4 likes

Stap 2: Mensen met irritante wijs-dans reels blokkeren

14 likes

Die zijn het ergste. Inclusief net uit de maat heup bewegingen.

4 likes

Die mensen (Kelly en co) volg ik ook niet. :sweat_smile:

Die hoef je niet te volgen, komen vanzelf in je discovery te staan. Althans bij mij 🥲

6 likes

Oh ja ik kijk zelden op die Discovery pagina, want dan is het altijd ineens 1,5 uur later.

9 likes

Ik ga echt zo slecht op die kut dansjes :face_with_symbols_over_mouth:

Het ergste is ook dat als je insta opent en er is per ongeluk zo een filmpje in beeld insta besluit dat mijn hele feed er uit moet bestaan. Moet ik weer de app sluiten en weer openen om gewone berichten te kunnen zien

6 likes

Ik weet ook niet zeker wat ik irritanter vind, wijs-“dans” filmpjes à la Kelly Caresse. Of dans-filmpjes van mensen die zichzelf bloedserieus nemen maar eigenlijk ook gewoon in elk filmpje dezelfde 3 pasjes doen (zoals carlijnvleeuwen, ik volg haar niet eens maar weet precies wie het is omdat ze steeds in m’n aanbevolen feed staat 🥲)

11 likes

Hahaha vooral de ‘study’ highlight.

Coassistenten die op insta flexen in een witte jas of OK pak zijn echt mijn grootste ergenis.

10 likes

Lijkt me heerlijk om die te betrappen op het maken van zo iets en ze dan aan te spreken op professioneel gedrag, muwhaha :smiling_imp:

14 likes

PRIORITEITEN, JONGELUI, PRIORITEITEN

5 likes

Ooh ik heb haar ook wel eens gezien! En het ergste vind ik nog dat 9 van de 10 dans mensen zo een kijk mij lekker dansen blik met getuite lippen er bij hebben. Of lekker mal hun tong uit hun mond.

Ja, zoals Tiger Vita

6 likes

Die volg ik niet meer. Ik kon het niet meer aan :sob:

2 likes

Ik kende haar niet, ben even gaan kijken. Hoe komen ze steeds aan dezelfde outfit voor die 30
Seconden? Spon?

1 like