Het is Debbie.
Ik zie daar het probleem niet zo van eigenlijk? Is toch ook niet aan haar om dat uit te moeten leggen?
Hahaha dit is toch chill. Ik zou dat ook tering irritant vinden.
Moest ook lachen om haar uitleg over de ‘secret skin behandeling’; een geheime cocktail maar vooral dus Botox
Nee, misschien niet. Maar het valt mij gewoon op dat ik haar heel vaak passief agressief over vind komen en zo ook in deze zin.
Hahahahaha ja die ook .
Volgens mij gaat het hier vooral over haar squats.
Debby
Vind ik ook, dan doet ze een Q&A en dan heeft ze op bijna elke vraag wat aan te merken.
“Heb ik al heel vaak gedeeld hoor ”
“Ik vraag me af of je mij wel volgt ”
“Ja logisch toch?”
Haha sorry vind haar leuk hoor maar die opmerkingen met elke x die emoji zijn soms wel vermoeiend.
Omdat ze niet de Sephora klantenservice is
Een beetje zoals hier
Ah ja dat gaat wel heek ver natuurlijk .
Ik ben het er mee eens dat mensen gewoon heel lui zijn en het liefst alles voorgekauwd willen krijgen. Mijn eerste reactie was “maar als je dat via een igtv oid uitlegt ben je al die dm’s voor.” Maar het is haar goed recht om daar geen zin in te hebben natuurlijk. Ging ook meer om hoe ze het “zei”.
Zou Vera’s vriend ook influencer willen worden? Zijn insta was altijd seffieselfie ofzo maar nu is het verandert naar jeffycamilla. Beetje raar, Vera heet Camilla, hij toch niet.
Wel lekker feminist van hem
Ik denk een beetje als een grap. Hij plaatst ook van die Instagram boyfriend foto’s, waar hij eerst op de foto gaat en dan Vera.
Ohja das waar natuurlijk, dan past het inderdaad wel haha
Wauw, als zíj al te weinig tijd doorbrengt met haar kind…
Klinkt echt als iets dat Mascha zou zeggen naar aanleiding van een blik van iemand ipv dat iemand er echt wat van heeft gezegd geloof er echt niks van
Nou ik kan het niet nalaten te denken dat het commentaar wat ze hier schijnbaar op krijgt lichtelijk overdreven is.
Kan me niet voorstellen dat zij hier commentaar op heeft gehad, want het is totaal niet zichtbaar op YouTube dat ze zo weinig bij haar kind is…
Mascha wil soms een (hier terecht) punt maken en die op haar eigen situatie betrekken, terwijl ik echt zoiets heb van: hoe dan?
Hoe lang gaat ze dit onderwerp nog uitmelken? Hier heeft ze al vaker video’s/interviews over gegeven? Ik lees sowieso nergens commentaar dat ze te weinig met Mila is, eerder commentaar dat ze weinig werkt.
Is dit een vorm van: “Ik heb zooooo veel vragen gekregen over welke mascara ik gebruik” maar dat in werkelijkheid niemand dat vroeg?