Beutyblogtopic XL #11

Er wordt hier eerder geroepen dat mascha weinig doet voor haar werk, dan teveel :laughing:

5 likes

Gewoon alleen al dat ze zegt dat ze fulltime werkt is niet geloofwaardig?

18 likes

Andersom maakt haar man Gregor juist tijd vrij in zijn schema om met zijn dochter dingen te doen

LOL welk schema

64 likes

Bij vrienden de cv-ketel checken.

49 likes

Kijk eens door haar comments:

Bij Mascha is de moedermaffia echt heftig hoor

15 likes

Intens klein kindje :sweat_smile:

Hierdoor neem ik dit bericht al niet serieus.

12 likes

Dit gaat niet perse over dat Mascha te veel werkt tho? Dit is commentaar op de kinderopvang? Sure, het is misschien verbonden, maar hier wordt niet gezegd: wat erg dat jij werkt en Gregor voor je kind laat zorgen.

4 likes

Ik vind het ook best verfrissend dat Willemijn nu de broodwinner is en snel aan het werk is gegaan en haar man voor hun kind zorgt als ze werkt. Hoezo zou dat niet kunnen? Nederland loop ten opzichte van veel landen nogal achter in feminisme vind ik.

31 likes

Dat is niet wat ik zeg. Alleen dat deze specifieke daar niet over gaat.

Nee dit was een willekeurig voorbeeld uit een willekeurige vlog. Maar heb wel dat soort comments gezien (voor ik afhaakte) maar volgens mij verwijdert ze die ook. Echt heel judgy allemaal en inderdaad over dat ze te weinig thuis is en waarom ze haar kind naar de opvang brengt en niet gewoon minder gaat werken.

6 likes

Ah oke. Wist niet dat ze ze verwijderde!

1 like

Hahahha ieder zijn mening over kdv maar dit is wel de meest extreme die ik ooit heb gehoord :joy::joy:

Wat is er toch mis met mensen?!

2 likes

Tja iedereen zijn mening maar hou het gewoon voor je.

Andere kant op ook hoor, ken ook een huisarts die te horen heeft gekregen dat haar opleiding te duur was voor haar om 2,5 dag per week te werken.

13 likes

Haha ja precies je hoeft je mening niet aan iedereen te laten horen. Soms is het ook genoeg om het alleen maar te denken.

3 likes

Hoe wereldvreemd dit. Zoveel mensen moeten (en willen) gewoon werken voor hun onderhoud. Benieuwd wat een werkgever zou zeggen: “ik kom niet werken want mn kind is still a baby en intens klein dus ik zie je weer over 2 jaar. Ohja kun je me wel ff loon doorbetalen? Wantja mn hypotheek en boodschappen enzo. Thanks!”

5 likes

En zij noemt dat dan gewoon even, Mascha had er gelijk een boek over geschreven

2 likes

Happy mom life

18 likes

HAHA sowieso komt deze. Mark my words

16 likes

Je doet het als vrouw toch nooit goed.

Werk je parttime omdat je een kindje bent gekregen ben je een deeltijd prinses en niet feministisch en niet onafhankelijk en profiteer je van de staat en heb je geen ambities.

Werk je fulltime nadat je een kindje hebt gekregen ben je geen goede moeder, zie je je kind nooit, is het haast mishandeling en bezorg je je kind trauma’s.

Echt een walgelijk stukje ongelijkheid.

Wat helemaal jammer is is dat je dit mannen nooit hoort zeggen over moeders. Het zijn vrouwen die dit elkaar aan doen.

70 likes

Overigens krijgen mannen ook gezeik naar hun hoofd als ze parttime gaan werken voor de kinderen. De partner van een vriendin ging minder werken bij de politie en daar hebben ze hem nog maanden mee ‘geplaagd’.

Verder 100% mee eens, wat een gezeik.

6 likes