Beutyblogtopic XL #11

Maar wie ben jij om in te vullen of dat veel of weinig werk was? Misschien is ze uren bezig geweest met die 2 campagnes…

7 likes

Als je normaal gesproken op dagelijkse basis geen fuck uitvoert, zijn 4 taken inderdaad druk.

9 likes

Nou ja als je de kwaliteit van dr video’s ziet… :woman_shrugging:

11 likes

Maar das ook gewoon niet zo handig dan toch haha als je pasta 8 minuten moet koken en iemand er 30 minuten mee bezig is op de een of andere manier is t niet echt indrukwekkend ineens omdat iemand er zo lang mee bezig is geweest
(Vast een slechte vergelijking)

4 likes

Ach joh, ik vind het vergelijken van hoe zwaar iemands baan is altijd stom maar we weten toch allemaal door jaren de vlogs te volgen dat Gregor en Mascha gewoon niet zo heel veel doen.

10 likes

Is Debbie van beautyscene hier nog relevant eigenlijk? Ik zie vrij weinig over haar voorbij komen, maar ik vind haar instastory’s altijd zo passief agressief overkomen.
Nu heeft ze een unboxing van haar sephora bestelling en dan staat er bij:

“Ter info: mijn bestelling was na 2 dagen binnen, verzendkosten zijn EUR 5,95. ik ben niet van de sephora klantenservice, dus vragen over hoe je moet bestellen moet je even aan hen stellen :upside_down_face:
Maar waarom niet gewoon in 1 keer meteen duidelijk uitleggen?

1 like

Heeft ze op de Franse Sephora besteld? Want dan kan ik me wel inbeelden dat ze geen zin heeft omdat uit te leggen haha.

4 likes

Het is Debbie.

18 likes

Ik zie daar het probleem niet zo van eigenlijk? Is toch ook niet aan haar om dat uit te moeten leggen?

7 likes

Hahaha dit is toch chill. Ik zou dat ook tering irritant vinden.

13 likes

Moest ook lachen om haar uitleg over de ‘secret skin behandeling’; een geheime cocktail maar vooral dus Botox

9 likes

Nee, misschien niet. Maar het valt mij gewoon op dat ik haar heel vaak passief agressief over vind komen en zo ook in deze zin.

2 likes

Hahahahaha ja die ook :joy:.

5 likes

Volgens mij gaat het hier vooral over haar squats. :stuck_out_tongue:

:heart: Debby

1 like

Vind ik ook, dan doet ze een Q&A en dan heeft ze op bijna elke vraag wat aan te merken.
“Heb ik al heel vaak gedeeld hoor :sweat_smile:
“Ik vraag me af of je mij wel volgt :sweat_smile:
“Ja logisch toch?:sweat_smile:

Haha sorry vind haar leuk hoor maar die opmerkingen met elke x die emoji zijn soms wel vermoeiend.

8 likes

Omdat ze niet de Sephora klantenservice is

30 likes

Een beetje zoals hier :grin:

13 likes

Ah ja dat gaat wel heek ver natuurlijk :joy:.
Ik ben het er mee eens dat mensen gewoon heel lui zijn en het liefst alles voorgekauwd willen krijgen. Mijn eerste reactie was “maar als je dat via een igtv oid uitlegt ben je al die dm’s voor.” Maar het is haar goed recht om daar geen zin in te hebben natuurlijk. Ging ook meer om hoe ze het “zei”.

2 likes

Zou Vera’s vriend ook influencer willen worden? Zijn insta was altijd seffieselfie ofzo maar nu is het verandert naar jeffycamilla. :sweat_smile: Beetje raar, Vera heet Camilla, hij toch niet. :joy:

4 likes