Hahaha ja ik vroeg me ook al af waarom ze 20 verschillende kleuren joggingbroeken heeft. Maar zal wel spon zijn idd.
Maar vita kan wel echt goed dansen. Dat pleit in haar voordeel, vind ik
Heel leuk dat Mascha weer zoân oldskool beauty video heeft gemaakt, maar hoezo staat er in de titel âvoor 1 centâ? De zeep alleen al kost 2 euro + haarlak + nog een wenkbrauw product.
1 cent per keer gebruiken? Ik heb geen idee haha
Leuk filmpje inderdaad! Ik denk wel dat deze trend over 10 jaar in een filmpje komt met weird shit die we in de â20s deden haha. Kan me niet voorstellen dat dit een blijvertje is
Zet ze er volgens mij gewoon bij omdat het rijmt met trend haha
Vind haar er overigens wel echt mooi opgemaakt uitzien in de video
Ik vind die hele trend toch zo lelijk, zeker als je maar weinig haar hebt in de staart zoals Mascha. Lijkt net alsof er iemand in je gezicht heeft geniest en door de wind en snot de haartjes zo zijn gaan staan. En zeker die combinatie haarlak met zeep, beetje spinnenpoten onder de wenkies.
In combinatie met een high fashion of editorial look kan ik het soms wel appreciëren maar zo met je dagelijkse makeuppie⊠Nee ik vind het ook niks.
En godver, wat een slecht licht in die video. Dan heb je al die professionele camera gear
, doe je niet eens de moeite om de witbalans correct in te stellen, lol.
Ik heb hier echt beeld bij nodig
Wat zijn veenmollen?
mensen
(op 1 april)
Sorry maar er ontgaat mij echt iets
Hahah volgens mij lees jij met heel veel verwarring het forum terug nu haha
Op 1 april werd het woord âmensâ automatisch veranderd in âveenmolâ aka overal waar âveenmolâ staat moet je mens lezen haha. En zoek maar op wat een veenmol is, eng beestje
Thierry baudet
Ooh getver, ik had bij veenmol een soort mol in mijn hoofd, niet zoân vies ding. Nu heb ik jeuk
En bij haar zie je de gatoeëerde dikke streep van haar wenkbrauwen en dan daarboven de getekende haartjes.
Ja oh toen het net vers was vond ik het echt helemaaaaal niet leuk