Beutyblogtopic XL #11

Los van dit ben ik wel benieuwd wanneer Mascha besluit Mila uit beeld te brengen. Dacht dat ze dit ooit aangaf te willen doen wanneer Mila iets ouder werd. Is haar eigen keuze natuurlijk, maar vind het best wel zielig dat ze elke dat beelden van haar kind online zet zonder dat dat kind er zelf voor kiest :roll_eyes:

16 likes

Misschien dat ze het doet vanaf het moment dat ze 1 wordt? Dat klinkt wel als een soort “logische” grens.

3 likes

Als ik haar was zou ik er nu al wel mee gestopt zijn. Mila is super herkenbaar kwa uiterlijke kenmerken. Het is niet meer een verkreukelde worm zoals alle baby’s in het begin eruit zien.

13 likes

Oh ja, heeel erg waar inderdaad. Dat zijn dan gek genoeg ook weer mannen die op mannen zeiken. Echt waarom toch, het is in alle mogelijke gevallen niet goed :sweat_smile:

5 likes

Ja dat precies, dat is volgens mij ook de enige reden waarom ze Mila nog in de vlog laat. Anders heeft ze helemaal niets meer te vertellen

2 likes

Weekvloggen zou een goede oplossing zijn denk ik. Dan is het wat makkelijker om Mila weg te laten en om wat betere content te maken aangezien je vooral hoogtepunten laat zien.

Ik vind het sowieso nog steeds achterhaalt dat haar vlogs een week achterlopen. Helemaal rond feestdagen is dat jammer en eigenlijk ook zonde van de content die je maakt. Het is bijvoorbaat al niet meer relevant.

9 likes

“Vandaag wordt het 21 graden”

Ohja?

31 likes

Ik heb zo’n vermoeden dat dit gaat zijn wanneer we in ieder geval weer meer kunnen doen buiten de deur (niet dat zij dat nou zo veel deden trouwens :sweat_smile:) want zonder Mila waar zit je dan daar thuis naar te kijken inderdaad, dan heeft ze echt niks om te laten zien

4 likes

Oh ik vind die zin juist niet passief agressief maar heel duidelijk.

1 like

Hahahaha kooitje ook echt. Ik weet niet of dit tegenwoordig mensonterend is ofzo maar ik sliep als baby ook gewoon in een ledikant. Met spijlen. Dus een soort kooi hè, zo je wilt. Bel de kinderbescherming!!

9 likes

Ik zou het eerder gevaarlijk als ze niet in een afgesloten ruimte zouden slapen, dan kunnen ze dus gewoon overal af vallen en in de wilde weg overal aan zitten enzo.
Thuis heb je ook een box of wiegje of ledikant waar ze in slapen.
Afgelopen week 2 opvang bezocht en zou er met alle liefde zelf gaan liggen, want vond het harstikke gezellig ogen.

9 likes

Kon ik maar ergens de hele dag in een bed liggen…

10 likes

Sorry jongens, bloggen is dood — en riemen dragen nu ook

91 likes

Hahaha wat :sweat_smile: ik draag riemen zodat m’n broek niet afzakt? :rofl::upside_down_face:

41 likes

Mijn god, ik moet toch wel echt bekennen dat het me echt mateloos irriteert dat ze met deze shitcontent 5x zoveel verdient elke maand dan de gemiddelde NL-er.

67 likes

Saaame, brede heupen en smalle taille. De dag moet nog komen dat een riem overbodig is :rofl:

3 likes

@sushi haha het is zo typisch Mascha om te constateren dat riemen ‘geen ding’ meer zijn omdat zij ze toevallig nooit meer draagt

37 likes

Waaaaarom moet Mascha alles met een Amerikaans accent zeggen? Ze kijken de docu over Ruinerwold. “We gaan nu aflevering kijken van Ruuunerrwuuurld”
Mas, het is gewoon een klein dorpje in Drenthe. Drenthe ligt in Nederland.

69 likes

Zodat we niet vergeten dat ze in Murica heeft gewoond!1!!1 :crazy_face:

12 likes

Oh shit typefout hahaha
Dat zou nog eens nieuws zijn!

2 likes