Wel lekker feminist van hem
Ik denk een beetje als een grap. Hij plaatst ook van die Instagram boyfriend foto’s, waar hij eerst op de foto gaat en dan Vera.
Ohja das waar natuurlijk, dan past het inderdaad wel haha
Wauw, als zíj al te weinig tijd doorbrengt met haar kind…
Klinkt echt als iets dat Mascha zou zeggen naar aanleiding van een blik van iemand ipv dat iemand er echt wat van heeft gezegd geloof er echt niks van
Nou ik kan het niet nalaten te denken dat het commentaar wat ze hier schijnbaar op krijgt lichtelijk overdreven is.
Kan me niet voorstellen dat zij hier commentaar op heeft gehad, want het is totaal niet zichtbaar op YouTube dat ze zo weinig bij haar kind is…
Mascha wil soms een (hier terecht) punt maken en die op haar eigen situatie betrekken, terwijl ik echt zoiets heb van: hoe dan?
Hoe lang gaat ze dit onderwerp nog uitmelken? Hier heeft ze al vaker video’s/interviews over gegeven? Ik lees sowieso nergens commentaar dat ze te weinig met Mila is, eerder commentaar dat ze weinig werkt.
Is dit een vorm van: “Ik heb zooooo veel vragen gekregen over welke mascara ik gebruik” maar dat in werkelijkheid niemand dat vroeg?
Er wordt hier eerder geroepen dat mascha weinig doet voor haar werk, dan teveel
Gewoon alleen al dat ze zegt dat ze fulltime werkt is niet geloofwaardig?
Andersom maakt haar man Gregor juist tijd vrij in zijn schema om met zijn dochter dingen te doen
LOL welk schema
Bij vrienden de cv-ketel checken.
Intens klein kindje
Hierdoor neem ik dit bericht al niet serieus.
Dit gaat niet perse over dat Mascha te veel werkt tho? Dit is commentaar op de kinderopvang? Sure, het is misschien verbonden, maar hier wordt niet gezegd: wat erg dat jij werkt en Gregor voor je kind laat zorgen.
Ik vind het ook best verfrissend dat Willemijn nu de broodwinner is en snel aan het werk is gegaan en haar man voor hun kind zorgt als ze werkt. Hoezo zou dat niet kunnen? Nederland loop ten opzichte van veel landen nogal achter in feminisme vind ik.
Dat is niet wat ik zeg. Alleen dat deze specifieke daar niet over gaat.
Nee dit was een willekeurig voorbeeld uit een willekeurige vlog. Maar heb wel dat soort comments gezien (voor ik afhaakte) maar volgens mij verwijdert ze die ook. Echt heel judgy allemaal en inderdaad over dat ze te weinig thuis is en waarom ze haar kind naar de opvang brengt en niet gewoon minder gaat werken.
Ah oke. Wist niet dat ze ze verwijderde!
Hahahha ieder zijn mening over kdv maar dit is wel de meest extreme die ik ooit heb gehoord
Wat is er toch mis met mensen?!
Tja iedereen zijn mening maar hou het gewoon voor je.
Andere kant op ook hoor, ken ook een huisarts die te horen heeft gekregen dat haar opleiding te duur was voor haar om 2,5 dag per week te werken.