Beutyblogtopic XL #11

Ah ik zou dit zelf wel waarderen denk ik! weet natuurlijk niet hoe die foto’s eerst eruit zagen, maar als het zelf niet je specialiteit is en iemand is zo enthousiast over wat je verhuurt en heeft wat ervaring met foto’s maken dan zou ik dat zeker heel leuk vinden.

Is natuurlijk wel een beetje een ‘congratulations for having me’ geval door dat zo op insta te zetten, maarja not suprised

27 likes

Eigenlijk is het helemaal niet zo gek dat iemand op een totaal andere planeet gaat leven als je alleen maar dit soort boeken leest.

Dat vakantiehuisje ook hahahaha… laat dan in het gastenboek gewoon een tip achter om de foto’s eens opnieuw te maken, omdat het huisje in het echt zoveel mooier is. Veel sympathieker dan het gelijk zelf opdringen.

9 likes

Of mail haar gewoon met ‘het was fantastisch, vond het zo mooi dat ik foto’s gemaakt heb, wie weet wil je er wat mee dus hier’

Zonder tegen heel Nederland te vertellen dat die vrouw geen foto’s kan maken en niet weet hoe ze haar eigen huisje kan verhuren en je zelf zo’n moeder Theresa bent dat je het zelf maar hebt gedaan :raised_hands:

151 likes

Dit vind ik inderdaad zo raar. Waarom moet je je goede daad delen met al je volgers en geef je de eigenaren niet de ruimte om niet geïnteresseerd te zijn in jouw goede daad.

Waarbij het ook nog fascinerend is dat je foto’s aan al je volgers laat zien,maar niet wilt delen waar het huis is. Omdat er dan vraag naar komt en jij niet meer wanneer je kan wilt gaan. Superrrrsympathiek. Wie hou je dan voor de gek?

32 likes

Dat laatste helemaal, geeft dus aan dat het puur een eigengeilerij daad is want verder wint dus precies niemand er iets mee

4 likes

Ik denk niet dat ze bang is dat het vol zit dan, maar dat mensen dan weten waar ze zit dus haar kunnen komen opzoeken.

Maar je hebt verder echt helemaal gelijk hoor, het is aan alle kanten raar. Als je het dan zo graag geheim wilt houden zodat het een privé plek blijft, doe dat dan gewoon en ga ook niet interessant zitten doen met 'ik twijfel nog of ik het wel ga delen hihi :sweat_smile: :pray:"

3 likes

Ze zegt letterlijk zelf dat ze het niet wil delen omdat het dan altijd vol zit en ze zelf niet meer kunnen boeken. Niet omdat mensen weten waar ze is.

6 likes

Ah ok, verkeerd begrepen dan

1 like

Haar invloed is natuurlijk zo groot! :pray:t2:

1 like

16 likes

Laf deze vrouw :heart:
En de rest van de internetgekkies :joy:

3 likes

Ja vooral de classics. De nieuwe generatie internetgekkies zijn allemaal van die saaie corona wappies/demonstranten.

6 likes

Vooral als de shows met de mannen zijn!!! :heart_eyes:

18 likes

“We waren wild verrast toen we binnen kwamen”.

Ben ik de enige die dit een kutopmerking vind? Waarom boek je dat huisje dan als het er zo karig uit ziet op de foto’s (volgens jou)? Of was het #spon en dan toch maar gaan want #gratis #gekregen

36 likes

Ze heeft het zelf geboekt en betaald en ze waren wild enthousiast!!
Maar ze gaat niet delen welk huisje het was, want als ze dat doet, dan word het huisje massaal geboekt en kan ze zelf niet meer daarheen :upside_down_face:

5 likes

“Wild verrast” wat een taalverloedering weer

5 likes

En misschien met 1 s
En fotos ipv foto’s
Hopelijk gaf ze geen tekst advies

6 likes

Wat ik vooral niet snap is dat ze mooie foto’s doorstuurt zodat het vaker geboekt gaat worden…

…maar als mensen het willen boeken heeft ze dat liever niet
:thinking::thinking:

27 likes

Hahahahaha in Cynthia’s hoofd is het echt gewoon Cynthia’s wereld he.

Naast haar is zelfs Serena sympathiek.

26 likes

Ik ben dus zo’n doos die meteen dit huisje op zoekt (heel makkelijk te vinden) en zo heel erg zijn die foto’s nou ook weer niet?

Ik bedoel, prima foto toch? Oke, misschien niet zo VT wonen als die van Lip maar boeie.

126 likes