En als je er geen bronvermelding bij zet, ‘knalt ze er gelijk een sommatiebrief uit’ (stond laatst in haar stories)
Haha ik vind dit echt zo typisch Cynthia. Heeft één keer een cursus productfotografie van 3 uur gevolgd en waant zich meteen De Fotograaf Des Vaderlands
Ook echt naar een huisje gaan waar zelfs de tekeningen in een lijstje al op de foto staan.
Oh die goede oude tijd dat je op de achterbank op hoop van zegen en met een smekende blik naar je ouders een camping aanwees met een plaatje van een zwembad erbij en bad dat het niet zo’n lullig pierenbadje was…
Huhh, wat staat daar nou eigenlijk
Ik vat het op als: je doet minder dan ik want je hebt minder geld/bezittingen dan ik anders was je niet zo jaloers
Dus veel doen = veel geld, goed om te weten
Ik in inderdaad geen 40 lievelingskeukenproducten en 65 paar sokken.
Maar ja, om mezelf dan maar meteen ongelukkig te noemen.
Ze lijkt echt op Cynthia op deze foto
Het komt er altijd op neer dat kritiek als afgunst wordt gezien, vooral bij Mascha is die visie zo gegroeid de afgelopen jaren (vond dit voorheen veel minder bij haar).
Als je tegen haar zegt “Is een luiertas van 1000 euro niet wat overdreven?”, ziet zij het als jaloezie omdat zij het wel kan betalen en “wij” daar dan blijkbaar zuur over zijn.
Ik vind het heel fijn voor haar dat ze comfortabel kan leven, lijkt me heerlijk! Ben er niet jaloers op.
Maar zij vind haarzelf ook financieel niet rijk, dat ben je pas als je een aantal miljoen op je rekening hebt staan
Ohja never forget dat ze beweerde dat zij bij dat programma Steenrijk, Straatarm niet het rijke gezin zouden zijn 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Zij geeft meer aan thuisbezorgd sushi uit in een jaar dan normale mensen aan boodschappen. Gaat jaar na jaar na Amerika om daar alles te kopen wat ze tegenkomt.
DELUSIONAL.
(Maar dat is sowieso haar tweede naam, ken niemand die zo wereldvreemd is als Mas)
Dat is die zelfvoldane gezichtsuitdrukking die je bij veel influencers ziet.
Dat je dit gewoon op je stories post doe gewoon naar je close friends of zeg het tegen elkaar
Haha ja ik dacht ook al, het zal de pose wel zijn
Insinueerde ze toen zelfs niet dat ze beter bij de arme gezinnen zou passen, of is dat een “halve kaassoufflé”?
In ieder geval, delusional ja. Naief, gullible…noem het maar op.
Maar Gregor checkt wel je meterkasten als ie bij je op bezoek komt, en dat is wat je wil als mens.
Ik snap echt niet wat ze daar probeert te schrijven?
Ja maar ook dat je dus alleen hard werkt als je hebt wat zij hebt. Zeg dat ff tegen iedereen die in een winkel werkt, of een bejaardenhuis of zusters in een ziekenhuis. Wat dacht je van stratenmakers en dergelijke. Zo walgelijk dat je door stom fuckin toeval omdat mensen je leuk vonden dat je zo je geld kan verdienen. Haar uitspraken zijn walgelijk. Niet dat je zo op zich je geld kan verdienen.
Het zal vast aan mij liggen hoor, maar hoe kan zij zo volhouden dat ze hard werkt? In letterlijk geen enkele vlog zie je haar ‘werken’? Zelfs haar woonkamer ziet eruit als een stort.
Wees blij dat je door amper iets te hoeven doen zoveel geld verdient, in plaats van neer te kijken op iedereen met een lager inkomen. Hoe neerbuigend kan een mens zijn…
Ze zegt letterlijk dat ze niet zegt dat ze hard werkt.
My bad, had enkel het omcirkelde gelezen
Als vrienden een huis hebben gekocht en zij gaan op bezoek dan checkt ie als eerste de meterkast
No offense maar haar gemiddelde vlog duurt een minuut of 6. Een dag heeft 24 uur. Laten we zeggen dat ze 10 uur slaapt. Dan zie je 6 minuten out if de 14 die ze wakker is. Hoe kunnen wij in godsnaam judgen of zij hard werkt of niet😂