Beutyblogtopic XL #11

Ik vind deze foto echt veel gezelliger en realistischer ogen dan die foto’s die Cynthia maakte :neutral_face:

43 likes

Op die blote voeten op de bank na zie ik ook niets mis aan deze foto inderdaad

87 likes

Die blote voeten hadden van mij wel weg gelaten mogen worden.
Ik zou bij die foto’s van Cynthia juist wat meer achterdochtig worden, te gelikt.

6 likes

“Wild verrast” :grimacing::sweat_smile:

4 likes

Hahaha dit geeft wel gewoon een realistisch beeld van de grootte, daar heb je met de foto’s van Cynthia geen idee van. Heb toch liever dit.

6 likes

Alleen even witbalans aanpassen en dan is het een prima foto.

3 likes

Wild verrast dat die voeten niet echt op die bank lagen.

28 likes

Cynthia: ik geef jullie geen informatie over het huisje want dan kan ik het zelf niet meer boeken.

Ook cynthia: beste eigenaar, dit zijn mijn veel betere foto’s van het huisje. Gebruik die zodat je het huisje veel vaker gaat verhuren

29 likes

Je mag de foto’s gebruiken tegen betaling natuurlijk!
En extra voorrang op reservering.

( zie ik haar echt voor aan, sorry alvast)

18 likes

:pray:
En als je er geen bronvermelding bij zet, ‘knalt ze er gelijk een sommatiebrief uit’ (stond laatst in haar stories)

13 likes

Haha ik vind dit echt zo typisch Cynthia. Heeft één keer een cursus productfotografie van 3 uur gevolgd en waant zich meteen De Fotograaf Des Vaderlands

27 likes

Ook echt naar een huisje gaan waar zelfs de tekeningen in een lijstje al op de foto staan.

Oh die goede oude tijd dat je op de achterbank op hoop van zegen en met een smekende blik naar je ouders een camping aanwees met een plaatje van een zwembad erbij en bad dat het niet zo’n lullig pierenbadje was…

12 likes

Huhh, wat staat daar nou eigenlijk :face_with_monocle:

14 likes

Dat ze rijker is als ons denk ik ? Dus meer werkt ?

2 likes

Ik vat het op als: je doet minder dan ik want je hebt minder geld/bezittingen dan ik anders was je niet zo jaloers

Dus veel doen = veel geld, goed om te weten :raised_hands:

13 likes

Ik in inderdaad geen 40 lievelingskeukenproducten en 65 paar sokken.

Maar ja, om mezelf dan maar meteen ongelukkig te noemen.

35 likes

Ze lijkt echt op Cynthia op deze foto

5 likes

Het komt er altijd op neer dat kritiek als afgunst wordt gezien, vooral bij Mascha is die visie zo gegroeid de afgelopen jaren (vond dit voorheen veel minder bij haar).
Als je tegen haar zegt “Is een luiertas van 1000 euro niet wat overdreven?”, ziet zij het als jaloezie omdat zij het wel kan betalen en “wij” daar dan blijkbaar zuur over zijn.
Ik vind het heel fijn voor haar dat ze comfortabel kan leven, lijkt me heerlijk! Ben er niet jaloers op.
Maar zij vind haarzelf ook financieel niet rijk, dat ben je pas als je een aantal miljoen op je rekening hebt staan :roll_eyes:

17 likes

Ohja never forget dat ze beweerde dat zij bij dat programma Steenrijk, Straatarm niet het rijke gezin zouden zijn 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

Zij geeft meer aan thuisbezorgd sushi uit in een jaar dan normale mensen aan boodschappen. Gaat jaar na jaar na Amerika om daar alles te kopen wat ze tegenkomt.

DELUSIONAL.
(Maar dat is sowieso haar tweede naam, ken niemand die zo wereldvreemd is als Mas)

95 likes

Dat is die zelfvoldane gezichtsuitdrukking die je bij veel influencers ziet.

11 likes