Dat je dit gewoon op je stories post doe gewoon naar je close friends of zeg het tegen elkaar
Haha ja ik dacht ook al, het zal de pose wel zijn
Insinueerde ze toen zelfs niet dat ze beter bij de arme gezinnen zou passen, of is dat een âhalve kaassoufflĂ©â?
In ieder geval, delusional ja. Naief, gullibleâŠnoem het maar op.
Maar Gregor checkt wel je meterkasten als ie bij je op bezoek komt, en dat is wat je wil als mens.
Ik snap echt niet wat ze daar probeert te schrijven?
Ja maar ook dat je dus alleen hard werkt als je hebt wat zij hebt. Zeg dat ff tegen iedereen die in een winkel werkt, of een bejaardenhuis of zusters in een ziekenhuis. Wat dacht je van stratenmakers en dergelijke. Zo walgelijk dat je door stom fuckin toeval omdat mensen je leuk vonden dat je zo je geld kan verdienen. Haar uitspraken zijn walgelijk. Niet dat je zo op zich je geld kan verdienen.
Het zal vast aan mij liggen hoor, maar hoe kan zij zo volhouden dat ze hard werkt? In letterlijk geen enkele vlog zie je haar âwerkenâ? Zelfs haar woonkamer ziet eruit als een stort.
Wees blij dat je door amper iets te hoeven doen zoveel geld verdient, in plaats van neer te kijken op iedereen met een lager inkomen. Hoe neerbuigend kan een mens zijnâŠ
Ze zegt letterlijk dat ze niet zegt dat ze hard werkt.
My bad, had enkel het omcirkelde gelezen
Als vrienden een huis hebben gekocht en zij gaan op bezoek dan checkt ie als eerste de meterkast
No offense maar haar gemiddelde vlog duurt een minuut of 6. Een dag heeft 24 uur. Laten we zeggen dat ze 10 uur slaapt. Dan zie je 6 minuten out if de 14 die ze wakker is. Hoe kunnen wij in godsnaam judgen of zij hard werkt of nietđ
Ja true, heb je wel gelijk in eigenlijk hahah. Het is meer de indruk die ze in haar vlogs geeft waardoor het zo overkomt.
Sorry maar dit is toch ook onzin. Ze laat toch zes minuten door haar dag heen zien. En bovendien noemt ze vaak wat ze doet of gedaan heeft. Ze doet gewoon bijna niks. Good for her maar laten we het wel even bij de realiteit houden.
Ja maar zij judged indirect toch iedereen die niet zo rijk is. Oftewel een heel groot deel van werkend nederland âwant als ze hard werken dan zouden ze wel hetzelfde hebben als masâ.
Ben het hier mee oneens. Snap sowieso niet hoe het hier altijd maar gaat over hoe influencers geen reet doen en al het geld binnen harken. Het is niet onze baan, win hebben geen idee hoeveel energie het vergt. Zij staan altijd aan. Fysiek niet op een kantoor zijn betekend niet dat ze niet werken. Altijd nadenken over een volgende stao of wat je nog moet doen kan wel belastend voelen. Leef en laat leven.
Dat hele âleef en laat levenâ komt ondertussen ook mijn strot uit. Wat mij betreft is dat het levensmotto van gepriviligeerde mensen die te erg in hun eigen bubbel leven om feedback op waarde te schatten
Ook totaal niet van toepassing op deze situatie want ik geloof niet wat ik ergens een oordeel uitspreek over de hoeveelheid werk die mas verzet. Hoe minder voor meer geld hoe beter.
Wow Mascha zit echt volop in de slachtofferrol op haar stories.
Huh hij is toch nu toch ook vader van ander kindje? Tenminste ik woon ook in Arnhem en dat is wat ik weet. Die bas en die vrouw zijn ook gewoon nu samen zover ik weet.
Edit;dit is weer een andere ex Bas. Scusi
Het wordt al gekker⊠wtf
Jep foutje. Maar er zat wel een raar verhaal aan ook aan die andere ex dan. Ik weet het fijne nu dus even niet meer. Hahaha ok doei.