Ik ook niet mijn zus had vroeger een pruik met zo’n band. Lijkt er wel beetje op.
Was het niet een beetje Audrey inspired? Royal bun achtig maar kan geen goeie foto vinden
Al die mi moneda kettingen
Oh god ja Mi Moneda kettingen! Ik wou ze zo graag.
Blair Walnoot
Eigenlijk zou die shady journalist van de Telegraaf deze foto van Mascha moeten gebruiken bij alle artikelen over haar, net als ze bij Anna met die haarband en pony combinatie altijd gebruiken.
Cynthia in haar weekoverzicht: " Ik heb mijn eerste gouden sieraad gekocht!" (Ketting van Terschelling. Foto later: hangt er nog een GOUDEN ketting aan haar hals van curaçao.
Wat?
Misschien is die goudkleurig? Goudkleurig is niet altijd echt goud
Moest echt even twee, drie keer kijken wie ik hier nou allemaal op de foto zag
Oh ja, dat zou kunnen!!
Ja die rechtse is Debbie
Ik snap niet wat er mis is met deze foto?
Is toch gewoon een normale foto, van een aantal jaar geleden, wat ieder mens wel van zichzelf heeft toch?
Ik herkende Cynthia haast niet met bruin haar. In mijn hoofd heeft ze altijd rood haar.
O ik herken dit ook volgens mij, dit was in Dubai toch
Ik vind het eigenlijk wel schattig ofzo, ze zijn hier zo jong en meisjesachtig.
Ohja! Dat herinner ik me nog wel vaag! Ik weet alleen niet meer wat hij precies deed. Volgens mij was het iets simpels als bepaalde prints afdrukken op shirts en hoodies. Dat onesie-merk was van een vriend van hun dus dat was het sowieso niet.
Ik vind het altijd wel frappant om het verschil tussen Mascha en Cynthia te zien in dit filmpje. Mascha komt hier op mij echt super vrolijk en zelfverzekerd over en doet het met overtuiging en Cynthia doet het wel maar ziet er steeds een beetje ongemakkelijk en onzeker uit alsof ze het eigenlijk niet wil.
Ik zou zelf overigens ook echt Cynthia zijn hierbij hoor.
Niet dat ik weet, of ik heb de “hot tamales”-hype gemist
Ja, die Lancaster reizen roch?