Huh hij is toch nu toch ook vader van ander kindje? Tenminste ik woon ook in Arnhem en dat is wat ik weet. Die bas en die vrouw zijn ook gewoon nu samen zover ik weet.
Edit;dit is weer een andere ex Bas. Scusi
Huh hij is toch nu toch ook vader van ander kindje? Tenminste ik woon ook in Arnhem en dat is wat ik weet. Die bas en die vrouw zijn ook gewoon nu samen zover ik weet.
Edit;dit is weer een andere ex Bas. Scusi
Het wordt al gekker⊠wtf
Jep foutje. Maar er zat wel een raar verhaal aan ook aan die andere ex dan. Ik weet het fijne nu dus even niet meer. Hahaha ok doei.
Vreemd. Want nu met die nieuwe fotos, je weet wel, die het huisje wél recht doen, gaat het natuurlijk storm lopen en zit ht huisje alsnog altijd vol. Ze is wat ambivalent in haar boodschap, die malle Cynth
Edit;Ow whoops, deze grap werd al een peer keer gemaakt
Ugh ik kan zo slecht tegen die âik heb super hard gewerkt om te komen waar ik nu ben en iedereen die zegt dat dat niet zo is, is gewoon jaloersâ gedachtegang. Nee meid je hebt gewoon heel veel geluk gehad en bent super privileged. Own dat dan ook gewoon ipv zo hard je best doen om mensen te overtuigen van het tegendeel
Ugh gatverdamme wat een vieze uitspraak van Mascha. Valt mij echt tegen van haar. Veel slecht betaalde banen zijn fysiek ook hartstikke zwaar en dan komt de mentale belasting er ook nog bij dat is heel anders dan een s.pa filmpje opnemen van 5 minuten en daar weet ik veel hoeveel 1000 euro voor naar binnen harken.
Je hebt op zich gelijk, maarâŠvloggen is haar werk het is natuurlijk niet representatief voor haar hele dag, maar het gebrek aan moeite, kwaliteit en tijd die ze erin stopt zegt ook wel wat over haar werk
En zelfs als je niet alles ziet kun je wel zien dat ze overdag veel bezig is met dingen waar andere werkenden niet mee bezig kunnen zijn. Denk aan opruimen, uitgebreid lunchen, op en neer rijden vanuit je werkplek in een hotel om met je kind te zijn, kapper/andere behandelingen overdag. Het doet me een beetje denken aan al die bloggers van vroeger die buiten de deur lunchen als werk zagen.
Overigens denk ik dat ze haar uitspraak niet zo lullig bedoelde maar ze het weer net niet wist te verwoorden. Typisch weer. Hoe heeft zij drie boeken geschreven?
Ik heb het idee dat ze die opmerking bewust niet zo bedoelde als; ik heb veel en jij niet dus jij bent zuur, maar meer, zo van, als jij zo gemeen doet, jij hebt mijn leven niet en ik de jouwe niet dus je kunt niet oordelen.
Ze licht het nu ook toe in een story.
Ik vond het ook zo wereldvreemd dat ze iets besteld had bij Bijenkorf en het kapot aankwam en dat ze zegt: ja ik ga hem terugsturen en opnieuw bestellen maar ik hoop niet dat ik dan weer deze krijg. Of iemand anders. Uhm how about contact opnemen met de klantenservice omdat ze een kapot product hebben geleverd??
Maar stond ze nou op die tumbnail met die kapotte halve plank of zag ik dat verkeerd?
Waarvan een met 2,2/5 sterren vanwege heel veel spelfouten
Geen idee, volgens mij niet
Haha wat een random achterkant ook. Quotes van Noor en van een international marketing manager van Basic Fit
Waarom heeft ze ook krultangen die ze alleen in Amerika kan gebruiken? Wat is hier het nut van? Ooit van een wereldstekker gehoord?
Nooit een amerikaans eletronisch product gebruiken in nederland met alleen een wereldstekker haha. Grote kans dat je krultang dan ontploft
Ah oke, dat wist ik niet!
Kan het andersom wel? Nederlands product in Amerika gebruiken?
Ja dat wel met een wereldstekker.
Oke ik weet de preciese termen niet. Maar wij hebben hier veel meer Watt gebeurens dan in amerika.
Mascha had vroeger toch ook een of ander gewild apparaat (een krultang/stijltang/oid) dat ze juist kon gebruiken omdat ze toen toevallig zoân stekker had?
Want die had ze voor haar computer van vroeger, en toen bedacht ze zich ineens dat ze die ook voor dat ding kon gebruiken.
Daar stond toen nog helemaal zoân waarschuwing bij dat dat niet hetzelfde was als een wereldstekker en donât try this at home enzo.
Ik kan me zoân blogpost herinneren haha, die stekker was ook best een grote unit
Edit: Moet je je eens voorstellen hoe slim ik zou zijn als dit soort random onzinherinneringen niet al die ruimte in mijn hoofd innamen
Béétje flauw⊠als je retourneert moet je toch ook met een vinkje aangeven waarom je retourneert. Ik wil wel aannemen dat ze dat netjes doet.