Ja volgens mij kon ze het wel in de douche zetten, maar was daarna inderdaad alles oranje door de nevel, ook de wasmachine en zo.
Ze ging het toen de eerste keer (?) met Awisa uitproberen, ik weet nog dat ik het toen gek vond dat ze dat allebei in bikini hadden gedaan, het voordeel van een spraytan thuis is toch juist dat je dan geen witte strepen hebt 
Dat was wel bijzonder hoor, in die tijd probeerde ze echt veel dingen uit die je nergens anders zag (of pas later. Ze bestelde ook best veel online of in het buitenland voordat je dat ergens anders zag). Wie had er nou een speciaal spraytanapparaat voor thuis? Geen idee hoe ze daar allemaal aan kwam.
Ze had toen ook nog een manier gevonden om die vloeistof goedkoper te krijgen (want dat was best prijzig?) volgens mij bestelde ze die dan ook weer uit een ander land en moest ze het dan mengen.
Volgens mij maakte ze toen ook zo’n hele analyse met hoe duur het dan per keer was, en hoe dat zich dan verhield tot ergens anders een professionele spraytan laten doen, en dat het daarom wel waard was om de badkamer steeds helemaal schoon te moeten maken of zo. Dat was toch echt wel leuke, bijzondere content hoor. Nostalgie 
Over nostalgie gesproken, ik zag gisteren deze video (over 2010 mode):
https://www.youtube.com/watch?v=0LJtYN1GKKY
Zoveel herkenbaars! Ik heb hier zelf bijna niets van gedragen maar er zitten zoveel dingen in die vooral Serena toen bijvoorbeeld helemaal hypte (bodycon jurkjes, Lita’s), maar ook schoenen die Willemijn had en zo.