Beutyblogtopic XL #11

Ze zegt letterlijk dat ze bang is dat ze dezelfde kapotte plank opgestuurd krijgt, of iemand anders. Alsof zo’n bedrijf een retour gestuurd kapot item opnieuw gaat verzenden.

En als je contact opneemt met de klantenservice sturen ze gewoon gelijk een nieuw product en kan je de kapotte weggooien ipv dat je dat nog voor Jan Doedel terug gaat sturen.

4 likes

Ja hier moest ik ook meteen aan denken haha, ze had inderdaad zo’n 220-110 volt omvormer.

1 like

De Instagrampost van Mascha weer. Natuurlijk hebben heeeeel veel mensen haar gevraagd om de tekst te delen zodat ze het op kunnen slaan. Ja hoor.

Het is wel een hele mooie foto verder. Kleuren staan haar goed.

1 like

Ja dat ding heeft ze nog steeds alleen gebruikt ze die niet omdat de tang dan nooit zo heet wordt als in Murica (wat gek is want zou juist wel moeten?) en ze vindt het te veel gedoe om dat te gebruiken :woman_shrugging:t4: Vertelt ze in elke Murica video waarin ze die krultang gebruikt.

1 like

Oh haha grappig, goed onthouden dus!
Ik kijk echt al heel lang geen video’s meer van Mascha, ik deed dat echt nog in de tijd van “dit is een perzik” en “spraytan in de badkamer”, maar ik heb er blijkbaar wel veel herinneringen aan!

1 like

Oh echt flashbacks door die spray tan, was dat niet zo’n apparaat wat het dan heel de badkamer door spoot en dat je er dan voor moest gaan staan? Leek me zo’n fancy apparaat vroeger, echt voor rijke mensen.

4 likes

En dan staat zij op de achterkant van marijke’s boek over duurzaamheid. Okeeeee

3 likes

Ja volgens mij kon ze het wel in de douche zetten, maar was daarna inderdaad alles oranje door de nevel, ook de wasmachine en zo.
Ze ging het toen de eerste keer (?) met Awisa uitproberen, ik weet nog dat ik het toen gek vond dat ze dat allebei in bikini hadden gedaan, het voordeel van een spraytan thuis is toch juist dat je dan geen witte strepen hebt :rolleyes:

Dat was wel bijzonder hoor, in die tijd probeerde ze echt veel dingen uit die je nergens anders zag (of pas later. Ze bestelde ook best veel online of in het buitenland voordat je dat ergens anders zag). Wie had er nou een speciaal spraytanapparaat voor thuis? Geen idee hoe ze daar allemaal aan kwam.
Ze had toen ook nog een manier gevonden om die vloeistof goedkoper te krijgen (want dat was best prijzig?) volgens mij bestelde ze die dan ook weer uit een ander land en moest ze het dan mengen.
Volgens mij maakte ze toen ook zo’n hele analyse met hoe duur het dan per keer was, en hoe dat zich dan verhield tot ergens anders een professionele spraytan laten doen, en dat het daarom wel waard was om de badkamer steeds helemaal schoon te moeten maken of zo. Dat was toch echt wel leuke, bijzondere content hoor. Nostalgie :nerd_face:

Over nostalgie gesproken, ik zag gisteren deze video (over 2010 mode):
https://www.youtube.com/watch?v=0LJtYN1GKKY

Zoveel herkenbaars! Ik heb hier zelf bijna niets van gedragen maar er zitten zoveel dingen in die vooral Serena toen bijvoorbeeld helemaal hypte (bodycon jurkjes, Lita’s), maar ook schoenen die Willemijn had en zo.

9 likes

In mijn herindeling had mascha ook een speciale tent waar je dan in kon gaan staan als je ging spraytannen. Of was dat een professioneel die bij je thuis langs kwam?

Heb door mascha zoveel gekocht, sprays uit Amerika, 88 pallet, henna haarverf. En die keer dat ze als tip gaf om je haar te verven in een hotel, want dan werd je eigen badkamer niet vies, kwam toen zoveel commentaar op :joy:

6 likes

Nee dat wat ik bedoel was niet met een tent, volgens mij was dat inderdaad iemand die bij je thuis kwam!

En ja, van dat haar verven in het hotel is inderdaad erg, maar ze heeft wel echt meteen daarna (toen ze er door mensen op werd gewezen hoe bizar dat was) gezegd dat ze zich heel erg voor die denkwijze schaamde en dat ze nooit zoiets had mogen zeggen/denken.

Haha wat is dit trouwens voor filmpje? https://www.youtube.com/watch?v=RczRcqC6htM Ik denk dat ze aan een wedstrijd meededen om in een auto te mogen rijden? Zo schattig hoe jong ze daar zijn (en Gregor had een eigen kledingmerk?)
Edit: Er staan ook filmpjes op het youtubekanaal als “friemelen in oog” en “kwast”, echt zo leuk allemaal om terug te zien

9 likes

Mas en spraytan, ik zie gelijk dit voor me.

65 likes

Never gets old.

Hahaha al die kettingen ook!

4 likes

Ik snap dit kapsel nog steeds niet, hoezo was dit een goed idee 🥲

34 likes

Ik ook niet :laughing: mijn zus had vroeger een pruik met zo’n band. Lijkt er wel beetje op.

3 likes

Was het niet een beetje Audrey inspired? Royal bun achtig maar kan geen goeie foto vinden

Al die mi moneda kettingen

4 likes

Oh god ja Mi Moneda kettingen! Ik wou ze zo graag.

1 like

Blair Walnoot

13 likes

Eigenlijk zou die shady journalist van de Telegraaf deze foto van Mascha moeten gebruiken bij alle artikelen over haar, net als ze bij Anna met die haarband en pony combinatie altijd gebruiken.

30 likes

Cynthia in haar weekoverzicht: " Ik heb mijn eerste gouden sieraad gekocht!" (Ketting van Terschelling. Foto later: hangt er nog een GOUDEN ketting aan haar hals van curaçao.

Wat?

4 likes

Misschien is die goudkleurig? Goudkleurig is niet altijd echt goud

3 likes