Beutyblogtopic XL #11

Moest echt even twee, drie keer kijken wie ik hier nou allemaal op de foto zag :joy:

1 like

Oh ja, dat zou kunnen!!

1 like

Ja die rechtse is Debbie

3 likes

Ik snap niet wat er mis is met deze foto?
Is toch gewoon een normale foto, van een aantal jaar geleden, wat ieder mens wel van zichzelf heeft toch?

42 likes

Ik herkende Cynthia haast niet met bruin haar. In mijn hoofd heeft ze altijd rood haar.

1 like

Hahhaha ooh memories.

Ik krijg dit filmpje ook nooit meer uit mijn geheugen

26 likes

O ik herken dit ook volgens mij, dit was in Dubai toch

1 like

Ik vind het eigenlijk wel schattig ofzo, ze zijn hier zo jong en meisjesachtig.

7 likes

Ohja! Dat herinner ik me nog wel vaag! Ik weet alleen niet meer wat hij precies deed. Volgens mij was het iets simpels als bepaalde prints afdrukken op shirts en hoodies. Dat onesie-merk was van een vriend van hun dus dat was het sowieso niet.

2 likes

Ik vind het altijd wel frappant om het verschil tussen Mascha en Cynthia te zien in dit filmpje. Mascha komt hier op mij echt super vrolijk en zelfverzekerd over en doet het met overtuiging en Cynthia doet het wel maar ziet er steeds een beetje ongemakkelijk en onzeker uit alsof ze het eigenlijk niet wil.

Ik zou zelf overigens ook echt Cynthia zijn hierbij hoor.

6 likes

Nog een leuk filmpje

8 likes

hahaha wow. Dat ze dit nog niet offline hebben gehaald, zo’n random filmpje :joy: Was dat toen iets virals ofzo om dat te doen?

4 likes

Niet dat ik weet, of ik heb de “hot tamales”-hype gemist

1 like

Ja, die Lancaster reizen roch?

Iemand van egf had toch een lelijk logo gemaakt en daar kwamen veel stemmen op door mensen van egf :joy:

33 likes

Omg heeft iemand dat logo nog ergens?

Edit: ooh jammer is niet meer te zien die video
www.endlessweekend.nl/wij-hebben-ons-logo-gekozen/

2 likes

@wompie :grimacing: :joy:

1 like

Het was gewoon omdat ze dat liedje grappig vonden en spontaan besloten er een filmpje mee te maken en online te zetten. Was gewoon voor de lolz (om maar in die tijd te blijven)
Ik vind het juist leuk dat ze het niet offline hebben gehaald, het is toch niets waarvoor ze zich moeten schamen?

Ze waren toen trouwens “stiekem” in Parijs samen, ze hadden dat niet aangekondigd op hun blogs. Volgens mij postten ze toen zo’n foto waarop Cynthia uit een franse macdonaldsbeker dronk, daarom wisten mensen dat ze in Parijs zaten.
En volgens mij liet Cynthia toen ook haar laptop op een pas gekocht Too Faced palet vallen, wat zij helemaal hilarisch vonden. En toen werden er mensen boos dat ze daarmee lachten, want die konden zelf zo’n palet niet betalen :joy:

Waarom weet ik dit nog

19 likes

Ik weet ook nog dat ze niet wilden delen welk hotel het was omdat het van vrienden was ofzoiets? Kan iemand dat ook herinneren?

Haha nee iemand los van egf had dit logo gemaakt (zie avatar) in oaint en wij hadden daar toen volle bak op gestemd, als statement. Omdat het gewoon een manier was van hem om gratis aan een nieuw logo te komen :joy:

Ik had deze toen opgeslagen omdat ik het zo leuk/grappig vond en laatst toen dit ook ter sprake kwam gedeeld :raised_hands:

Grappig genoeg vind ik tara echt amper veranderd toc die vlog uit 2014, terwijl diana echt een ukkie is daar.

34 likes