Beutyblogtopic XL #11

Die tekening blijft grappig. Echt van die kleine heksjes.

3 likes

Wat is er met die Viva fotoshoot aan de hand? Ik heb bijzonder weinig verstand van fashion, maar dit zilverkleurige regenpak?? En ‘jeeeej! Ik doe gek met m’n lipstick’ Zoveel vragen??

21 likes

Ik heb dat wel vaker met Viva shoots. Over al hun foto’s zit dezelfde gekke filter en er zit nooit iets achter. Ik snap gewoon niet wat ze willen laten zien met deze foto’s?!

Masha is zo’n mooie vrouw, het is echt niet moeilijk om goede foto’s van haar te maken. Maar als je haar een gekke pruik opzet en in aluminiumfolie wikkelt krijg je deze gekkigheid.

20 likes

Typische viva shoot.

3 likes

Het haarstuk dat ze draagt is wel echt heel lelijk. Je ziet echt gewoon de naad van de pony zitten. Jammer, want zo’n pony staat haar wel!

18 likes

Oef, can’t unsee now. Snap ook niet hoe je als stylist kan denken: “Helemaal mooi zo!”

Jammer inderdaad wel, want dit is een mooi kapsel voor haar.

4 likes

Pony staat haar heel goed!
Ze lijkt zo op iemand (een actrice ofzo) maar kan er niet op komen wie

4 likes

Ze doet me denken aan Monique van Loon met dit kapsel!

10 likes

Ze wordt door Viva trouwens ‘de grootste influencer van het land’ genoemd, maar dat lijkt me eerder Monica? Of Anna misschien?

Misschien bedoelden ze wel ‘de eerste influencer van het land’

5 likes

‘Ze doet het al JA-REN’

14 likes

Ja denk idd meer toegankelijk, mainstream bekende? Van de Andrelon tot aan wimpers, boeken

4 likes

Miss is het de quote van Mascha zelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hoeveel zijn het er nou? Volgens mij tel ik er acht maar misschien mis ik er nog een of twee. Vind het wel leuk eigenlijk.

Ah, kijk. Dat gedrag van Lip om haar logeerplek niet te willen delen was toen al aanwezig

3 likes

Dakota Johnson

11 likes

Carice van Houten zou ik zeggen

4 likes

Ik heb beetje Zooey Deschanel vibes met die pony

7 likes

Ik vind haar op deze foto op Tien van Wil lijken :scream:
Verder helemaal eens met @Frenky Mascha is zo’n mooie vrouw, waarom doen ze dit met haar?

Edit: ik vind deze foto trouwens wel leuk (als je niet op de pony-naad let)

6 likes

Nou wat overdreven zeg, alsof ze eruit ziet als een gedrocht ofzo. Ik vind de foto’s eigenlijk wel leuk, lekker kleurrijk en niet zo standaard. Ze ziet er ook mooi en vrolijk uit.

19 likes

Ze gingen voor deze look

image

14 likes