Beutyblogtopic XL #11

Ik vind het gewoon niet echt charmante foto’s die haar schoonheid recht doen. Al die gekke dingen zoals een maanpak en een niet zo goed gestylde neppony. Heeft ze mijn inziens niet nodig al die gekkigheid.

Ik zeg verder nergens dat ik haar er uit vind zien als een gedrocht ???

Wat een lieve foto’s van Mascha en Mila op Instagram. Op de laatste foto lijkt ze zooooo enorm veel op Gregor.

5 likes

Ja lieve foto’s maar ik ben eigenlijk wel tegen het schenden van Mila’s privacy.

2 likes

Een op een kopie van Gregor inderdaad.

2 likes

Ik zie dus echt die Mila - Gregor kopie nog nie zo :face_with_monocle:

Dit dacht ik ook!

Hahaha Mas die echt merkt dat Mila zin heeft om naar de opvang te gaan de dag erna

17 likes

Ik snap het ook niet, vind het leuke, mooie vrolijke foto’s en de kleding vind ik ook leuk inc de pony.

3 likes

Het gebruik van het woord ‘topping’ gaat nu écht te ver hoor. Mas gebruikt het in haar insta stories voor sandaaltjes? Sandaaltjes met een topping? Hou op met me hoor

Edit: hahaha nu ik dit lees stel ik me wel sandaaltjes voor met slagroom en aardbeien ofzo

57 likes

Alsof zij deze sandaaltjes gaat dragen joh, die achterlijke Gucci sandaaltjes zitten vastgelijmd aan haar voeten.

Ja ik haat die Gucci sandaaltjes echt intens en ik heb geen idee waarom

11 likes

Oh jammer, had ze al gekocht voor je verjaardag

4 likes

Haha ja ook dat, echt weer realistische spon gehosseld door Max

5 likes

afbeelding
Jij hebt niet eens tijd om op mijn verjaardag te komen meit :baby:t3:

5 likes

misschien dat ze na deze sandaaltjes met topping ook aardbeiensloffen gaat aanschaffen voor aan haar voeten

47 likes

Oh dit is zo lekker :joy:

10 likes

Topping, rot op hoor, zeg gewoon “met x erop”

4 likes

Ik ook!
Ik weet ook waarom: ik vind ze godsgruwelijk lelijk.

1 like

Die sandalen zien er zo…cheap uit?

2 likes

En alsof ze uit 2008 komen. Is wel een terugkerend thema de laatste tijd bij Mascha. Die Viva shoot was ook al zo oubollig.

3 likes

Jaa echt zero’s vibes! Maar de zero’s komen weer terug denk ik. :cold_face:

5 likes