Toppings voor je sandalen zijn hetzelfde als jibbitz voor crocs. Change my mind.
Pfff zolang we die lage broeken maar niet meer terugkrijgen
Kan iemand de krant even bellen? Sereen gaat der huis verbouwen, noemt de aannemer in de post en betaalt alles zelf!
Heeft de Cynth al gepost of de eigenaar super dankbaar was voor de foto’s?
Aah nee laat me nog even genieten van de 90’s vibe
Hoewel de wijde broekentrend geloof ik wel al 00’s is of niet?
Ik geloof er niks van. 99% zeker dat ze korting krijgt maar dat buiten beschouwing laat
Ja
Ik hoop het niet, ik ben nu 15 kilo zwaarder en die muffintops staat me niet.
Met je string erbovenuit ziet niemand die muffintops joh
Dat hoorde toen haha, zo’n 5 a 10 cm buik er nog bovenuit. Het liefst zelfs met de heupbotjes.
Ik had als puber geen enkele bil, al helemaal niet in die broeken, paris hilton idee.
Nu met de hoge broeken lijkt het nog wat, maar ik weet nog dat ik dat toen weer heel lelijk vond. (of skinny jeans vond ik ook zo degelijk toen)
Gek wat mode zo’n mindfuck is eigenlijk.
ik vind die foto met dat gekleurde shirt echt heel leuk incl leuk haar.
Gregor is weer lekker aanwezig in de vlog van vandaag . moet door jullie nu steeds denken aan het aardbeienveldje hahahaha
Oh ja, en mascha wilt het haar van mila want volume
God Mascha heeft dé oplossing voor de corona vaccinaties hoor: Gewoon 24/7 prikken, zij komt wel als ze om 03.40 een appje krijgt dat ze gevaccineerd kan worden.
Top idee, dat 24/7 prikken, maar met welke vaccins precies?
Haha die paar plukjes babydons?
Ja echt schijt irritant. De maximum capaciteit wordt op de locaties nog niet eens gehaald omdat de vaccins die er zijn verdeeld worden over die 100+ locaties. We draaien allemaal op halve capaciteit.
Oh en tandartsen moeten ook gaan prikken!
Ja, want die hebben niks anders te doen momenteel…
(Of is dit weer onhandig verwoord en bedoelde ze dat tandartsen niet gevaccineerd worden ondanks dat ze veel mensen zien?)
Ja daar twijfelde ik ook over. Heb haar daarvoor maar het voordeel van de twijfel gegeven dat ze bedoelde dat tandartsen ook gevaccineerd moeten worden en niet dat tandartsen wel even iedereen die in de stoel komt ook een vaccin kunnen geven.
Maar ik erger me hier echt kapot aan, ten eerste slaat wat ze zegt helemaal nergens op omdat het probleem is dat we te weinig vaccins hebben. En dan denk ik als je je hier zo publiekelijk over uit wil laten doe dan op z’n minst de moeite om even uit te zoeken wat nou de kern van het probleem is. Even googlen en een artikeltje lezen leert al heel snel dat er te weinig vaccins zijn en als je het nieuws een beetje volgt heb je net gehoord dat Astrazeneca alleen maar aan 60-65 wordt gegeven in tegenstelling tot 18-65 waar het voor besteld was en dat Janssen waar we volgens mij 11 miljoen vaccins van besteld hebben voorlopig helemaal niet meer mag worden gegeven. Maar goh, waar zou het nou aan liggen dat we niet sneller kunnen vaccineren?
Ten tweede omdat men tegenwoordig altijd maar denkt dat dingen simpel zijn en zij dat wel even zouden kunnen regelen. Haar oplossingen zijn echt zo ondoordacht, hoe moet dat allemaal geregeld worden? Het lijkt simpel, maar er komt achter de schermen zoveel bij kijken, qua logistiek, ICT etc. Hier werken experts heel hard aan, maar nee Mascha die kan je wel even vertellen hoe dat zou moeten.
Maar ondanks dat wel echt top dat Mascha positief uitspreekt over het wel willen nemen van een vaccinatie
Pff ik denk dat half Nederland midden in de nacht op komt dagen als je een vaccin kan krijgen.
Ik vind dit zo’n rare opmerking van haar en ook echt een beetje wereldvreemd. Als je het nieuws een beetje had meegekregen, snap je toch ook wel waarom ze niet 24/7 kunnen doorprikken.
Nu zegt ze dat ze het eens is met een comment over dat defensie dit wel kan oplossen want die zijn ervoor getraind… ja duhhhhh?! Er zijn te weinig vaccins lol
Ah chill dat defensie er voor getraind is om vaccins te toveren