nooit weggeweest
Beige is de aller, aller, aller lelijkste kots “kleur” ooit voortgebracht. Helemaal niets of niemand knapt op van beige.
In het huis van de foefs zou ik dan weer helemaal lijp worden van de kleurenchaos.
Echt kiezen tussen twee kwaaden, maar liever overprikkeld in een foefhuis dan janken van verveling in een kotskleur huis.
Ik zag een spon van delia over kleurdoekjes voor de wasmachine en dat ze zo geweldig zijn en ze ze al twee jaar gebruikt maar al haar kleren zijn beige… ze hadden wel een geloofwaardiger influencer kunnen kiezen
ik hou van super veel verschillende kleuren in één kamer. Ik heb mijn kamer thuis ooit in paars en groen geschilderd, en een gele mat en gele lakens bijgekocht.Ik vond het heerlijk en was dan ook echt teleurgesteld toen mijn moeder de kamer helemaal wit verfde toen ik het huis uit was. Nu moet ik (onder lichte dwang van mijn vriend) het houden bij wit met maximum één felle accentkleur. gelukkig probeer ik dat op te lossen door zoveel mogelijk felle kleuren in huis binnen te brengen.
Maar wat ik heb gezien van de behangchaos bij Mascha was zelfs voor mij net over het randje:)
Niet touwwit? Eierschaal? Mushroom? Ecru? Moet bij haar altijd zo denken aan dit filmpje van Koefnoen
Ik hou erg van een minimalistisch interieur maar wit met een accentmuur vind ik nog lelijker dan allemaal gekleurde muren door elkaar!
Ik moet echt lachen, weet nog heel goed dat ooit iemand een reactie had geplaatst op de pagina van fadim over Delia, ja beige kleding, beige huis en beige man
Vera is de vermenselijking van beige.
Nee hoor delia is dat meer
Whoepsie jullie zullen mijn huis (ofja die van mijn moeder) niks vinden denk ik dan 1 blauwe muur, 1 roze muur, knalroze trap.
Ha ik heb me net even een uurtje vermaakt met haar tweets. Wat een heerlijke vrouw.
En dan staan er nog niet eens echt spullen in, alles is nu al zo druk. Ik wordt er kriebelig van. Ben zelf al zo’n zenuwpees, ik wil vooral rust thuis dus wel veel beige en wit, maar dan met grote planten en kussens wel gezellig, niet zo clinisch
Ik kan me ook voorstellen dat zo veel behang snel gaat vervelen. Een muur heb je zo in een andere kleur geverfd, maar je gaat niet na een paar jaar je Gucci behang al van de muur trekken.
Nou als je 3 huizen tegelijk kunt betalen, dan zul je het vast ook niet erg vinden om over 3 jaar dat teringdure behang van de muur te (laten) trekken omdat je het zat bent en iets anders wil.
Dat is ook zeker waar inderdaad.
Late reactie maar mijn schoonouders zijn zo Als zij maar het grootste en duurste cadeau hebben
Over 3 maanden bedoel je
Hahaha ik ben pas zondagavond thuis maar I will!!