Beutyblogtopic XL #12

Nikkie krijgt een eigen wassenbeeld!

52 likes

een paar quotes

-valt letterlijk uit elkaar
-helemaal verrot
-ik ga kleding :dizzy:doneren :dizzy:

13 likes

Even een systeem daarvoor bedenken hoor

20 likes

Lijkt echt exact. Het is altijd hit or miss bij die wassen poppen. Toch blijft het creepy :joy:

3 likes

Was Mascha niet jarenlang de grootste Nederlandstalige beautyblogger…

Haha dan heb je 99% van je stash weggedaan en ben je alsnog hiermee geëindigd

13 likes

Is “zelfbruinkleur” zeker

3 likes


Nou 2 seconde later is haar Makeup gewoon zo :upside_down_face:

5 likes

Ik moet dagen later nog steeds gniffelen om die opmerking over de uitstekende sjerp van het judopak van Gregor’s dochter :laughing:

8 likes

Ik snap vooral niet dat ze na 1 sec niet gestopt was met die oranje kleur maar het er pas ging afhalen wanneer haar volledige gezicht knaloranje was? :thumbsup:

4 likes

Welke vlog was dat ook alweer?

Even spuit 11 uithangen: maar… ik vraag me af op welke manier de meneer van de ‘dochter’ opmerking het hele plaatje voor zich zag? Of hij dacht dat Grefoef een stuk ouder was dan hij in werkelijkheid is (ik zou hem ook makkelijk 40+ schatten) of Mas zag er op dat moment jong uit. :joy:

1 like

Denk eerder dat hij Mascha niet zag, alleen haar sjerp.

3 likes

Hahaha ik moet zo lachen met die video van Vera vandaag :joy:

Vera normaal gesproken: Ik was op shoptrip in een andere stad en heb casual even 10.000 euro uitgegeven en toen vlak voordat ik het vliegtuig instapte ook nog spontaan een Cartierring gekocht

Ook Vera: ik was overtijd en Jef ging een zwangerschapstest kopen OMG KOOPT HIJ ER EEN VAN 18!!!1! euro ipv huismerk! Ik ga er niet op plassen voordat ik 100% zeker genoeg plas heb, zoooo duur! :confused:

edit: misschien een beetje onduidelijk zo trouwens, maar ze was dus niet zwanger en daar is ze heel blij mee op dit moment

74 likes

Love de video van Vera
Verfrissend

5 likes

Mascha mag echt nooit uitpraten van Gregor als ze iets wil vertellen voor de vlog waarom kijk ik dit nog? Word er heel onrustig van. Ga nu stoppen haha

8 likes

Ik ergerde mij ook aan de vlog vandaag. Zij moest naar haar meeting nog avondeten koken. Dus makkelijk doen, volkomen logisch.
Vervolgens is Gregor aan het miepen dat het eten niet zo lekker is.

Man ga zelf koken. Je bent toch niet de hele dag bezig met schoenen poetsen

22 likes

Jawel, dat is voor hem een dagtaak. Naast Mas continu verbeteren, overal doorheen tetteren en de betweter uithangen, heeft hij echt geen energie meer over om ook nog te gaan koken :wink::grin:

11 likes

En wat dacht je van stofzuigen

8 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Beutyblogtopic XL #12 (Deel 4).