Beutyblogtopic XL #12

Merde, merde, merde. Catastrofe!

1 like

3 likes

De allereerste Franse les op de middelbare herinner ik me nog zo goed, die boeken in combinatie met de filmpjes van Stanislas en Daphne die allemaal wilde avonturen beleefde. “Sut, mon sac!!” toen hij z’n rugtas vergat. The suspense!

15 likes

Neeee de eerste les was Cédric die in Franconville woonde!

43 likes

1 like

Jaaa depeche toi, tu es en retard! (Ofzo)

1 like

Adres: Rue de Sept Garçons

Groetjes Cédric et Omar

32 likes

Rue des 7 Garçons
https://goo.gl/maps/3jd44gFMdWkrb9oH6

Bestaat blijkbaar echt haha

Ahhaha brings back memories!

Dit is echt angstaanjagend.

2 likes

Ik ben helemaal geen francofiel maar als een buitenlander ooit alleen in Amsterdam en 1 afgelegen gebied zou zijn geweest en dan zou zeggen “dat land is niet de hype waard” zou ik dat echt fucking ignorant vinden.

Zo’n groot land, je kan in een mensenleven niet elke weg in Frankrijk rijden en er is zoveel verschillends te doen, denk dan altijd het ligt aan jezelf.

38 likes

Ik vind Mascha’s titels altijd wel leuk eigenlijk. Geen hoofdletters, totaal geen clickbait, maar echt een super droge, slechte omschrijving. Zie dat liever dan iets van ‘We vonden URINE in het HUIS???’

13 likes

Ik ben er iets van 9 keer geweest hoor, ook op andere plekken! (En vaak ook een aantal weken). En vond ze allemaal overrated, er zullen vast mooie plekken zijn in Frankrijk maar ik voel de hype gewoon niet zo. Het is een oké vakantieland, zal er vast nog eens naartoe gaan. Maar ik het is niet dat ik dan denk: jeeeeeej Frankrijk. Er zijn naar mijn mening veel mooiere landen, die de hype meer zouden verdienen.

(Het is meer dat mijn Frankrijkteleurstelling begon op die ene eerste vakantie op m’n 8ste. Vond het gewoon niet zo mooi als mensen beweren. Wel mooi hoor, maar niet WAAAAAUW.)

1 like

Oke, Frankrijk is merde, maar we vergeten toch wel even iets heel leuks:

Disneyland Parijs :smiling_face_with_three_hearts:

(Dat het alleen verdomd duur is vergeten we maar eventjes
)

16 likes

Oke fair enough en ze hebben ook een Sephora (en een Walmart zie ik bij Mascha). Misschien ben ik gewoon jaloers dat zij wel Sephora hebben en wij niet en dat FRANKRIJK (:triumph:) weigert ons een Sephora te geven (is een Frans merk toch?).

Edit; geen Walmart, Mascha noemt de Carrefour (?) Walmart :slightly_smiling_face:

2 likes

Mascha noemt elke supermarkt die groter is dan de gemiddelde appie Walmart

47 likes

Bij ons was het een meisje, Julie en haar kat Minoumi. (je m’appelle Minoumi, je suis la chat de Julie!)

6 likes

Jezus propje het is LE chat. Waarom weet jij dat niet?

10 likes

Carrefour idd en ik vind het zelf meer op de Makro lijken als ik heel eerlijk ben.

2 likes

Shit ik twijfelde nog! Dat wordt een onvoldoende voor mij.

2 likes