Beutyblogtopic XL #12

Ik herhaal nu specifiek de term ‘dom’ omdat deze hier constant voorbij komt in relatie met Mascha.

Dat je uit m’n hele post nu precies op deze slak zout gaat leggen is nogal flauw.

2 likes

Je kunt toch geen intelligentie koppelen aan iemand die een andere kijk op dingen heeft dan de gemiddelde forum lezer hier? Dat heeft niks met slakken en zout te maken maar is gewoon een ’ ze is nou eenmaal dom dus oordeel verder niet’ - verhaal.

5 likes

Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken eerlijk gezegd. Ik ga er altijd maar van uit dat vrijwel iedereen graag nieuwe informatie omzet in groeien en actief een betere versie van zichzelf willen worden, erg naïef van mij lol.

Ik denk dat Mascha wel overkomt als iemand die zichzelf wil ontwikkelen maar ze staat aardig vast (of het gaat met slakkengang) in haar manier van werken, overtuigingen en openheid naar feedback/kritiek. Wat we van haar output kunnen meten in ieder geval.

1 like

Ze heeft niet een totaal andere kijk. Ze drukt zich alleen heel vaak onhandig uit vanuit een positie van onwetendheid.

1 like

Dat kan ook met andere dingen te maken hebben dan met intelligentie?

1 like

Naast IQ en EQ bevindt ook sociaal/praktisch/economisch/maatschappelijk gezien niet iedereen zich ook in de positie en ‘luxe’ om tijd en energie vrij te maken zich in te lezen en te groeien op sociaal/maatschappelijk vlak.

5 likes

Hahaha Mascha wilt nu de trap een andere kleur hebben.

8 likes

Werd tijd

33 likes

Wie had hier ook alweer gezegd dat de Krek zijn kattenallergie gaat gebruiken om de katten weg te doen? Het begint er wel op te lijken als je de vlog van vandaag kijkt.

16 likes

Wat ik niet snap is hij heeft altijd een kattenallergie gehad waarom hebben ze Sien dan genomen, toen woonden ze toch al samen?

4 likes

Nou in het shot daarna zat ie met Manis te knuffelen en dr te aaien dus denk dat als zijn allergie zo heftig is als zij doen geloven, dat hij haar niet zo zou aaien.

3 likes

lol ik had de complottheorie dat het allemaal één grote aanloop was om de katten weg te doen, niet verwacht dat het een staartje zou krijgen. Ik weiger te geloven dat ze echt de katten weg gaan doen namelijk.

2 likes

Vgm woonde ze ook al samen toen ze manis namen.

1 like

Beter dan hetzelfde doen en vervolgens forummers bashen x

35 likes

Ja, ze woonden toen in het appartement in Dh

2 likes

Doe even niet joh

3 likes

Serieus?

1 like

Dan kunnen ze haar beter laten inslapen…

2 likes

Hou es op joh.

4 likes

Wat is er aan de hand met Manis dan?