Beutyblogtopic XL #12

Het is maar een plattegrond toch die wordt gedeeld? Zij laat haar woning toch elke dag in de vlogs zien en er wordt geen locatie gedeeld toch, of zie ik iets over het hoofd wat ik misschien niet snap :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:?

2 likes

Algemene regel dat we hier niet speculeren of hints geven naar adressen van vloggers etc.

3 likes

Ohja, zo had ik er niet over nagedacht, beetje egoïstisch van mezelf :roll_eyes:
En als het forumregels zijn dan al helemaal, eigenlijk wel goed dat die er zijn.

2 likes

Ik zie het probleem ook niet hoor, er wordt hier elke dag opgemerkt dat ze benieuwd zijn naar hoe het huis in elkaar zit…
Wat voor slechte intenties kunnen hier aan zitten… je kunt er niks mee opzoeken volgens mij.

2 likes

Dat wist ik niet, maar het is al verwijderd :wink:

2 likes

Jawel.

3 likes

Het gaat niet om de intenties, het is gewoon raar en het mag niet, klaar.

2 likes

Nou raar zou ik het niet willen noemen. Ik weet het toevallig omdat ik zelf heb overwogen het te kopen en Mascha alles vrij duidelijk in beeld brengt. Je ziet op die plattegronden niet heel veel anders dan in de vlogs, maar aangezien er veel vroegen hoe het zat met de indeling zag ik hier geen kwaad in. Verkeerd ingeschat zo te zien :sweat_smile:

3 likes

Nja denk als je al een beetje goed kan googlen, je snel meer informatie vindt en dat lijkt me niet de bedoeling. Ik zeg niet dat mensen hier dat zullen doen, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen dus bij kan, dus ook mensen met slechte intenties

1 like

Dank voor het verwijderen @Sannes, het is inderdaad over de grens wat betreft het respecteren van privacy.

Tara (van Sereen) heeft er ook een Instagram post over gemaakt en ik vond het leuk aangepakt en ik zou ‘m op basis van haar post wel willen proberen :blush:.
Leuk hoe verschillende mensen zo’n campagne anders invullen.

1 like

De bank van Mas is wel een ultieme NIET chillbank. Dat past toch niet bij hem. Doet mij ook hieraan denken:

24 likes

Snap ook nog steeds niet hoe ze van zo’n mega chillbank in Den Haag naar dit gegaan zijn.

7 likes

Net de huisvideo van Mascha gekeken. Het is niet hoe ik mijn huis zou inrichten maar ik heb het idee dat zij er echt heel blij mee zijn, zonde dat ze zich dan zo moet/wil verdedigen.
Wat ik alleen wel heel gek vind (maar misschien is mijn perspectief niet kloppend) dat ze al 6 maanden de sleutel hebben en het huis is nog niet af (oa geen keuken).
In mijn omgeving ken ik vrienden met nieuwbouwhuizen die binnen 3 maanden er woonden incl keuken, badkamer en bestrating op de oprit.

3 likes

Zou het niet meespelen dat het onmogelijk is om aan aannemers te komen op dit moment? Daarnaast is de productie van veel dingen ontzettend vertraagd door corona, daar zullen zij ongetwijfeld ook last van gehad hebben

2 likes

Ik vind alle op maat gemaakte kasten wel echt prachtig. Als ik ooit het geld zou hebben… enige nadeel lijkt me dat je het niet echt mee kan verhuizen als je ooit weg zou gaan?

8 likes

Ja dat zou natuurlijk heel goed kunnen, al die aannemers zijn al aan het verbouwen in Ijburg 🥲

5 likes

Je kunt gewoon op afbeelding zoeken en het project is redelijk makkelijk te vinden. Heb zelf ook uit nieuwsgierigheid gekeken maar ik vind het openbaar posten op een forum wel een stap te ver. Vandaar ook de regels hier niets over te posten. Zou ik zelf ook geen fijn idee vinden dat mensen mijn huis ergens publiceren met allemaal info erbij wat voor duizenden mensen te zien is. (En dan ben ik nog niet eens een bekend persoon).

2 likes

Dit maakt de spon echt af hahaha love it

23 likes

Maar… Links is voor de kijker rechts toch? Ik kan het filmpje ff niet met geluid luisteren dus hoor niet wat ze zegt haha. Maar als ze hierin de fout gaat is dit classical massa, want tekst type je toch altijd na je story/reels pas? :sweat_smile:

Als mijn aanname klopt zou ik als merk niet happy zijn want dan is het net alsof er op het LINKEROOG in het filmpje dus niks zit :joy:

1 like