Ze schijnt dement te zijn
Haha tering over pesters gesproken
Als ze nu echt die katten wegdoen hoop ik dat ze eindelijk een keer commentaar krijgen hoor. Hoe praat je dit nog goed
En blijkbaar wonen ook mensen boven hun? En ze hebben een garage en een vooruin. Ik snap helemaal niks van hun huis.
Ik weet niet hoor maar jij hebt zelf je naam laten veranderen zodat je forummers āanoniemā kan bashen
In de comments stimuleren haar kijkers om de katten weg te doen, was eigenlijk opzoek naar tegenovergestelde berichten maar die zijn er niet :S
Ik snap er ook weinig van, maar bij sommige huizen ligt de achterkant lager dan de voorkant. Misschien dat het zij ook zoiets hebben? Dus dan lijken het van voren bijv. 2 verdiepingen maar zijn het er eigenlijk meer. Een beetje zoals bij dijkwoningen.
Ik ben net de laatste paar vlogs aan het terugkijken, maar oei dit is geen goede reclame voor de stylist en de kastenbouwer Hoe kan er zoveel mis gaan?!
Verkeerde kleur op Milaās muren, ongeveer elke inbouwkast is verkeerd ingemeten/gemaakt (speakers passen niet, gordijnen passen niet, verkeerde kleur deurtjes, makeup spiegel past niet in de tafel, in de slaapkamer is de kast verkeerd getekend en nu ineens zo diep dat je er bijna niet kan lopen, laat staan dat er een mega kleed past wat ze graag wilden), verkeerde ākachelvullingā. En nu wil Mascha de trap zwart verven maar die is toch splinternieuw?? Sowieso ben ik benieuwd hoe ze die spijl-gaten in de trap weg gaan werken als ze de trap niet gaan verven. Heeeeel gek allemaal.
Als je een kattenallergie hebt, dan kan het soms helpen om een tijd met dezelfde kat(ten) te zijn. Toen ik mijn kat kreeg was ik eerst ook allergisch, maar na een weekje was dat weg Dus ik hoop dat dat bij Gregor ook zo is, want dan hoeven ze de katjes niet weg te doen.
Zo werkt het eigenlijk niet. Nu heb je geen klachten die passen bij eenmalig blootstelling aan katten, maar word je chronisch blootgesteld aan die kat. Dan heb je wss minder klachten van een jeukende neus of ogen, niezen etc, maar eerder een voortdurende allergische reactie. Dan hebben mensen vaker wat mildere neusklachten maar eerder vermoeidheid en vooral bij mensen met andere luchtwegklachten zoals astma kan een chronische blootstelling echt een probleem zijn en astma volledig ontregelen. Geen idee of Greg astma heeft hoor.
Ooh, dan is het wachten op het moment dat de bovenburen te veel overlast geven zodat ze wel MOETEN verhuizen.
Klinken voor mij allemaal als dingen die erbij horen als je er zelf niet constant bovenop zit. Het is voor de meeste mensen (vooral in drukke tijden) schijnbaar best moeilijk om iets in een keer goed te doen precies hoe jij het in gedachten had.
Beetje zuur misschien maar heb zelf een huis gebouwd in eigen beheer, en je moest echt elke dag gaan checken en heel kritisch zijn, of het ging mis. (en dan nog gaat er van alles niet volgens afspraak) Zeker als je met meerdere partijen samenwerkt. In communicatie gaat snel iets mis. Bijna alles moet je vastleggen. En in hun geval wordt dat allemaal vast netjes en kosteloos opgelost, maar vaak is het ook nog voor eigen rekening of āmeerprijsā als er achteraf iets aangepast moet worden. Wel mee eens dat er bij hen over sommige dingen vooral meer nagedacht had kunnen worden om wat te voorkomen, zeker als je wellicht wat meer ervaring hebt hiermee zoals Gregor, maar ja dat weet je altijd pas achteraf.
Met een verbouwing gaan inderdaad altijd wel dingen mis. Maar als je alles uitbesteed (incl design en planning) dan zou ik er wel vanuit gaan dat er āiemand constant bovenop zitā. Volgens mij is dit allemaal niet Mascha & Gregors schuld, maar eerder van de partijen die dit zouden moeten regelen en coƶrdineren?
āMila weet heel goed dat Siem er niets van moet hebben dus ze blijft bij hem uit de buurtā halve seconde later loopt Mila naar Siem
Ik heb eergisteren op haar pride tweets gereageerd en uitgelegd waarom ik dacht dat veel mensen er over vielen. Daar reageerde ze heel goed op, ze zei dat ze het begreep en er over na ging denken hoe ze vaker openlijk de LGBT+ community kan steunen. Maar dat ze het ook lastig vindt omdat als ze er een video over maakt, ze waarschijnlijk alsnog een bak gezeik over zich heen krijgt. Wat ik ook wel kan begrijpen. Nou ja anyway ze denkt er dus wel over na en doet dus ook wel degelijk wat met tips/opbouwende kritiek die ze krijgt! Vond ik goed om te zien.
Zei ze niet Manies?
Ze zei manis
Oh sorry Manis
Was leuk geweest als ze Siem ketjap hadden genoemd
āāDokter Ketjapāā