Beutyblogtopic XL #12

Komen er ook nog neon letters op het gucci behang?

2 likes

Welke vlog is nou de goeie waarin je het interieur ziet? Heb die op beautygloss gekeken maar daarin zie je maar de helft

De laatste 4 op vloggloss zo’n beetje

:sparkles:Support small business:sparkles:

Iedereen zegt het, zij doet het. Echte influencer.

2 likes
1 like

Nee er komen neon letters boven het bed (dus op de tegel muur) maar ze moeten nog een leuke quote uitzoeken

Ik zie die render voor haar kamer en er staat “no one is you” in roze letters op het behang dus ik dacht dat daar misschien ook neon letters zouden gaan komen.

Dat wetenschappelijk onderzoek gaat ook gefilmd worden voor Beautygloss. En ze gaan ook haar hartslag meten. Maar Mascha zegt dat het niet ‘zwaar wetenschappelijk’ onderzoek is.

Ik denk nu eerder een Proefkonijnen wetenschappelijk onderzoek.

10 likes

Ja deze had ik gezien maar ik wil die lelijke slaapkamerkast zien! Ga de vlogs maar kijken dan

1 like

5 likes

Oh dat kan ook! Ook 2 open haarden dus waarom niet 2x neon letters

Oh wa erg

3 likes

Ik was ook verbaasd dat ze die lades die zo gek uitsteken als wasmand wilt gaan gebruiken.

8 likes

Volgens Mascha is het wel mis gegaan met die onderste kasten. Die hadden smaller moeten zijn (dus evenredig aan de buitenste kasten), maar niet aangegeven bij wie die fout lag

Ze wilde die kast nu als een inbouw- wasmand gebruiken. Op iedere plank een andere kleur/type was sorteren

3 likes

Lijkt wel een stukje voor het raam te staan?

2 likes

Ja voor zwart, wit, kleur en rood?? Hoezo rood apart, doen meer mensen dit?

3 likes

Dat is ook zo, daarom kunnen er nu ook geen gordijnen voor het raam hangen (hij had ook smaller gemoeten zodat de gordijnen als ze open zijn achter/naast de kast hangen)

Haha ja ik vond ook vreemd dat ze rood zo apart noemde. Ik moet zeggen dat ik elke kleur apart was, dus dat gedeelte snap ik, ik was zelfs grijs en zwart los van elkaar. Maar ik zou het niet zo apart sorteren. Maar ja ik heb ook geen waskast maar 1 wasmand

3 likes

Ik doe rood/roze. Maar daar heb ik dan ook vrij veel van😁

1 like

Ughhh zo zonde!!

2 likes