Ik vind het ook wel bijzonder dat Mascha rood blijkbaar apart wast, maar ik was dan ook alleen wit apart en doe de rest gewoon bij elkaar, dus ik ben misschien ook wel weer het andere uiterste.
Ik hoop/denk dat dit een sierhaard is die niet heet wordt… Anders is dit nog veel gevaarlijker voor Mila dan het ontbreken van een traphekje. Lekker omhoog klauteren zonder trapleuning met je handjes tegen een gloeiendhete kachel
Ik vind het eigenlijk niet zo’n ramp, die slaapkamer? De meeste slaapkamers bestaan alleen uit een bed en een kast. Verder doe je daar toch niet zo veel.
Ja.
Wit
Wit met kleur
Zwart
Grijs
Groen
Rood roze
Handdoeken
Beddengoed
Vaatdoeken
Spijkerbroeken
Ondergoed
Voor de modern family kijkers. Ik moet continue aan closets closets closets closets denken als ik die vlogs van de Foefs in Closet Ville kijk
Ik vind dit eigenlijk voor één kamer wel tof, die overdreven, karikatuur bordeelstijl. Maar goed, ik ben dan ook iemand die van gekleurd licht houdt. Vooral rood. Mijn moeder vraagt altijd hoeveel mannen er de afgelopen week hebben aangebeld.
En waar doe je blauw en geel dan bij?
Ik doe overigens handdoeken en schoonmaakdoekjes gewoon samen, die was ik heel heet.
Maar als je de kasten dan vergelijkt met de kasten die Monica heeft in haar huis. Dan vind ik die laatste toch echt een stuk mooier qua afwerking en plaatsing enz
Donkerblauw bij zwart.
Lichtblauw en geel heb ik niet.
Anders lichtblauw bij grijs en lichtgeel bij wit met patroon hahah
Super handig dat die vrouw die Mascha helpt om spullen te verkopen op Vinted plaatst dat je een kijkje moet nemen op haar account, maar haar account vervolgens nergens vernoemd… :’) haar Vinted accountnaam is ook niet hetzelfde als op Instagram.
Heb je dan niet ontzettend veel kleren?
Als ik moet wachten tot ik een was vol met spijkerbroeken heb of enkel zwarte was bijvoorbeeld… dan zijn we zoveel weken verder en heb ik geen kleren meer om aan te trekken?
Er staat een linkje in haar bio
OMG hier slist ze ook al zo met haar speeksel tijdens het praten. Zie 5:01
Al doet ze het nu wel erger dan in deze video tbh
Maar dat account verkoopt geen spullen van Mascha toch? Ik herken haar stijl iig niet
Nee… ik heb zelf eigenlijk bijna niks. Ja echt en dat voor een vrouw. Maar wel een peuter en partner. Dus was voor 3.
‘Potje ketsen?’ zou wel toepasselijk kunnen zijn voor de foefs
Dat was vanmiddag 100% nog niet. Naja, beter nu van wel haha
Dit lijkt mij ook totaal niet praktisch. Ipv planken waarop je de gedragen kleding dan netjes moet opvouwen, zou op precies die plek in de kast een soort bakken met een klep erboven toch veel handiger zijn.
Heb je voor alles speciaal wasmiddel? En wat voor wasmiddel gebruik je voor wit met kleur, wit of kleur (of universeel)?
Ik twijfel hier altijd over als ik iets wit-gestreepts was haha
Ik groepeer ook veel van de was, ook omdat ik eens heb gehoord dat de dikte(het gewicht van stof uitmaakt ofzo, ik weet niet of dat echt waar is maar ze zeiden dan dat als je een dun hemdje bijvoorbeeld wast met een jeans dat het dunne hemdje dan minder goed gewassen wordt omdat de dikke jeans meer wasmiddel/water dan gebruikt
Als ik het zo opschrijf lijkt het me wel onzin eigenlijk maar ik blijf het toch zo doen haha
Ik was gestreepte dingen vaak met beige en andere lichte kleuren dus doe dan kleur was middel, volgens mij zit in wit wasmiddel een beetje bleek dus dat zou dan je strepen kunnen bleken maar Miss is dat ook weer een onzin theorie geen idee haha