Hahaha bij die wit met kleur twijfel ik ook altijd maar meestal ga ik toch voor wit. Nee geen speciaal wasmiddel verder
Alleen zwart/wit/kleur en wol
Hahaha bij die wit met kleur twijfel ik ook altijd maar meestal ga ik toch voor wit. Nee geen speciaal wasmiddel verder
Alleen zwart/wit/kleur en wol
Ik weet niet of dat echt zo is maar ik zou dan ook denken dat het hempje door de dikke jeans extra gaat slijten
Dit doe ik ook en dat is heel normaal. Ik doe wit apart omdat ik daar speciaal wasmiddel voor heb en alle andere kleuren gewoon samen wassen.
Echt onnodig om elke kleur te scheiden ik heb nooit last van dat kleuren afgeven en bovendien gebeurt dat alleen de eerste keer als je iets wast (dus je zou bij nieuwe dingen eventueel apart kunnen doen). Echt zonde van het water en je tijd om kleuren apart te gaan wassen
Ik heb anders best veel kleding die nog steeds kleur afgeeft na tig keer wassen, aan de color catcher doekjes te zien die ik gebruik die er dan helemaal verkleurd uit komen.
Ja die doe ik bij elke was en die komen er eigenlijk altijd wel verkleurd uit!
Ik heb nog nooit kleuren apart gewassen en ik was pastel kleuren gerust met rood, blauw, zwart en spijkerbroeken en in al deze jaren heb ik echt precies 0 kleren gehad die verkleurd waren.
En ik gebruik ook geen color catcher
Dat er kleur op een color catcher doekje komt betekent niet per se dat er ook kleur op een ander kledingstuk komt. In die doekjes zitten bepaalde chemicaliën die kleurstoffen opnemen die anders gewoon in het water op zouden gaan.
Ik was alles samen, ook wit, en ik heb nooit verkleurde kleding.
Haha mijn lijstje exact😂 verder ben ik een totale chaoot maar de was, niet fucken met de was!
Ik was m’n cavia’s altijd apart, ik scheid ze op kleur.
Gaan ze daar niet dood van???
Als je ze in een gordijn rolt niet.
Awww dat koppie. Deze cavia is zich rot geschrokken van de plannen, hellepp
Ik las schijt
Nee die bovenste kun je in de droger doen met een paar drogerballen, dan is ie eerder droog maar ook kreukvrij!
Wit bij rood en wit bij zwart?
Ik doe dat ook. Letterlijk alles samen op 30 met een pod
Ja is toch slecht voor het milieu joh alles apart wassen. Wit wel apart anders wordt dat zo vaal.
Maarja Mascha heeft veel kleren dus dr wasmachine zit vast snel vol ;).
Ik vind t lastig om nu al te zeggen wat ik wel/niet ahndig of mooi vindt aan dr huis omdat het nog niet af is. Ben wel heel benieuwd!