" Zak per dag, liefst aan het begin van de werkdag innemen"
Ja alsof ze heel hard ging op een paar pillen ofzo
Zou ze meer or minder dan 5 minuten werk hebben aan deze fotoâs/stories?
Maar haar groeit toch niet zooo snel dat je na een maand opeens een volle bos hebt?
je bedoelt aan deze
campagne 
Of
internationale campagne 
Internationale campagne bij De Grachten 
Een potje biergist pillen van 2 euro doet net zoveel als die gummies. Wat een money grab weer.
Sowieso is het behoorlijk logisch dat haar haar een jaar na de bevalling begint terug te groeien. Dat is gewoon de
natuurâ:sparkles: , Mascha!
Zo gezond was het daar ook niet. Oa te dicht bij Schiphol met al die uitstoot.
Ja en ze wil geen veneta!!! En ze wil ook graag betaald worden als ze je product uit gaat proberen. De zon gaat niet voor niks op in huize beutyscene
Ik zie de noodzaak voor een vakbeweging voor beutybloggers
Dat powervrouwen diner toen 

Ik heb een paar dagen Mas dâr vlogs niet gezien en kijk nu die van vandaagâŠzitten ze weer in een ander huisje??? Nu een huisje in t bos. Ze zijn net 1 minuut verhuisd.
Ja maar dit hadden ze al maaaanden geleden geboekt hoor!
Zeg me dat dit een grap is
Ja maar ze was ook al JAREN niet meer op vakantie geweest he
Ik interpreteerde het als: werkding - onverwacht - gecancelled, nu slenteren door Amsterdam.
In vergelijking met Siberië is dat wel warm en ze is natuurlijk Russisch!!
Volgens mij zijn de foefjes sowieso geen hitte mensen, zie hun niet echt comfy zijn met 35 graden, bv veracamilla lijkt me ook geen hitte mens. Weet niet waarom maar ze geven me die indruk.
Gregor is ook een karikatuur van zichzelf he. Noor en Sander gaan weg en ze hebben het er over dat het zo gezellig was. Zegt foef âIk wil nog wel een ding zeggen⊠Dat IK de winnaar ben van pingpongen in 't Hartâ.