Wat is dit voor een doodskist 
Omg ik ga stuk, arme kerel gaat zichzelf ooit googlen en dan ziet ie dit 

Gelli barf
het is echt net tampie of een ander rembo en rembo figuur

Het slaat nu wel n beetje over naar āpestenā op uiterlijk he, ik zeg t alleen maar even.
Grekko de gecko
Hij lijkt hier net op een ouder aan wie je een grap verteld. Maar dat ze ipv gewoon lachen , je een wijze les gaan geven over het onderwerp van je grap.
Dit wil ik zien
Tja, misschien was hij deze dag gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt oid. Onverstaanbaar gemopper ergens rond 1:10 wanneer ze de trui gaat lenen. Rond 3:40 begint het met klagen over Maschaās tempo en gelijk daarna de mouwen irritatie. 
Het valt me nog mee dat ie niet miept over evt. make up vlekken op de truiā¦
Huh, hoe dat dan ook? Wisten ze toen nog niet dat ze een nieuwe tafel zouden krijgen?
Ik begin inmiddels wel medelijden met de foefjes te krijgen
Misschien dat ze op de bouwtekeningen gemeten hebben? Ik weet nog dat wij toen naar een bank hebben gekeken die volgens de bouwtekeningen in de woonkamer moest passen, maar toen ik het voor de zekerheid nog een keer ging nameten in het echt paste het helemaal niet, kwam echt een paar cm tekort. Plinten, verwarmingen, muur die een beetje scheef staat. Maar goed, als interieurontwerper mag ik hopen dat je met dit soort dingen eigenlijk wel rekening houdt.
Ik vermoed stiekem ook dat ze er zelf niet heel veel op hebben gezeten met veel tussentijdse checks ect. Logisch als je alles uitbesteed, maar gok dat dit ook voor een deel het gevolg is van liever lui dan moe
Ja maar je geeft toch iets uit handen zodat je niet constant zelf op dingen hoeft te letten? Ik zou zo ontzettend verdrietig zijn van dit alles. Echt een kut manier om zo je nieuwe huis in te gaan.
Ja! 
Ik denk inderdaad ook dat in dit geval de interieurontwerper verantwoordlijk is om te zorgen dat alles goed verloopt. Ze wisten zelf niet eens wat er allemaal gemaakt werd, dan lijkt me ook lastig om te controleren of het wel of niet goed gaat als je geen idee hebt wat ze nou eigenlijk doen.