Beutyblogtopic XL #12

Nee joh? En nooit iets verkleurd? Geen witte shirts die vaal worden of rood?

2 likes
Off topic

Ja, echt nooit iets dat afgeeft en witte shirts blijven gewoon wit. Ik doe voor de zekerheid wel nieuwe kleding een keer apart wassen, maar daarna alles samen. Ik woon samen en we hebben ook echt niet genoeg kleding om te wachten tot ik een volle was met een kleur heb.
Ik scheid mijn was op gewone kleding en kleding, vooral ondergoed, dat in de droger kan. Ik heb een wasdroogcombi, dus dan kan kan alles wat in de droger kan mooi blijven zitten.

1 like

Kijk uit met het te heet wassen van je cavia!!! Voor je het weet heb je een hamster :hamster:

28 likes

Nope! Misschien uiteindelijk wel, maar niet dat ik kan merken

1 like

Witte en lichte dingen zou ik wel apart doen maar gekleurd en zwart enzo bij elkaar kan gewoon! Ik had laatst per ongeluk een wit shirt bij de donkere was meegedaan en die was toen wel grijs geworden dus daar pas ik mee op. :sweat_smile: Ik draai altijd twee soorten wassen: wit met lichte kleuren (pastel enzo), en zwart met donkerdere kleuren. Gaat prima!

4 likes

Ja dat had ik ook laatst weer een keer per ongeluk. Wit shirtje was helemaal grauw geworden, terwijl het bij dingen zat die al meerdere keren gewassen waren. Ik snap dan ook niet dat mensen wit bij andere kleuren (vooral zwart) wassen en dat het dan gewoon mooi fris blijft?

4 likes

De comments onder de instapost van Mascha zijn echt savage. Niemand trapt blijkbaar meer in: mensen dm’en mij continu over…

25 likes

Ik vraag mij ook af sinds wanneer zij zoveel met “spon” doet. Het is niet zoveel als Laura Ponticorvo, en waarschijnlijk doet ze het al heel lang. Maar ik had bij haar altijd het idee dat ze amper spon-posts deed?

1 like

Hahaha!! Please don’t hold back :joy:

62 likes

Haha ja heerlijk, 2 van de 39 comments zijn maar positief/naïef de rest allemaal kritisch.

6 likes

Ik vond die story vanochtend ook heel ongeloofwaardig. Dan filmt ze zichzelf en je kijkt zo op een kale plek midden in haar scheiding. Kan ze natuurlijk niks aan doen maar moet je dan reclame maken voor haar pillen en zeggen dat mensen je vragen naar je volle haar

81 likes

3 gummies per dag? Jeejz Louise
Goed voor de verkoopcijfers

3 likes

Vond dat sexy knabbelen op die gummy ook echt cringy :cry:

33 likes

Ze heeft trouwens die tekst bij de foto met Noor aangepast naar;

Al 1,5 jaar niet meer in het buitenland geweest ipv al jaren hahaha

1 like

Leuk recept maar ik heb deze gummies niet, kan het ook met winegums???

16 likes

Met genoeg van deze ga ik ook denken dat ze helpen voor voller haar:

14 likes

" Zak per dag, liefst aan het begin van de werkdag innemen"

4 likes

Ja alsof ze heel hard ging op een paar pillen ofzo

1 like

Zou ze meer or minder dan 5 minuten werk hebben aan deze foto’s/stories?

6 likes

Maar haar groeit toch niet zooo snel dat je na een maand opeens een volle bos hebt?

1 like