je bedoelt aan deze campagne
Of internationale campagne
Internationale campagne bij De Grachten
Een potje biergist pillen van 2 euro doet net zoveel als die gummies. Wat een money grab weer.
Sowieso is het behoorlijk logisch dat haar haar een jaar na de bevalling begint terug te groeien. Dat is gewoon de natuur:sparkles: , Mascha!
Zo gezond was het daar ook niet. Oa te dicht bij Schiphol met al die uitstoot.
Ja en ze wil geen veneta!!! En ze wil ook graag betaald worden als ze je product uit gaat proberen. De zon gaat niet voor niks op in huize beutyscene
Ik zie de noodzaak voor een vakbeweging voor beutybloggers
Dat powervrouwen diner toen
Ik heb een paar dagen Mas d’r vlogs niet gezien en kijk nu die van vandaag…zitten ze weer in een ander huisje??? Nu een huisje in t bos. Ze zijn net 1 minuut verhuisd.
Ja maar dit hadden ze al maaaanden geleden geboekt hoor!
Zeg me dat dit een grap is
Ja maar ze was ook al JAREN niet meer op vakantie geweest he
Ik interpreteerde het als: werkding - onverwacht - gecancelled, nu slenteren door Amsterdam.
In vergelijking met Siberië is dat wel warm en ze is natuurlijk Russisch!!
Volgens mij zijn de foefjes sowieso geen hitte mensen, zie hun niet echt comfy zijn met 35 graden, bv veracamilla lijkt me ook geen hitte mens. Weet niet waarom maar ze geven me die indruk.
Gregor is ook een karikatuur van zichzelf he. Noor en Sander gaan weg en ze hebben het er over dat het zo gezellig was. Zegt foef “Ik wil nog wel een ding zeggen… Dat IK de winnaar ben van pingpongen in 't Hart”.
Voor mijn gevoel zijn Mascha en Gregor zo vaak ziek (vooral met kotsen haha). Is dat de realiteit als je een kind hebt?
Edit 1: Heb trouwens wel medelijden met Mascha want volgens mij zat er in hun huisje geen wc en moest ze ergens naar een ander hokje. Echt niet chill als je ziek bent
Edit 2: En natuurlijk denken minions in de reacties meteen dat ze zwanger is
Het is een heel bijzondere vent. Ik keek vanochtend een vlog terug van Mascha en Gregor in Stockholm. Greg is niet blij dat Mascha zijn trui leent en vervolgens de mouwen oprolt — in plaats van dat hij dat op een normale manier communiceert reageert hij met fel snauwen 🥲 ik kan door dat gedrag zijn mierzoete “moppie, schatje, lieverdje toch” niet meer serieus nemen. Forever scarred door de aardbeien plukken video.
ik vind dit veel te grappig - stapelbed in Mila’s ondergrondse kamer it is
Ik vind het ook bijzonder hoe Mascha tegen hem op kijkt en het allemaal maar normaal lijkt te vinden. Ook dat ze vandaag weer zegt dat hij iemand is die “z’n hele leven, tot z’n 18e, heeft gekampeerd” en dat ie daarom wel weet wat je mee moet nemen. Hij is 34, het feit dat ie vroeger met z’n ouders ging kamperen maakt hem geen kampeerexpert.