Beutyblogtopic XL #12

Ik heb ook mijn hele jeugd gekampeerd maar als je mij nu samen met een tent in het bos zou zetten zou het er zo uitzien:

image

image

54 likes

Of een mancave vakantiehuis voor grefoef en een beutypinkyfluffy vakantiehuis voor mascha en dan slaapt de baby in de badkamer. En vakantiehuis voor dokter siem en manies want gregor is allergisch

10 likes

Elk onbenullig ding dat hij doet moet opgehemeld worden. Hij kan de beste pancakes maken en de beste koekjes en hij heeft de beste humor en iedereen vind hem hilarisch en iedereen vind alles geweldig wat hij doet, aldus Mascha. En als ze zoiets zegt zie je hem er bij zitten met z’n bek van “Jep, klopt!”.

28 likes

Dan kan Mila tenminste wel vanuit haar bed naar buiten kijken :ok_hand:

15 likes

Wat is dit voor een doodskist :scream:

15 likes

Omg ik ga stuk, arme kerel gaat zichzelf ooit googlen en dan ziet ie dit :sob::sob:

4 likes

Nee nee nee als hij zichzelf googlet ziet hij dit

75 likes

Gelli barf

6 likes

het is echt net tampie of een ander rembo en rembo figuur

26 likes

@Tampie !!!

4 likes

Het slaat nu wel n beetje over naar “pesten” op uiterlijk he, ik zeg t alleen maar even.

45 likes

Grekko de gecko

2 likes

Hij lijkt hier net op een ouder aan wie je een grap verteld. Maar dat ze ipv gewoon lachen , je een wijze les gaan geven over het onderwerp van je grap.

12 likes

Dit wil ik zien

2 likes

Tja, misschien was hij deze dag gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt oid. Onverstaanbaar gemopper ergens rond 1:10 wanneer ze de trui gaat lenen. Rond 3:40 begint het met klagen over Mascha’s tempo en gelijk daarna de mouwen irritatie. :sweat_smile:

5 likes

Het valt me nog mee dat ie niet miept over evt. make up vlekken op de trui…

2 likes

Huh, hoe dat dan ook? Wisten ze toen nog niet dat ze een nieuwe tafel zouden krijgen?

1 like

Ik begin inmiddels wel medelijden met de foefjes te krijgen

23 likes

Misschien dat ze op de bouwtekeningen gemeten hebben? Ik weet nog dat wij toen naar een bank hebben gekeken die volgens de bouwtekeningen in de woonkamer moest passen, maar toen ik het voor de zekerheid nog een keer ging nameten in het echt paste het helemaal niet, kwam echt een paar cm tekort. Plinten, verwarmingen, muur die een beetje scheef staat. Maar goed, als interieurontwerper mag ik hopen dat je met dit soort dingen eigenlijk wel rekening houdt.

6 likes

Ik vermoed stiekem ook dat ze er zelf niet heel veel op hebben gezeten met veel tussentijdse checks ect. Logisch als je alles uitbesteed, maar gok dat dit ook voor een deel het gevolg is van liever lui dan moe

1 like