Beutyblogtopic XL #12

Ja maar je geeft toch iets uit handen zodat je niet constant zelf op dingen hoeft te letten? Ik zou zo ontzettend verdrietig zijn van dit alles. Echt een kut manier om zo je nieuwe huis in te gaan.

56 likes

Ja! :grimacing:

Ik denk inderdaad ook dat in dit geval de interieurontwerper verantwoordlijk is om te zorgen dat alles goed verloopt. Ze wisten zelf niet eens wat er allemaal gemaakt werd, dan lijkt me ook lastig om te controleren of het wel of niet goed gaat als je geen idee hebt wat ze nou eigenlijk doen.

7 likes

Ik heb Cynthia een hele tijd geleden ontvolgd omdat ik me teveel irriteerde, maar ik ging net even op haar insta kijken en ik moet zeggen: ze ziet er echt goed uit! Ze straalt veel meer dan eerst + ik vind haar outfits ook erg leuk

23 likes

Ze hebben heus wel aan Mila gedacht, dit is haar speelhoekje:

24 likes

Volgens mij is dit meer vanuit de foefs zelf fout gegaan. Zoals ik het begreep zouden er eerst 2 kasten komen en dan zou die perfect passen maar eijerkamp had de foefs aangeraden maar 1 kast te nemen terwijl de interieurdesigner er 2 heeft getekend. Uiteindelijk zijn de kussens dus ingemeten op 2 kasten en hebben ze er maar 1 genomen.

3 likes

Hebben ze niet gewoon een interieurontwerper gekozen met veel te weinig ervaring? Als ik het goed begrijp hebben ze toch iemand gekozen op basis van hoe de instagram eruit ziet? Of is diegene alleen voor de kleurtjes en de meubels en hebben ze zelf nog een kastenbouwer gezocht? Wie heeft al het meetwerk gedaan?! Zo veel vragen (en laat ons weten wie die kastenbouwer is want dan hoeft niemand die meer in dienst te nemen).

16 likes

Waarom hebben ze niet gewoon die interieurontwerpers genomen die Josh ook inhuurt ?

3 likes

Das te beige

3 likes

Nou ja, als iemand die nooit verbouwd heeft zou ik ook iets hebben van ‘trust the process’ ofzo. Zo’n verbouwing is best stressvol altijd. Daarom koop je het af zodat iemand anders het doet. Die vrouw heeft gewoon mediocre geleverd.

3 likes

De foefjes hebben veel geld maar ik denk niet zĂł veel geld

5 likes

Ja zo heb ik dit ook begrepen inderdaad!

——
Wel echt een heerlijk ruimtelijk speelhoekje voor Mila waar ze aan kan zitten. Zo lekker tussen de eettafel gefrut met een stoeltje. (Hoe past dat uberhaupt). :yum:

5 likes

Ik snap hier echt niks van. Want eigenlijk zou er dus op het speelplekje van Mila een marmeren kast komen? Dan was er dus in eerste instantie geen sprake van een speelplekje toch?
In welke volgorde is dit gegaan? Want die onderste bak kan er wel helemaal uitgerold zodat Mila het als bureau kan gebruiken
 Dus dat moet (door de interieurstyliste??) bedacht zijn nadat de foefs de 2e marmeren kast hebben gecanceld.
Waarom hebben ze de kussens dan niet laten stoppen waar de rolbak begint, nu is het zo lelijk net niet passend allemaal.

1 like

Hun voordeur komt meteen uit bij de eettafel toch? Er is geen hal ofzo. En dan steekt de meterkast een stukje uit. Waar is de wc? Dit is weer zo’n “huh hoe zit dat huis in hemelsnaam in elkaar”

4 likes

Niet letterlijk zoals jij het beschrijft. Die marmeren kasten zouden komen op dat houten deel, zo heb ik het begrepen iig. Want die andere kast word ook gewoon op zo’n rolkast geplaatst.

2 likes

Beneden? (Denk ik)

2 likes

Die kasten zouden helemaal links komen. Daar komt er nu dus maar 1. En helemaal rechts zit dan het speelhoekje.

1 like

Nee inderdaad, zij zijn het arme gezin bij steenrijk straatarm.

9 likes

Haha inderdaad :stuck_out_tongue_winking_eye: nee maar zonder dollen, de foefjes zijn bovengemiddeld rijk, maar ik denk nog niet level Josh en Nick rijk, haha

2 likes

Even los van dit huis, maar ik had voor dit forum nog nooit van een eigen speelhoekje voor kinderen gehoord, heb je dat echt nodig dan? Alle kinderen die ik ken spelen gewoon met wat speelgoed in de woonkamer en moeten dat aan het einde van de dag opruimen, of spelen op hun eigen kamer met hun speelgoed daar en moeten dat ook opruimen.

16 likes