Vind dit persoonlijk te ver gaan van Bol. Getuigt van weinig professionaliteit. Stop trying to be the cool kid, Bol. Komt een beetje wanhopig over zo.
Woooooooooooooooooow
ik snap niet helemaal wat er not done is, please enlighten me!
Ja ik ook niet?
Zoals ik het begrijp, nemen ze het werk van een influencer een beetje in de zeik. Een paar uur inplannen voor het maken van een social post, de dag erna âeven bijkomen hoorâ als in pfoe pfoe wat een zware baan heb ik
Dit komt toch over alsof Maacha werkelijk waar geen reet doet? Hahaha met dutjestijd en een nieuw woord bedenken (minty, floofy)
Ik dacht hoe erg kan het zijn
Maar bolcom reageert dus letterlijk op ELKE comment en âbeloontâ Ă©lke âgrapâ met aandacht.
Idd echt een monster gecreëerd.
Ze zijn âvakantiehuisje boekenâ vergeten
Ja en daarbij heeft bol een samenwerkingsovereenkomst met haar. Of er nou een linkje wel of niet goed wordt doorgegeven of over genomen, dit is gewoon een rare post + het gaat zo waarschijnlijk niet meer sales opleveren. Ik zou als buitenstaander nu niet denken hey leuke/handige planner. Terwijl met eentje die met fake normale afspraken is ingevuld juist wel. Dus ze benadelen haar waarschijnlijk ook nog eens financieel met zo een post.
Hmm tja anderzijds, hoe fictief is ie nu eigenlijk ingevuld? Denk dat t aardig overeenkomt met wat er daadwerkelijk in masha haar planner staat.
Ik begin een hekel te hebben aan de naam Gerda
Denk je echt dat Mascha in haar planner zet dat ze ââff moet bijkomen hoorââ, ââgenieten van hoe de post over de planner viral gaat?ââ of ââeen nieuw woord verzinnenââ?
Ja dat wel. Maar ik denk dat Mascha wel breder in zet dan dat alleen haar volgers haar planner kopen, anders zou ze het alleen in eigen beheer verkopen. En nu verkoopt ze oa via bol en andere webshops.
Als een vriendin van mij dit zou zien die op zoek is naar een planner maar geen idee heeft wie Mascha is, die zou dan kunnen denken mmm laat maar. Terwijl ze met een normaal ingevulde planning foto zou denken hey handig.
(Toevallig heeft net een vriendin van mij de planner gekocht via een andere webshop en ze had geen idee wie mascha was maar meer hey handige planner)
Hahah ik denk dat sowieso iemand van hier bij de marketing afdeling van bol werkt. Well played
Ik wou hem ook komen posten. Gahahah
Nee joh dan stond erin:
- gordijnen wassen
- cavia-begrafenis
- veenmollenjacht
Bol is echt heel trots op hun social media plan en de webcare van âGerdaâ. Ik was een keer bij een online congres waar ze er een praatje over hielden. Ben ze toen gaan volgen maar snel weer ontvolgd want vind het 9 van de 10 keer niet grappig.
Staat zeker onder de vergoedingen dat je een Mascha planner krijgt om je werk te kunnen uitvoeren.
Wel props voor Macha dat ze er geen stage van maakt. Lijkt me ook verstandig, maar zie je toch vaak genoeg.
En eerlijk, daarom vind ik die reclame van Bol wel laag. Blijkbaar heeft ze financieel haar zaken goed op orde. Lekker makkelijk om haar dan als een dom kindvrouwtje weg te zetten. Of doen ze dat ook bij mannelijke YouTubers?