Ja, je hoeft ook geen speelhoekje ingebouwd te hebben want hoe lang spelen kinderen nu echt? Tot 7-8 jaar? Daarna is het op de kamer gamen.
(Ik heb geen kinderen)
Ja, je hoeft ook geen speelhoekje ingebouwd te hebben want hoe lang spelen kinderen nu echt? Tot 7-8 jaar? Daarna is het op de kamer gamen.
(Ik heb geen kinderen)
Een vriendinnetje vroeger had 1m2 tegel in de woonkamer waar ze op mocht spelen en verder mocht haar speelgoed nergens komen, haar moeder kreeg een hartverzakking toen ze bij mij thuis kwam en de hele woonkamer bezaaid lag met speelgoed. Dus sommige mensen vinden dat ze een speelhoekje nodig hebben.
Dat hele idee van een speelhoekje voor je kind klinkt heel leuk, maar uiteindelijk belandt alles toch door de hele kamer #eigenervaring
Ik weet nog dat vriendinnen van vroeger echt een aparte speelkamer hadden. Ik vond dat toen altijd zooooo fancy. Een aparte kamer voor al je speelgoed! Maar eerlijk, het is helemaal niet leuk. Vooral op jonge leeftijd is het veel leuker om een beetje in de buurt van je ouders te spelen en niet in een aparte kamer of specifieke hoek.
Ze is veel afgevallen volgens mij.
Ik snap niet wat haar leuke outfits en eventuele afvallen te maken heeft met haar nu wel leuk vinden terwijl ze je vroeger irriteerde.
Maar ze zegt toch niet dat ze haar nu wel leuk vindt? Alleen dat ze meer straalt op haar foto’s.
Ze zegt enkel dat ze er goed uit ziet, niet dat ze haar nu wel leuk vind😂
Ik speelde volgens mijn ouders nooit op mijn eigen kamer - ook niet toen ik ouder was - of speelhoekje; altijd in de woonkamer / tuin. Denk dat zoiets in theorie leuker en makkelijker klinkt (al het speegoed op 1 plek) dan de praktijk.
Het is misschien al besproken maar ik zag net Lotte’s vlog.
Lijkt me heel zwaar om deze beslissing te nemen na zo’n lange relatie, net samen een huis gekocht. Lijkt me ook lastig om dan tijdelijk nog samen te wonen, niet evident.
Dit is inderdaad al uitgebreid besproken!
We hebben een speelkamer. Superhandig, want het speelgoed dat zich (uiteraard) alsnog door de woonkamer en keuken verspreidt smijten we aan het einde van de dag gewoon die kamer in.
Beter voor onze gemoedsrust dan dat het door de hele kamer ligt. Spelen doen ze alsnog wel overal trouwens. Maar goed, ligt ook gewoon aan de indeling van je huis of je dat al dan niet kan/wil hebben.
Ik vind dat Mascha een pixie cut wel staat eigenlijk!
Ja, heel leuk! En omg haar boobs in deze foto, mega jaloers op.
Huh dat is toch normaal bij een salon dat ze even vragen naar de intensiteit van de massage en waar je eventueel last van hebt? Ze brengt het weer alsof het de uitvinding van de eeuw is.
Ik moest lachen om STD Release. Vrij vertaald “LAAT DE SOA LOS!!!”.
Ik had toch een andere afkorting gekozen voor mijn handle op insta.
Edit: oke daar doelde jij dan weer niet op haha.
Misschien is ze altijd naar salons gegaan waar ze bij binnenkomst elke vorm van zeggenschap over haar lichaam afdraagt. We weten het niet
Hahahah 100% dat diegene niet weet dat STD staat voor soa