Ik moest lachen om STD Release. Vrij vertaald “LAAT DE SOA LOS!!!”.
Ik had toch een andere afkorting gekozen voor mijn handle op insta.
Edit: oke daar doelde jij dan weer niet op haha.
Ik moest lachen om STD Release. Vrij vertaald “LAAT DE SOA LOS!!!”.
Ik had toch een andere afkorting gekozen voor mijn handle op insta.
Edit: oke daar doelde jij dan weer niet op haha.
Misschien is ze altijd naar salons gegaan waar ze bij binnenkomst elke vorm van zeggenschap over haar lichaam afdraagt. We weten het niet
Hahahah 100% dat diegene niet weet dat STD staat voor soa
Ik kon het niet laten en heb ze een DM gestuurd
Haha oh wat erg. Dit krijg je van dat hippe gedoe om klinkers weg te laten😂
Benieuwd of ze reageren!
Nee, maar love the boobs
Ik snapte de slierterige gaten haarlook niet maar toen zag ik wie er voor verantwoordelijk was en toen dacht ik “Ohja”. Als t 100% aan dat mens had gelegen had Mascha tijdens d’r bruiloft volgens mij ook een “wild B Academy” kapsel.
Doet me denken aan
Of aan
Hallo boppers
Nog erger dan Masseer Meneer dat ik gisteren ergens las.
Mas in d’r nieuwe video. “Kijk nu naar links en wat zie je? Besef daar wat over”.
Ik kijk naar links:
Besef: Tijd om m’n muur te soppen.
Mascha krijgt in die Q&A een vraag over wat ze er van vindt dat de cijfers op beutygloss lager zijn, komt door de zomervakantie blabla en daarna zegt ze “het kan ook zijn dat je te veel van dat soort video’s maakt” ja wat dacht je van die 4728274 opruimvideo’s van je bijvoorbeeld. 🥲
Kunnen we het dan ook nog heel even hebben over haar benen?!
Vind dit eerlijk gezegd nog wel mee vallen? Ze hebben het er gewoon over hoeveel dozen ze hadden/hebben en hoeveel er inmiddels al weg zijn. Vind hem in deze niet heel kattig overkomen eigenlijk
Tot nu toe nog niet
Moest even 2 keer lezen, maar Massa die op zoek is naar een PA Staat in haar stories op insta
Wel fijn, kan die spiegels voor haar gaan kopen.
Vind het eigenlijk wel een goed idee voor Mascha. Ze is niet echt goed in plannen, waarom daar geen hulp bijvragen als je het kan betalen? Zou ook lekker alles laten uitbesteden als het kon.
Iemand die helpt met plannen en opruimen en organizen. Naja wél chill als je daar iemand voor kan inhuren