Beutyblogtopic XL #12

Ze heeft het een hele tijd met Makkie en die andere dame natuurlijk ook soort-van gehad. Dat begon geloof ik in een van beide gevallen wel als stages, maar denk wel dat ze alles toen een stukje beter organiseerde.

1 like

Ik denk ook dat het beter voor haar is om iemand in te huren, het lijkt wel of ze continu on edge is. Als ik dan die story’s zie van insta en reacties op YT

Ik denk eerder dat Mascha wel van plannen houdt door zaken op te schrijven, alleen kan ze niet een realistische planning maken
 Of zich er toe te zetten op een of andere manier

2 likes

Dan heeft ze meer tijd, komen er dan eindelijk ook kwalitatief betere video’s?

Nee, tuurlijk niet.

16 likes

Helaas leven we in een realiteit waar een beetje moeite doen niet beloond word dus het is ontzettend makkelijk om voor gemak te kiezen als je die privilege hebt. We vinden het bijvoorbeeld allemaal kut dat Jeff Bezos met z’n piemelschip de ruimte in gaat maar het gebruik van Amazon services stijgt enorm. :woman_shrugging:t2:

3 likes

Ik kreeg deze ad op mijn Instagram van bol

107 likes

Haha wow, zou ze hier toestemming voor hebben gegeven?

9 likes

Hoop ‘t want ik vind het op het randje. Je moet flink wat zelfspot hebben om dit te waarderen

12 likes

Dit vind ik behoorlijk neigen richting niet ok als een zakelijke partner/samenwerking dit zo neer zet. Ik kan mij haast niet voorstellen dat dit in overleg is gegaan. En al die bol marketing mensen denken natuurlijk hi ha ho zo hilarisch

13 likes

Vind dit persoonlijk te ver gaan van Bol. Getuigt van weinig professionaliteit. Stop trying to be the cool kid, Bol. Komt een beetje wanhopig over zo.

5 likes

Woooooooooooooooooow

ik snap niet helemaal wat er not done is, please enlighten me!

23 likes

Ja ik ook niet?

3 likes

Zoals ik het begrijp, nemen ze het werk van een influencer een beetje in de zeik. Een paar uur inplannen voor het maken van een social post, de dag erna ‘even bijkomen hoor’ als in pfoe pfoe wat een zware baan heb ik

4 likes

Dit komt toch over alsof Maacha werkelijk waar geen reet doet? Hahaha met dutjestijd en een nieuw woord bedenken (minty, floofy)

5 likes

Ik dacht hoe erg kan het zijn

Maar bolcom reageert dus letterlijk op ELKE comment en ‘beloont’ Ă©lke ‘grap’ met aandacht.

Idd echt een monster gecreëerd.

9 likes

Ze zijn ‘vakantiehuisje boeken’ vergeten

1 like

Ja en daarbij heeft bol een samenwerkingsovereenkomst met haar. Of er nou een linkje wel of niet goed wordt doorgegeven of over genomen, dit is gewoon een rare post + het gaat zo waarschijnlijk niet meer sales opleveren. Ik zou als buitenstaander nu niet denken hey leuke/handige planner. Terwijl met eentje die met fake normale afspraken is ingevuld juist wel. Dus ze benadelen haar waarschijnlijk ook nog eens financieel met zo een post.

10 likes

Hmm tja anderzijds, hoe fictief is ie nu eigenlijk ingevuld? Denk dat t aardig overeenkomt met wat er daadwerkelijk in masha haar planner staat.

16 likes

Ik begin een hekel te hebben aan de naam Gerda

3 likes

Denk je echt dat Mascha in haar planner zet dat ze ‘‘ff moet bijkomen hoor’’, ‘‘genieten van hoe de post over de planner viral gaat?’’ of ‘‘een nieuw woord verzinnen’’?

1 like