Behalve dat ze dat board haast niet omhoog getakeld krijgen dan 
Wauw ze hebben gewoon een intro geschreven en haar hele tekst erbij geplakt
Als ik geen werk had lijkt het me best een chille baan, ik vind administratie en allerhande klusjes doen altijd wel leuk (behalve als het voor mezelf is). Enige voorwaarde is dat ik niet in beeld wil en anoniem wil blijven, dus als je daar een hele dag in huis zit lijkt het me wel lastig filmen. 
Maar mensen moeten dus solliciteren op een âechte baanâ via haarâŠDM? Geen emailadres waar je je motivatie en CV naartoe kan sturen? 
Ik ben benieuwd hoe snel je als werknemer gillend gek wordt als je voor The Foefs werkt. Het lijkt mij ook zoân schizofrene situatie. Je hangt continu rond in hun huis en zal wel een soort onderdeel van het gezin worden/ vriendschap gaan voelen maar vervolgens krijg je betaald en moet je wel rotklusjes doen. Mijn moeder âheeftâ een schoonmaakster/ betaalt iemand om te poetsen en voor haar gaat dit allemaal op maar zij is er maar 2 uurtjes per week. The Foets zoeken iemand voor 3 dagen!!! Wojow
Het is wel intens denk ik, zeker zo bij iemand thuis. Snap niet dat ze dat zelf fijn vinden. Dan kan ze overdag niet meer mee dutjes doen enzo lijkt me?
Of gewoon wel schaamteloos chillenâŠ
Ik krijg er een beetje zon huisvriendin vibes bij wat je wel eens ziet op tv. Heb altijd het idee dat dat een verkapte hulp in huis is.
nee die zijn net weg gegaan toen de inbouwkasten klaar waren
Ik moest ook denken aan de huisvriendin van Jessica Simpson in Newlyweds. 
Volgens mij heeft Mascha reels ontdekt.
Omdat (zo stel ik het mij voor) de toekomstige P.A. zich soms de huisvriendin voelt soms de oppas en soms gewoon de loonslaaf.
Schizofrenie heeft er verder naar weinig mee te maken. Het is een uitdrukking.
I donât get it.
Nee dat is het stigma, het wordt of negatief gebruikt of onderkend.
Hoe bedoel je dit? Dus door het in bovenstaande context te gebruiken, wordt het stigma opgeheven; of juist benadrukt?
Bedoel je mijn screenshot of Max zijn reactie? Ik denk dat Max bedoelt dat ze allemaal producten in die filmpjes gebruikt zonder dat het een advertentie is waar de merken voor moeten betalen oid?
Ik vond het zelf een gekke reactie, onprofessioneel ook maargoed
Ik snap de hele context niet omdat het een screenshot is van een filmpje, maar die heb ik nu gezien dus nu snap ik t wel:p
Wat is daar onprofessioneel aan? Is maar wat je grappig vindt uiteraard, maar volgens mij gaat het de helft van de tijd hier over de spon van influencers. Hoezo mogen ze daar zelf niet mee spotten?
Max moet echt constant een âgrappigeâ opmerking maken
Oja ze mogen er zeker mee spotten hoor, maar vind zijn opmerking gewoon gek, voor een âmanagerâ. Komt misschien ook omdat ik hem sinds dat boek sowieso een beetje gek vind haha.
Vind die filmpjes van Mascha verder wel leuk trouwens
Benadrukt, het negatieve (voor) oordeel zit er nog echt in