Beutyblogtopic XL #12

Ja dat wel. Maar ik denk dat Mascha wel breder in zet dan dat alleen haar volgers haar planner kopen, anders zou ze het alleen in eigen beheer verkopen. En nu verkoopt ze oa via bol en andere webshops.

Als een vriendin van mij dit zou zien die op zoek is naar een planner maar geen idee heeft wie Mascha is, die zou dan kunnen denken mmm laat maar. Terwijl ze met een normaal ingevulde planning foto zou denken hey handig.
(Toevallig heeft net een vriendin van mij de planner gekocht via een andere webshop en ze had geen idee wie mascha was maar meer hey handige planner)

1 like

Blijkbaar kan ze de grap waarderen :woman_shrugging:t2:

17 likes

Hahah ik denk dat sowieso iemand van hier bij de marketing afdeling van bol werkt. Well played

15 likes

Ik wou hem ook komen posten. Gahahah

1 like

Nee joh dan stond erin:

• gordijnen wassen
  • cavia-begrafenis
  • veenmollenjacht
34 likes

Bol is echt heel trots op hun social media plan en de webcare van ‘Gerda’. Ik was een keer bij een online congres waar ze er een praatje over hielden. Ben ze toen gaan volgen maar snel weer ontvolgd want vind het 9 van de 10 keer niet grappig.

14 likes

Staat zeker onder de vergoedingen dat je een Mascha planner krijgt om je werk te kunnen uitvoeren.

4 likes

Wel props voor Macha dat ze er geen stage van maakt. Lijkt me ook verstandig, maar zie je toch vaak genoeg.

En eerlijk, daarom vind ik die reclame van Bol wel laag. Blijkbaar heeft ze financieel haar zaken goed op orde. Lekker makkelijk om haar dan als een dom kindvrouwtje weg te zetten. Of doen ze dat ook bij mannelijke YouTubers?

25 likes

Wat wordt de werkplek van de PA in het huis? Krom gebogen aan de eetkamertafel of aan Mascha’s beautytafel? Ik zou dat zo bij iemand in huis werken toch niet zo chill vinden. Vooral dat als je ‘s ochtends op je werk aankomt en Gregor nog snel een gesponsorde badjas over zijn onderbroek aan moet trekken.

44 likes

Volgens mij is je werkgever verplicht om een goede werkplek voor je te regelen volgens de arbowet, toch? Denk niet dat een kussen op een bankje achter de keukentafel daarvoor voldoende is.

9 likes

Ik vat die bol.com-reclame helemaal niet zo ernstig op als de rest hier? :sweat_smile: Flauw is het wel, maar wel in de stijl van bol.

52 likes

Ze heeft toch een compleet kantoor boven? Waarom er van uitgaan dat ze de PA weg gaan stoppen in een ellendig hoekje. Als je er geen zin in hebt om bij iemand thuis te werken dan solliciteer je lekker niet toch @Avocadotoast ?

Ze gaat iemand gewoon betalen en diegene gaat dit toch zelf willen. Er zijn heel wat mensen die onder veel ellendigere omstandigheden werken in dit land. Het is niet alsof Macha 8 Bulgaren op stapelbedden wil vestigen in Mila’s kamer en ze dan elke dag van 5 tot 5 laat beulen.

83 likes

Die angst dat iemand gaat profiteren van haar bekendheid schijnt ook wel weer subtiel door

13 likes

Dit is wel een hele overdreven reactie. Ik suggereer nergens dat ze haar PA zou behandelen als een of andere Bulgaar. Ik zeg alleen dat ze verplicht is dan ook een redelijke werkplek te regelen, dat dat lang niet overal gebeurt staat er volgens mij los van.

1 like

Nee toch want dit heeft niks met Mascha te maken?

1 like

Absoluut en het lijkt me eigenlijk een hele leuke baan! Afwisseling en geen standaard kantoorbaan, daarnaast komt Mascha op mij over als een leuke werkgeefster.

9 likes

Nee duhhhh het was toch ook niet letterlijk vond het alleen gezeik

Wat goed, wie?

Maar toen ze Makkie in dienst had, deed ze ook nog andere dingen ernaast hè. Toen had ze haar blog waar Makkie bijv foto’s voor maakte en kreeg ze mega veel perspakketjes. Nu ligt haar focus voornamelijk op vloggloss lijkt het wel, denk dat een PA meer zou helpen bij campagnes en planner dingen dan echt iets zichtbaars voor kijkers.

4 likes

Ja maar dat begrijp ik eigenlijk wel als het om een PA gaat. Dat is eigenlijk iemand die toch wel heel dichtbij je komt (ook in haar privé-sfeer) en dan wil je gewoon dat iemand integer is en met de juiste intenties te werk gaat. Als je zelf influencer wil worden, dan moet je maar meedoen aan een realityprogramma oid. Kim K is wel mede daardoor bekend geworden, maar ik begrijp wel dat Mascha dat niet wil aansporen.

12 likes