Beutyblogtopic XL #12

Als ik tijd zou hebben zou ik hier sowieso op solliciteren, lijkt me echt heel leuk

13 likes

Mijn Mascha planner is binnen en het is wel heel mooi en ook stevig papier. Via Bol met 7 dagen vertraging.

1 like

Ja ik vind hem ook erg mooi en stevig. Heb nu echt de neiging om de roze ook te bestellen

Jaaaa ik dacht dat ook, heb nu ook de blauwe, maar ja wat ga ik in hemelsnaam nu in een tweede schrijven?
En voor volgend jaar misschien komt er dan nog een mooiere 

1 like

Negatieve aandacht is ook aandacht. Zo is haar planner toch weer meer onder de aandacht gebracht. En Bol heeft een brede doelgroep en ws ook een brede following op social media. Sws dat ze nu vast een paar potentiĂ«le kopers bereikt hebben die Mascha alleen niet had kunnen bereiken omdat het niet haar “doelgroep” is. Misschien is het zelfs wel een deal. Zal me niks verbazen namelijk. Marketing doe je niet zomaar

1 like

Hoeveel 14 jarigen zouden op Mas haar oproep gereageerd hebben?:laughing:

4 likes

Op zich goede column maar vind het ook wel dubbel. Body positivity zou m.i. gewoon keer op keer opnieuw uitgelegd moeten worden. De betekenis en de oorsprong bestaat, dan is het toch absurd dat mensen dat gewoon kapen? Men moet dan maar gewoon leren waar het echt voor staat i.p.v. dat er wordt toegegeven aan een groep waar die hashtag niet aan toebehoort. Vind het echt stom en maakt mij eigenlijk ook een beetje boos hoe de Kim Feenstra’s (en tig anderen voor haar) die hashtag geclaimd hebben en er zelf een betekenis aan geven om vervolgens te janken dat mensen niet ook ‘positive’ zijn over dunne lichamen. Terwijl het daar nooit om te doen was.

Er wordt de bedenkers meer recht aangedaan door de hashtag gewoon terug te claimen.

16 likes

Je kan vanalles zeggen over la Casa del Foefjes maar HOE CHILL dat ze gewoon 2 meter verder een trapje af loopt en dan kan gaan suppen in de ochtend!

25 likes

Behalve dat ze dat board haast niet omhoog getakeld krijgen dan :see_no_evil:

2 likes

jaaa echt super tof!

1 like

Wauw ze hebben gewoon een intro geschreven en haar hele tekst erbij geplakt

1 like

Als ik geen werk had lijkt het me best een chille baan, ik vind administratie en allerhande klusjes doen altijd wel leuk (behalve als het voor mezelf is). Enige voorwaarde is dat ik niet in beeld wil en anoniem wil blijven, dus als je daar een hele dag in huis zit lijkt het me wel lastig filmen. :laughing:

1 like

Maar mensen moeten dus solliciteren op een “echte baan” via haar
DM? Geen emailadres waar je je motivatie en CV naartoe kan sturen? :sweat_smile:

7 likes

Ik zou er ook voor solliciteren mocht ik in Amsterdam wonen. Lijkt me een leuke baan en ik denk wel dat de foefs goeie en correcte bazen zijn.

13 likes

Ik ben benieuwd hoe snel je als werknemer gillend gek wordt als je voor The Foefs werkt. Het lijkt mij ook zo’n schizofrene situatie. Je hangt continu rond in hun huis en zal wel een soort onderdeel van het gezin worden/ vriendschap gaan voelen maar vervolgens krijg je betaald en moet je wel rotklusjes doen. Mijn moeder ‘heeft’ een schoonmaakster/ betaalt iemand om te poetsen en voor haar gaat dit allemaal op maar zij is er maar 2 uurtjes per week. The Foets zoeken iemand voor 3 dagen!!! Wojow

5 likes

Het is wel intens denk ik, zeker zo bij iemand thuis. Snap niet dat ze dat zelf fijn vinden. Dan kan ze overdag niet meer mee dutjes doen enzo lijkt me?
Of gewoon wel schaamteloos chillen

Ik krijg er een beetje zon huisvriendin vibes bij wat je wel eens ziet op tv. Heb altijd het idee dat dat een verkapte hulp in huis is.

2 likes

nee die zijn net weg gegaan toen de inbouwkasten klaar waren

33 likes

Ik moest ook denken aan de huisvriendin van Jessica Simpson in Newlyweds. :grimacing:

1 like

Volgens mij heeft Mascha reels ontdekt.

2 likes

Omdat (zo stel ik het mij voor) de toekomstige P.A. zich soms de huisvriendin voelt soms de oppas en soms gewoon de loonslaaf.
Schizofrenie heeft er verder naar weinig mee te maken. Het is een uitdrukking.

1 like